What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Catch of the day

N

NellaK

hehe tak m8 . er det det hvide i højre hjørne på billede 1 ?
It was a Spindelsvæv DAMN IT hehehe
Jeg er suåer glad for rynke han er bare skøn og er sikker på hans gener tror han er en engelsk bulldog for damn han er enorm i forhold til hans ziplings....

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Beutiful buds everybody:jump:

this is my catch of the day...just the small popcorn buds
picture.php

one from the jars
picture.php

have a nice sunday:blowbubbles:

icetoker

Easygrowing

Active member
Veteran
Det var kun dril NellaK ang mug,kan ikke se noget og er ret sikker på,du godt ved hvordan
et bud ikke skal se ud : )

Jeps godt forstå du glad for ham,han ser ud til og have "gode" øjne,en kærlig hund ser han ud til og være :) har en med dumt sind og bør få ham aflivet,men hvor kan man komme til og holde af en hund på både godt og ondt.Ja tillykke med ham da..Nå fik ikke taget det Lørdagsslik igår-måske tage lidt nu og fejre det Søndag ? ja hvorfor ikke
og Toker kører bare med krukkerne.God Søndag er det : )

doktoren

Active member
Shit, that is nice Lala! its Bubble right?

Here is some budder from me. From POG and BG trim. This shit puts you right to sleep.... :joint: Not the best pics...

3-32.jpg

2-32.jpg

1-36.jpg

And some BG buds - Very sweet cotton candy, with a twist of cheese in the taste! Very yummy

bg-4.jpg

bbg-2.jpg

bgg-1.jpg

POG - Nice skunky smell and taste. Not so special. But nice anyway...

pog-3.jpg

poog-2.jpg

pooog-1.jpg

Great Sunday outthere

Dokster

N

NellaK

I køre med klatten drenge fedt show PUFF TILL YA PUKE....
Easy enig man holder sku af dem på godt og ondt har selv en Rottweiler med sært sind til tider , ham må jeg også sige farvel til med sprøjten om et par år hvis ikke han dør selv inden..men man må tage det sure med det søde...Btw måske savner din hund en ven og jeg har stadig 3 tilbage :) 2 hanner og en tæve ....

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Sweet Bg, pog and budder bro!!

Lala: Det ser yderst yummy ud......bubble right?

2 nd run:

picture.php

picture.php

1 run 45 micron:

picture.php

1 run 73 micron:
picture.php

picture.php

hygge
toker

Last edited:

Easygrowing

Active member
Veteran
Det der ret alvorligt ud,det i fremviser-respekt herfra : )

picture.php

picture.php

picture.php

Eroc x DP x DC superrøg-bilen kunne nok have taget en tur i vaskehallen,men den er osse gammel og oprindeligt en lampe,men der gik ild i dem-så nu det bare en Budcar : )

Båt Båt godt Pot

L

lalandia

En troldmand af Ulduz, RD x WW og lidt UK08 x b3n7/dp x hundehår hjemmebrændt er guf om aftenen.

IMG_3171.jpg

IMG_3170.jpg

IMG_3169.jpg

IMG_3168.jpg

Ha' en go' aften....I'm sure i will

N

NellaK

det tror jeg på ven, men hvor lang blev den :D ser giftigt ud love it .
Mit catch of the day bliver 4 dansk timer og 2 naturfags timer ......

Mr Squizy

Active member
Glæder mig til at få investeret i et ordentligt kamera sådan at jeg få taget billeder af mine daglige Catch's og vise dem fra.... Det er næsten ikke det værd når de er taget med min skod mobil !

Nå men jeg skal også afsted og studere lidt matematik :-D

...Syg Ice Toker :-D Og nice klump lalandia...

DK2670_01

Member
JA det er godt nok gode billeder lalandia... både motiverne OG kameraet :D Det MÅ da være et spejlreflex-kamera det der ;) eller hvad ???

Tro jeg med det samme vil smide de ulduz frø til spire MED DET SAMME vil gerne prøve at køre den indenfor under en 600w og se hvad den kan :D

G

growcodile

lalandia: so sweet colours on the dried nugg of UK08 x b3n7/dp x hundehår!!

doktoren: wonderful shoots of BG and POG :p

icetoker: great 2nd run water hash :p

N

NellaK

BIG UP to a brother from anothermother that m8 this possible.....

New beans for popping :) I like the blond very much anyways cuz he will ask for me :dance013:

R

ranneG

Lolli det er sku nogle heftige kanelsnegle du kan lave med det der:D

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Jeg bliver meget "oral" i dag......

picture.php

Canna-spray(tinctures). c.a. 80 ml 70% Absinth. 8 gram chocolope buds ( opløst en ad gangen) 2 gram 25 micron ice. 2 gram ryst.

Smager herlig og virker meget hurtig. Bare spray eller to under tungen:dance013:

hygge

toker

Latest posts

Latest posts