What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ULKOKASVATUSMUISTIO-08

P

perakko

jep noin se voi hyvinkin olla. toisaalta urkit myös geeneiltään ovat enemmän doubleruder eli se ruderalis siellä voi myös jeesata... ens viikko näyttää taas vaihteeks sateiselta ja kylmältä.

OutoPisara

Member
perakko said:
... ens viikko näyttää taas vaihteeks sateiselta ja kylmältä.

Voi tulla kovia tuulia ja vaikka mitä tällasen helteen päälle, mua on alkanut pelottamaan trombit kun ne vie kaikki mennessään ja tähänkin on iskenyt jo kaksi, ei voi kuin istua paikoillaan ja pelätä että kaikki lentää ilmaan, on muuten vittumaista. Tai en mä tiedä mitä ne on, ikkunasta ei näe ulos kun tulee vettä niin saatanasti ja lentää paskaa ja oravia ja juoppoja roikkuu kiinni ikkunankarmeissa, karmeaa.
:nono:

OutoPisara

Member
Mä en tykkää jos katto repeytyy irti.

Hamput on kyllä selvinneet kiitettävästi noista mylläköistä, Kissa tulee aina silmät laajenneina sisälle ihan piestyn näköisenä, huomaa että se on kohdannut paholaisen. Paholaisen kohtaamisesta nuo puhui Burmalaisetkin...

Last edited:

DonBong

Member
OutoPisara said:
ikkunasta ei näe ulos kun tulee vettä niin saatanasti ja lentää paskaa ja oravia ja juoppoja roikkuu kiinni ikkunankarmeissa, karmeaa.
:nono:

:muahaha: juoppoja ikkunankarmeissa... :laughing: :rasta:

DonBong

Member
:kos: Tässä mun parikymmentä pienokaista 72 tunnin pimeyden jälkeen juuri ulos lähdössä, lajikkeesta ei ole hajua, mutta toiv. pärjäilee tuolla luonnossa.. päätin kokeilla tota pimeysjubinaa, kun kuulemma auttaa kasvia tajuamaan kukinnan aloittamisen kun päivät alkavat lyhentyä 20.06 jälkeen ja pitäis olla valmiit nopeammin. :rasta:

P

perakko

no joko porukka saa muuallakin sitä kauan odotettua sadetta?

täällä lämpötila: +4,8C ja ilman suhteellinen kosteus 95%.

DonBong

Member
:badday: :violin: :dance: :bow: :badday: sitä on yritetty vaikka mitä keinoja saada sadetta, mutta ei ole satanu ku 2 min eilen illalla ja ilma on niin :cuss: hiostava. eiköhän se taivas täällä etelässäkin kohta repeä.

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
SovietFinland said:
Savossa alkoi satelemaan jo yöllä, vettä siis. :badday:

Mutta Tampereen ulkokasvattajilla lienee syytä käydä tarkistuskierroksella?
http://www.iltalehti.fi/tampere/200806097769509_te.shtml

Rakeitako ne perkele oli! Heräsin helvetinmoiseen kohinaan yöllä ja ajattelin että tuleepa vettä.

Toivottavasti niitä ei tullu tuolla landemmallakin, muuten on luonto taas näyttänyt pahansuovimmat kasvonsa mun puskille.

Sateet sen sijaan on ollut ihan tervetulleita, täällä meni joku 3 viikkoa ilman vettä. Suossa olevat kasvit ei kyllä varmasti arvosta rakeita ja kaatosadetta..

Last edited:

OutoPisara

Member
Kaikki mennyt :cuss:

Riivitty, kaivettu, nypitty...Ainoastaan skywalkkerit ja yksi ägräs on jäljellä.

Voi olla että kate jota laitoin kasveille sai otukset tonkimaan sitä, siellä katteessahan liikkuu mönkiäisiä.

On toinenkin mahdollisuus...Jos naapurin juoruakka tai sen ukko löytyy joku yö tuolta puskikosta nuuskimasta niin lähtee kyllä nopeasti kastelukannu perseessään :bashhead:

Meikäläinen siirtyy sisätiloihin------------>>>

vitunvitun

OutoPisara

Member
Onneksi on kotieläimet sentään vielä elossa. Se on tuollaisesta kissastakin vaikka sitä aina potkii perseelle niin kun siitä aika jättää niin siinä on samalla mennyt kokonainen aikakausi, niin että rapsutekaas nyt niitä "kotieläimiänne" vai miksi niitä pitäisi kutsua, kohta on liian myöhäistä.