Hasselhoff1337
Active member
Haha helt rätt! Hardcore shit. Bättre så och säkert mindre jobb än att konka 10 påsar jord genom kilometer av kukterräng ingen vettig människa går igenom utan packning.
I din ära skall jag göra en änka guerilla-grop där på gräsplatsen jag beskrev tidigare. Så får mina skitbönor testa
I din ära skall jag göra en änka guerilla-grop där på gräsplatsen jag beskrev tidigare. Så får mina skitbönor testa
Gör inte ett skit med jorden. Bara luckrar upp, slår sönder alla jordbollar som kommer upp när man luckrar. Sen vedaska och någon näring. Näringen brukar bli blåkorn eller hönsskit eller något annat som jag hittar runtomkring. Någon gång blev det några påsar kaffesump från mitt jobb. Förra veckan när jag var ute så hittade jag en kohage där det låg en massa koskit. Det plockade jag upp, fyllde en Ica påse, slängde ner i väskan och slängde sen på mina nya spotar. Jag är verkligen en guerrilla krigare ända ut i fingertopparna. Inga fancy saker. Använder terrängen, skogen och allt jag har och hittar runtomkring till min fördel. Jag är nästan som Rambo Näring ska vara gratis och om det kostar så är mitt maxtak 100kr. Inte ett öre över det.
Det är det som är fördelen med att driva upp ute. Du slipper ha dom hemma och du slipper konka på dom i skogen. Du gör allt på plats.