What's new
  • As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together! Join ICMag Discord here! More details in this thread here: here.

Ulkokasvatus 2014

Robertson228

Active member
Robben budia ;)
buRlNAG.jpg

Robertson228

Active member
Tämä on rdy for harvest minä luulen. Mä en tajua miks annoin sille lisää bio bloomia tänään... Olis voinu kaataa hänet ensi viikonloppuna. Mut ei varmaan pysty nyt kun annoin bio bloomia sille... :/
uWbCe61.jpg

Robertson228

Active member
HGvm1h8.jpg

Tälle yksilölle annoin pelkästään vettä tänään, ajattelin kaataa hänet viikon päästä
vxEOhOC.jpg

Ja iso hidas Auto assassin on myös alkanu kukkimaan
GNKoxbf.jpg

Nämä 2 on varmaan myös rdy for harvest 1-2 viikon päästä
xL88KTo.jpg

Minä kaadoin yks pieni, joku eläin pilas sen elämä siks se on niin pieni
K7yeiH1.jpg

Mac-E

Member
HU HU! Propsit lähtee kyl Robertsonille! On kyl tosi hyvännäköistä settii!!!
Onks kuinka isot kuopat?

Robertson228

Active member
Kiitos Mac-E :D en oikeen muista, mut ne on kyllä syviä! kaivasin lapiolla niin monta ja isoja kuoppia kun jaksoin, täytin ne raakalla hevosenpaskalla, kanankakkaa, ja mutsin komposti multaa ja mä luulen et se kompostimulta on se paras niistä. mut mistä mä tiedän :D oli kyllä vitun raskasta kaivaa kaikki yksin ja kantaa vitusti multaa. Mut nyt se on kyllä sen arvoista kun ne pian on valmistunut :)

afgan11

Active member
Noniin, sain muuan kuvan napsastua. Hyvältä näyttää ja ilmat mitä parhaimmat. Siemeniä tulossa ja sensimillaa. :dance013:

Maxi Gom

Pink Lady

Royal Nepal f4

Dimzeylla ja robertsonilla hyvännäköset spotit ja plantut, työ tekijäänsä palkitsee! :tiphat:

Last edited:

afgan11

Active member
Maxi Gom & Med Gom 1.0

DR Peruvian

Royal Nepal F4 Hiukan tuulinen kuva, vaikea oli saaha hyvää kuvaa näistä yksin. :laughing:

Dr Feelgood

afgan11

Active member
Autoflower siemenspotti

Kylmän kesäkuun jälkeen tuli hikinen heinäkuu, joka räjäytti pankin. Elokuu näyttää myös suotuisalta, hometta ei vielä missään ole löytynyt. odotellaan odotellaan, lannoitusta joka kerta niin hyvä tulee. :ying:

johnny depp

Member
Muutaman viikon olen peittänyt kasvit niin että saavat 10 tuntia pimeyttä yössä ja nyt alkaa kunnolla muodostua karvapalloja.

Pitäisiköhän noi peitellä siihen asti että luonnossakin on tuo 14/10 vai jatkaisikohan kukat kukkimista jos lopettaa peittäisen kun on kunnon budit jo muodostunut, vaikka olis vielä jotain 16/8?

tumblr_n9wc53AuWq1sa7edso1_1280.jpg

D

Dimzey

kuinkaha herkästi nuo autoflowerit homehtuu diesel ryder ja ak47 jos on tämmösiä pieniä ukkoskuuroja jos jollain kokemuksia

D

Dimzey

joo eiköhän tuosta ihan hyvä sato tule tänään vähän testailua

Latest posts

Latest posts