What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Catch of the day

Easygrowing

Active member
Veteran
Jamen Freeworl ah det for langt et nicknæsten : )

Det så sygt og sidde og se på og lugte til.Ikke sovet godt meget meget længe-seriøst..
slet ikke i nat-heller nå..Men sov så inden hertil aften,at der skulle ryges..endelig søvn..
Men så har jeg mareridt,noget med Grønjordkollegiet på 2300 og sidde og tale med en,vi taler bare uden og kende hinanden-en støder til-bliver mistænksom,og jo,den ene ved og stikke det ind på maven og i lommerne-altså det på foto,et

og så vågnede jeg-det var bare vildt virkeligt,men det lå og ligger lige ved siden af-det var godt nok et mareridt....bare vent,til dit er ok,men tror du har Bubblegum i din Pibe ?-
Men den er slet ikke dum,den Chokolpe..men må lige prøve en anden osse,er nemlig blandingsmisbruger,så det gør jeg..

Godgalar

Member
Et lille white widow bud til en lørdag aften :)
picture.php

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
God bless home-made:dance013:

Det er kun buds jeg skal nøjes med i dag.....stakkels mig:comfort:

Chocolope

picture.php

Pot of gold (doc`s) :tiphat:

picture.php

go weekend

p.s. lala nu må hash-bean pas på.....du bliver den nye prins of hash ...heheheh wicket flot slab lala. :gday:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jeg glemte at sige at klumpen er et combo af de ingredienser fra det første billede. 1 del morrocco (fin af slagsen) + 1 del ryst( ikke på billedet) + 1 del paddi special + 1 del budder + 1 spade chocolope bubble.........samager super godt..... go nepal meets a gas station :)

hygge

icetoker

N

NellaK

MUUUUMS tokeren det fanme dejligt at se på :)
Nice bed time ryger lala
Stay safe n high

Xhashish

Well-known member
Veteran
HAPPY 4/20 :D

Ser rigtig lækkert ud, specielt icetoker & lalandia (=

Her er hvad jeg skal hygge mig med, fandt helt tilfældigt et bud fra sidste år, som er gået i glemmebogen , desværre kun et lille et , men nøørj det vakte stor glæde :D

Og her er lidt hash , først en pollen ryger

og til sidst en ryger jeg løb ind i der hed G13 virkelig kræs, totalt couch lock (=
desværre ikke de fedeste billeder ...

Det var hvad jeg havde og bidrage med idag (=

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Holy moly DK...... du har et "luksus problem" hehehe

Jeg ville starte ud med en sssdh/ Jack Herrer trold........ så er du op og så snige mig op i gennem krukkerne sativa......indica og slutte af med den G13. Det er mit bud.....hehehehe

Jeg ville meget gerne se ned i de krukker..... hvis du har tid må du gerne tage lidt billeder ;-)

flot indlæg..... you lucky dog :) variety is the spice of life!!!!!!

icetoker

Tror bare jeg skal lade være med at kigge mere i denne tråd før jeg selv har fået til kæmpet mig lidt igen, totalt 'snyd' i ligger inde med alt det fjas, når "vi" (Mig?) skal ud og hente små potioner til overpris - Den første der opfinder tidsmaskinen er gud i mine øjn.

Lækre sager i viser frem, og glæder mig til at kunne vise lidt sjov og spas frem om et par månder og sidst i Okt fra udendørs ..

Har lige et spørgsmål jeg sikkert ikke får besvaret ;) "Hvordan kan det lade sig gøre at i hele tiden har alt det?"

Ps. DK - Hvordan er "The Pure" ?

Mr Squizy

Active member
Lige præcis Icetoker, sådan vil min rækkefølge også 100% være & ja et billede ned i luxurierne kunne være smukt:-D
Det ser bare konge godt ud Dk, også nogle nice bøtter du har dig til dit squiz... Selvom at jeg nok aldrig skifter fra mit TupperWare som er lidt pricey !
Håber at jeg kommer forbi et nice kamera her engang, så smider jeg også lige nogle billeder ind af mit når det er tørret ;-)