What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
10661DSC_0011-med.JPG

Ois vitun paha pettymys jos mikä vaan häviis rytkylle poltossa. Harvinaisen sielutonta hatsia se on. Ihan sama kui pal jengi buuaa, vielä ku imasee jonkun viikon putkeen ni ei ees meinaa tuntua missään. :bashhead:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
LR on kyllä korviketta sanon minä, taidanpa kutsua noita sillä nimellä tästedes :p hyvä kuulla että tuo RD on parempi :D muutenhan missään ei olisi mitään järkeä...saakos ne kääntymään takasin vegeen? Eli onko nuo samanlailla af kuin LR eli Korvike?

Farmer John said:
LR on kyllä korviketta sanon minä, taidanpa kutsua noita sillä nimellä tästedes...saakos ne kääntymään takasin vegeen? Eli onko nuo samanlailla af kuin LR eli Korvike?

Elämänkumppanini/lasteni äiti tokas ekaa kertaa ku LRn näki.."Häiriintyny hamppu". Sillä nimellä menny meillä siitä lähtien.

En oo testannu mut käyttäytyy kyl muuten ku normikasvit, pirun aikasin tosin, vegeineen kaikkineen..

OutoPisara

Member
Mä haluaisin silti sitä puhdasta Rudealista.

Haistelin tuossa tuulia ja kyllä nyt on aika korjata kamat sisälle, oli sellasta jäätävää fiilistä jo. Ja pimeääkin jo alkaa olla.

Tää Royal Dane pistää vähän vainottamaan :nono: Noh onneksi on pötkölakritsia.

OutoPisara

Member
Niin ja kyllä mä taatusti jatkan lowryderin kasvattamista, joku siinä vaan kiehtoo. Ihan varmaan voi tulla mahtavia lajikkeita vaikka olisikin vähän lowryderiä taustalla. Lowryderiä on hyvä polttaa täysikuulla, kokeilkaas...tietysti ensin pitää raahautua tunnelmointiin sopivaan paikkaan tai kaivautua johonkin kallionkoloon johon kuunvalo juuri ja juuri yltää ja tehdä varjohahmoja sormillaan.

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Käytännön tasolla tuo ruderaliksen kasvattaminen on lähes yhtä järkevää kuin kasvattaa finolaa :smile: ja LR on sit siitä se seuraava aste...mutta epäilemättä johonkin se LR saattaa sopiakkin, pitänee testailla, kyllä tuossa jo muutamia normilajikkeiden kanssa sekoitettuja papuja onkin, saas nähdä tuleek mitään.

Yellowmoon

Active member
Jooo.... rytkyt, onhan se joka kerta sitä samaa, mutta ainakin lr2 saa hyvälle tuulelle. Kunhan ei odota mitään... kylle docille täytyy peukkua nostaa.

viime ajat on päässä pyöriny aivan hulluja lowryred risteytysideoita.

:bashhead:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Oli ollu pakkasta meikän ulkomestoilla viime yönä :nono:
Aikasessa on talvi, jos oli kevätkin

OutoPisara

Member
Paikoilleen jätetyt rytkyt näkyy tuottavan siemeniä, näkeepä ehtivätkö kypsiksi. Sitten jännätään selviääkö yksikään talven yli.

Afrikan Sativa jonka harvoihin karvoihin karistelin Royal Danea näkyy tuottavan kaksi siementä ! :nono: Nuo kun saisi kypsinä talteen! Tai edes toisen.

Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
neoobik said:
joo tuossahan nuo mitkä ticket postas.. Mites muuten Ticket sait sen tuohon ? :D

katos perkele melkein 30viestiä jo kasas :jump:

[img*]http://www.icmag.com/gallery/data/500/10661DSC_0011-med.JPG[*/img]

Miinus noi *tähdet* eli img tägillä ja kuvan urlilla

N

neoobik

Jep..Kiitti Ticket valaisusta. :wave:

Kenties Kali Mist.. Yks lemppari lajike ehdottomasti! Vaikutuksiltaan vahvaa ja kenties vähän tripauttavaakin.

noita BioBizzin litkuja mullassa käyttäny (yhden sadon kasvattanu :p)

Ja Tripack hydroon..

Ja Sponsoroikaa Paradise Seedsiä!!! :wave:

Last edited:

OutoPisara

Member
Muistaahan kaikki raportoida sadonkorjuustaan!

Mä olen ennenkin huomannut tuon Royal Danen kanssa että yllättävän pienikin määrä (puoli pikkujointtia kukkaa) saa aikaan melko ovelia virtauksia ja melko pitkään. Suurempi määrä ei välttämättä muuta tilannetta vielä paremmaksi. Mutta kun sitä tahtoo aina lisää ja lisää ja sillä pilaa kaikki.

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
No mikäs siinä nyt pilalle menee, meikähän pystyy hiisaamaan vaikka heikin päivässä ja olo ja tunnelma senku paranee loppua kohti. :D