What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ULKOKASVATUS-09

mj_groen

Member
Terve,

Tässä pientä maistiaista... GG2 risteytyksia + muutama mysteri tyttö seassa.

Sativa pheno mystery girl
picture.php

Slowryder x (GG2 x chronic)
picture.php

Nätit neidit
picture.php

Madonna x GG2
picture.php

GG2 x Chronic
picture.php

GG2 x Chronic
picture.php

GG2 x mystery
picture.php

GG2 x unknown
picture.php

mj_groen

Member
Onneksolkoon Donbong! upeat kukkelit sun typhoonit ja muut.
Olito esikasvattanut? jos niin miten kauan ja millä konsteilla?

DonBong

Member
Onneksolkoon Donbong! upeat kukkelit sun typhoonit ja muut.
Olito esikasvattanut? jos niin miten kauan ja millä konsteilla?

Danke schön!!! Olin esikasvattanut reippaan kuukauden 20/4 valolla, ensin loistarin (iso tuplasellaisen) alla pari ekaa viikkoa ja sitten 400HPS:n alla, ikkuna kasvatustilassa koko ajan auki. Valon ulosloisto estettynä. :smoker: Esikasvatus 1,5l maitotölkeissä ja käytin multana: taimi-, kylvö- ja kukkamultasekoitusta. Osan latvoin ja osaa en...:pimp3:

Lannoiteena käytin/tän Bio Bizzin Grow + Alg-A-Mic.. aluksi annoin joka toisella kastelukerralla, ja heti kunnes näyttivät sukupuolensa... :kos: ...niin heitin hieman Bloomia sekaan litkuihin ja taas vain joka toisella kastelukerralla.:joint:

Kesäkuun alussa annoin olla pari päivää täysin pimeässä ja sitten vain ulos ägrägsen armoille ja tietty mun lannoituksen varaan.. tietty Top Maxilla lisävarustettuna..:D..multana mulla on ulkona kekkilän puutarha- ja kukkamultasekoitusta. käsituntuman mukaan..

:headbange Hyvin tosiaan voivat..

Peace

:rasta::yes:

Sweet Inc.

Member
KESÄN SUURIN SATO!!!

KESÄN SUURIN SATO!!!

Lowryder:D

En enää ees muista mikä, mutta oikein kasvatettuna kyllä natsaisi. Tää on pelkkää lefaa.

Ooops...Sisältähä Satoria se, tänään otettu kaikki kuvat....

L

Lapplandish

Tässä ois muuten kuvaa noista kaadetuista kasveista.. piti aika paljon poistaa tavaraa kun oli home päässy jylläämään..:badday:

picture.php
picture.php
picture.php

mj_groen

Member
Oisko halukkaita?
Nimittäin risteyttää Mandala#1 ja Royal Dane keskenään. Itsellä ei oikein ole tilaa tulevana talvena.
Mandalat on avaamattomassa pussissa ja Danet tulee minun tekemistä taimista joista Outo Pisara/Vihreet Nivuset on kuluvan kesän pitänyt huolta.
En viittiny omaa ketjua laittaa vaikkei tää-09 ulkokasvatusta varsinaisesti koskekkaan.

Kuulostaa houkuttelevalta... haluan ainenkin Royal Danet risteytyksiin mukaan mutta menis vasta keväällä ulkokasutus projektiin.... Mandalakin kelpais mutta en tiedä ehtiskö kasvit tuottaa siemeniä näin pohjoisessa?

mj_groen

Member
congrats Lapplandish! maukkaan näköinen stässhi kaamoslääkettä :)
on varmaan makea hedelmäinen dunkki tuon laatikon äärellä... mmmm

iloista piiputtelua

L

Lapplandish

congrats Lapplandish! maukkaan näköinen stässhi kaamoslääkettä :)
on varmaan makea hedelmäinen dunkki tuon laatikon äärellä... mmmm

iloista piiputtelua

kyllä täällä tosiaan aluksi haisi käytäviä myöden niinkuin kaupan vihannesoasastolla (eikä onneks paljoa kuumottanu varsinkin kun joka päivä saa lukea kun porukkaa jää kiinni:violin:) ja nyt kohtuu kuivana tuoksuu melko sitrusmaiselle tuo laatikko ja sen lähistö.. pahin katku on onneksi jo haihtunut, että enää ei tarvi paskat housussa kuumottaa aina kun kotona on ja joku auto ajaa sadan metrin säteellä ohi..

onneksi tuo tosiaan haisee hedelmäiseltä - meinaan ettei kaikki kaiffarit ole edes tunnistaneet heille tuttua tuoksua..heti..;)

don_veijo

Member
kyl on hyvän näköstä käkkyä sulla Lapplandish :yoinks:
omat ulko prokkikset kusi melkein kokonaan ennen ku alkokaan
:laughing:liijan monet aamuset ku lähin heittää kasvei pihalle ja seuraavan kerran ku menin paikelle ni oli aukio kasvanu sellaseks ryteiköks et en enää löytäny midist oon kyl käyny haravoimas sit aluet muutamaan otteeseen:wallbash: no onneks en roudannu kaikkia mettään vaan sain osan kiikutettua maalle ja siellä kuulemma näyttää hyvälle :joint:

litletown

Member
SIPERIAN minulla olisi kiinostus risteyttää mandala#1 ja royal dane olen muutenkin risteyttämässä uuden ryderin niin se voisi mennä tossa samalla jos kiinostuit niin ota yhteyttä privaan itse en oikeen tajuu tota privan käyttöä voisiko joku neuvoo

G

GusStraw

Hyvän näköisiä kasveja näkyy porukalla olevan, vesi herahtaa kielelle kun katselee! Meikäläisen plantut näyttää enimmäkseen tälläisiltä...

picture.php

No ei tilanne oikeesti ihan noin paha ole, peura talloi tuon LR:n heti kohta istutuksen jälkeen, mutta kukkaa näkyy tulevan koko varren mitalle, ehkä noi pitäis itse tallata samalla kun istuttaa?

Mulla on enimmäkseen Dutch Passionin Taigaa kasvamassa, ja kukinnoista ei ole tietoakaan. Ne on idätetty kesäkuun alussa, joten ei tämä mikään AF tunnu olevan.

picture.php

Hemmetin kalliit siemenet vielä, olikohan ne niitä oppirahoja... :wallbash:

rhytmo

Member
Hyvä ensinmäinen postaus, GusStraw.
Toivottavasti vielä paisuu toi louraideri, ja toivotaan ettei home iske.

Tervetuloa foorumille!:)

Siberian

Member
Kuulostaa houkuttelevalta... haluan ainenkin Royal Danet risteytyksiin mukaan mutta menis vasta keväällä ulkokasutus projektiin.... Mandalakin kelpais mutta en tiedä ehtiskö kasvit tuottaa siemeniä näin pohjoisessa?
Ääh, kyl pitäs ens kesäksi saada asia hoidettua...Kyllä M#1:stä löytyy ainakin yksilöitä jotka pystyvät moiseen...
Vilkase Mandalan Helpdeskiltä Outdoor photo-kisaa...

Bättis: Juu kyllähän se joka kevät sen paskakärryllisen naapuristaan roudaa..:yummy:.
Kerron terveiset..siitä tuli tossa joku aika sitten 3. kerran isä ja helvetistihän se sitä taidettaan vääntää. Keskittyy kuulemma nyt jonkun vuoden vaan niihin eikä kerkee/viitti pyöriä foorumeilla.
Taiteilijat..:abduct:

mj_groen

Member
Ääh, kyl pitäs ens kesäksi saada asia hoidettua...Kyllä M#1:stä löytyy ainakin yksilöitä jotka pystyvät moiseen...
Vilkase Mandalan Helpdeskiltä Outdoor photo-kisaa...

juuu näyttääpä makeelta tuo M#1... vois kyllä ens sesonkina tehä risteytyksiä jos papuja löytyy :pimp3:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran

Jepjep. :D Eli Danish passionejahan nuo tuossa, osa maassa, osa ruukuissa, osa kukkii, osa ei, osa latvottu jas osa nej. Esikasvatus viivästyi taas yllättäen ja nämä oli hyvin pieniä ulos laitettaessa eli kesäkuun aluillahan tuo taisi olla. Mut kyl sieltä jotain tulee ja onhan noita muutama vielä mitä ei tuosta kuvasta näy, kymmeniä kuitenkin. Ulkona vegetetyt emot ovat jo kukkimassa ja just toin kotiin muutaman pienen OHxSk#1 kasvin omin käsin itte tehdyistä siemenistä laitettuja, kuten noi DPt myös. Tulis jo ensi kesä kun nyt on aikaa, mikään ei rentouta niinku lsd ja lopputili. :wave:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran

Much love Esbe my brother!!!

Tiesittekö muuten että rasvaton maito + vesi, 1/9 suhde, pysyy se härmä loitolla. kannattaa suihkauttaa. Ja ne jotka epäilee että tulee hajuja ja makuja ja pahenee vaan niin väärässä olette. Hinta nolla euroa ja pelastuu budit.

DonBong

Member
Tiesittekö muuten että rasvaton maito + vesi, 1/9 suhde, pysyy se härmä loitolla. kannattaa suihkauttaa. Ja ne jotka epäilee että tulee hajuja ja makuja ja pahenee vaan niin väärässä olette. Hinta nolla euroa ja pelastuu budit.

En ollut kuullutkaan, siis tolla estetään hometta??vai..??

Latest posts

Latest posts