Sindssygt yeild ! Det blir da vist en go jul :D Stort tillykke med alle de lækre buds! nam nam
D doktoren Active member Dec 20, 2010 #101 Sindssygt yeild ! Det blir da vist en go jul Stort tillykke med alle de lækre buds! nam nam
Technorocker Member Dec 20, 2010 #102 Daaaaaaaaiiiiim! That's one good lookin' ho! Er også godt imponeret over det yield du har fået ud af det. Godt arbejde.
Daaaaaaaaiiiiim! That's one good lookin' ho! Er også godt imponeret over det yield du har fået ud af det. Godt arbejde.
Ludo Member Dec 24, 2010 #105 Jeg kommer lige med en jule hilsen inden det hele går igang......Glædelig jul DK.......du skal ik vende dig ret meget for at nå et bud hva.....hehe.....mega nice...!!! Go jule karma og hyggelige hilsner til dig.....
Jeg kommer lige med en jule hilsen inden det hele går igang......Glædelig jul DK.......du skal ik vende dig ret meget for at nå et bud hva.....hehe.....mega nice...!!! Go jule karma og hyggelige hilsner til dig.....
DK2670_01 Member Dec 25, 2010 #107 Takker alle sammen JA der er ro på igen og er begyndt at ryge mere normalt igen hved ikke hvorfor jeg ALTID ryger mere og mere nu mindre der er tilbage i krukken ??? Men god for og baghjul til jer alle sammen
Takker alle sammen JA der er ro på igen og er begyndt at ryge mere normalt igen hved ikke hvorfor jeg ALTID ryger mere og mere nu mindre der er tilbage i krukken ??? Men god for og baghjul til jer alle sammen