What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Vis dit hash

ZENBEE

Member
Nice candy ! I made some bubble ice hash today with smoothie fruits, then I mixed it with the dry sewed stuff and some BHO. Fuckin delicious!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Not the last time I mix, but next time i'll try put in some leaf ISO too, hehe- maby a little fresh bud and some cured- to get freshness, taste and smell. How does that sound? :peacock:

Mr Squizy

Active member
SofaTid !

SofaTid !

I får sgu lige et lille smugkig på min søndags ryger igen idag, og så er de endda blevet taget med et lidt bedre kamera ;-)

Først lidt nepal, og en rigtig giftig en af slagsen, både smag og virkning ! Har ikke fået så go' nepal i et års tid...

nepal1.jpg

nepal2.jpg

Og så lidt lys marok som også smager godt, og er dejlig mildt for halsen. Men stadig en tung nok virkning !

img1370qs.jpg

img1371qh.jpg

Begge to side om side

img1364nq.jpg

Mr Squizy

Active member
l*rte 5 billeders regel....

l*rte 5 billeders regel....

Og lidt nyt marokkansk æg, har en virkelig go aroma, og fylder munden med den lækreste hash smag.. næsten på niveau med nepalen !

55394510.jpg

14334369.jpg

Northern Light:

nl2c.jpg

nl1vq.jpg

Super Silver Haze:

ssh1a.jpg

Mr Squizy

Active member
ssh3qw.jpg

ssh2.jpg

Og så mit godnat krydderi til godnat vaflen:

budder.jpg

Håber at i andre også får nydt jeres søndag !
Fred & Økologi !!! & go' ryger...

Last edited:

Mr Squizy

Active member
Lækkert GDK... Jeg skal også selv igang med at ryste til fyraften ! Det er sgu nummer 1 efter min smag ihvertfald.
Hvad har du rystet på ?

mss

New member

heheh godgalar ja alt dit hash ser godt ud det er de mere rene produkter uden lort ikke fra staden gæter jeg det real deal men den her du har der er den min lunge venlige den er godnok men har og nogle ting i sig som ikke er hash men for 80-90 procent af danskerne vil den være sort guld :) men den virkelig hash som er sort ser ud som mr squizy men alt dit hash ser godt ud siger bare ikke gå efter den sort men helere den anden sorte nepal men den kan ikke altid fået og mange ved ikke bedre håber og se mere læker hash fra dig :) der er nogle der ved hvad der er lunge venlig hehe godt og se flere i klubben vi jo en sjælden race i dk efter cristania og rocker og invandre og mange andre hændter soap på blandet med soap til arghh kan bive ved ikke noget og sige til folk selv laver sit eget
priser er ikke den værste stigning men så er der næsten ikke noget thc i lugter ikke af maget og aflige vel er det fedtet men når man suger og vænter på loft og gulv går i et smadre du dit tv i stedet så vad er dk blevet til ? men fløtter aldrig :)
mere godt hash :)

mss

New member
Hey ICmaq

Jeg kunne godt tænke mig at se, hvad danskerne ryger udover deres hjemmedyrk? Der er jo mange topics på de andre forums med lækker hash, men der er ingen danskere der poster. Så vis mig lige hvad dk kan :)

du skriver danskerne så er du ikke dansker hvor kommer du så fra og er du ikke i danmark men hvilket land er du i
land og race min ven :)

og hjemmedyrk det noget vi er tvunget til for nogle dansker ikke mig har tid og sted og er ikke tvunget endnu :)

Godgalar

Member
du skriver danskerne så er du ikke dansker hvor kommer du så fra og er du ikke i danmark men hvilket land er du i
land og race min ven :)

og hjemmedyrk det noget vi er tvunget til for nogle dansker ikke mig har tid og sted og er ikke tvunget endnu :)
Jeg kan ikke svare på din pb fordi din indbakke er fuld. Men jeg er skam dansker og bor et sted i jylland. :)

Jeg har da nogle flere billeder af godt hash men har bare ikke lige haft tid til at smække dem op. :)

Godgalar

Member
Post 34

1. Mexican haze (Ser ikke ud af meget men den er fucking vild! En af de bedste sativaer jeg har prøvet)

2. Super silver haze fra et andet frø end den første SSH

Latest posts

Latest posts