As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together!
Join ICMag Discord here!
More details in this thread here: here.
Tämä on rdy for harvest minä luulen. Mä en tajua miks annoin sille lisää bio bloomia tänään... Olis voinu kaataa hänet ensi viikonloppuna. Mut ei varmaan pysty nyt kun annoin bio bloomia sille... :/
Kiitos Mac-E en oikeen muista, mut ne on kyllä syviä! kaivasin lapiolla niin monta ja isoja kuoppia kun jaksoin, täytin ne raakalla hevosenpaskalla, kanankakkaa, ja mutsin komposti multaa ja mä luulen et se kompostimulta on se paras niistä. mut mistä mä tiedän oli kyllä vitun raskasta kaivaa kaikki yksin ja kantaa vitusti multaa. Mut nyt se on kyllä sen arvoista kun ne pian on valmistunut
Kylmän kesäkuun jälkeen tuli hikinen heinäkuu, joka räjäytti pankin. Elokuu näyttää myös suotuisalta, hometta ei vielä missään ole löytynyt. odotellaan odotellaan, lannoitusta joka kerta niin hyvä tulee.
Muutaman viikon olen peittänyt kasvit niin että saavat 10 tuntia pimeyttä yössä ja nyt alkaa kunnolla muodostua karvapalloja.
Pitäisiköhän noi peitellä siihen asti että luonnossakin on tuo 14/10 vai jatkaisikohan kukat kukkimista jos lopettaa peittäisen kun on kunnon budit jo muodostunut, vaikka olis vielä jotain 16/8?