ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
altser mit Panda aero har bare virket hver gang men det er jo lidt pepperet og specielt nu da jeg har lavet et par stykker DIY systemmer, så syntes jeg at det panda system bare er enu dyrere *GG* MEN stadigvæk det som jeg altid prøver at efterligne
ellers så et DIY auqa system, simpelt med 2 spande, leca sten og en luftpumpe laver gerne et diagram der forklarere auqa systemmet hvis det er
Hvor stort grow snakker vi om ? fordi et simpelt setup med dryppere og slaps virker og rigtigt godt
ellers så lav et som mit nye GP2 system, men fyld potterne op med leca sten og så eller2 2-4 dryppere i hver potte, simpelt og det virker lige så godt som et prof system
Puha ... der er godt nok pludselig en masse at se til *GG* GP2erne er løbet og alt for høje alerede ... Jack herer får ikke lys nok og der er en masse små fluer i auto pots
Først SSSDH ... skal have et net på af en slags da de alerede skubber til hinadnen, de skulle havde været grovtrimmet
Swazi safari er pæne de skulle bare havde været trimmet og der skal net på
Auto pots med masser af små fluer i ko-kusen *LOOOL* De får ikke lys nok så dem regner jeg ikke meget med
Jack herrer får ikke lys nok og er lidt langsomme i opstart
GP2 er bare gået amok, har alerede måtte bukke én top og skal have grow trimmet dem i aften, totalt juletræs-plante - skal også finde på et eller andet til at holde lidt på dem så de ikke vælter
Så er der blevet trimmet og luget ud i de største blade og det trængte der godt nok også til
Jeg fik også sat et net op på mine SSSDH og Swazi Safari
GP2erne er blevet grovtrimmet i bunden, og alle de store blade er væk så håber jeg på at de måske går lidt i stå *GG* 3 af dem har alerede lavet hvide hår efter blot 5 dage i blomst
hehe ... det er nu ikke ment som et srog, men mere som støtte, da de jo kun er i de små 4x4 cubes og de bliver mindst 1½ meter høje planter Men da jeg fik gjort det for sent kan det godt ende som et tror det bare ikke rigtigt da begge sorte jo vokser rimeligt meget, men alle side skudene kan jeg lige finde et hul i nettet til så de får lidt støtte så det er trods alt bedre end ingenting
Nu har jeg jo både skrevet at det er et Panda Aero system OG lagt billeder ud af systemmet, så må jeg jo også heldere opdatere min tråd så det kan blive en NYTIG tråd så jeg kan fortsætte med at vise hvad div sorter kan i hydro
SSSDH bare vokser og vokser jeg tror jeg desværre bliver nød til at bukke 3 af toppene da de er meget højere end Swazi safari nu
swazi safari ser rigtigt gode ud
men høje er de sssdh sku og nogle tykke stammer
blandet i Auto pots
Jack herrer får ikke så meget lys pga GP2 men der sker da lidt
De GP2 er vist NÆPPE til indendørs *GG* de går bare amok
Men GP2 er klart dem der er længst fremme
Jack Herrer er næst længest fremme
Swazi safari er dog så småt begyndt
Og SSSDH har åbenbart ikke tid da den jo bare vokser *GG*
Ja jeg må sku indrømme at jeg har opgivet de SSSDH, de er over 2 meter høje nu og vokser stadigvæk ???
Hvad ville der ske hvis jeg krydsede SSSDHen med en Lowrider ? ville det få den til at vokse mindre ?
MEN de er da i det mindste ENDELIG gået i blomst
Blandet i autopots, de for sleeeet ikke lys nok, men jeg skal også bare lave lidt frø på dem
Jack Herrer har det bedre med lidt lys
GP2érne er også gået amok, men de vokser heldigvis ikke mere
Men jeg tror lige på det bliver nogle ordentlige buds på dem
Ja for helv..... ordenlig buds bliver de for sure!!!!
min pheno sssdh tager 12 uger men jeg synes bestemt ikke den strækker sig 4x....måske 3 men mere2 og lidt mere. Desværre har mit pheno ikke den typiske sssdh smag eller duft men mere ssh og chocolate thai.