What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

OutoPisara

Member
Kahlasin ketjua vähän läpi ja sateisesta kesästä huolimatta kevät tuli varhain ja alkukesällä oli mahtavat kasvuolosuhteet, minkä ansiota varmaan on että onnistuttiin näinkin hyvin.

Minuutin hiljaisuus heille joiden ulkokasvit eivät menestyneet tai eivät päässeet saavuttamaan täyttä kukoistustaan. Hiljaisuuden aikana voi katsella mennyttä kesää...

Perkele onkohan tuo ylin oikea?

Last edited:

Yellowmoon

Active member
No kyllähän noita kelpaa esitellä, SF:n puskia samaten.

Kauanko väki on aikonut antaa hampsujen kasvaa? Ite lähdin hetken mielijohteesta hakemaan loputkin pois kun tuo pahus veti ilmat niin kylmiksi. Siis siksi ettei nuo AF:t mitenkään tuosta enää paljon turpoa, mutta homeen riski kasvaa koko ajan. Satoa tuli vielä yks pikku laatikko. Harmi, kun on niin paljon töitä ettei ehdi vielä tehdä tuttavuutta. No mutta kaikki on ny korjattu pois. Samat vanhat spotit toimi jälleen hyvin.

Just ennenkuin lähdin mummi kerto että lähistöllä joku käveli melkein kirjaimellisesti karhuun. No mitenkäs kävi kun tallustelin siellä metässä, jokainen turvemätäs alkoi muistuttaa karhua ja jokainen rasahdus sai pään kääntymään. Oon mä ihme otus, hyvä etten ollut savuissa.

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Kerrotko OutoPisara minkälaisia oli nuo Royal Danen eri fenot vaikutuksiltaan? En ole enää oikein tienoinen pidänkö sitä indicana vai sativana.

No siemenkasvi joka otettiin jo jokunen viikko sitten poes oli...no, pirun hyvää indica polttoa. Pehmee, sellane mellow/yellow-olo..vaffa kuitenkii mut lempee. En oo tota enne oikei tajunnu mistä jengi puhuu ku sanovat että kukan maku on marjainen. Nytpä tiedän.

N

neoobik

Juu hei OP en ole itse vasta kun 4 idättänyt ja kaikki kyl lähtivät mut ei osaa sanoo noin pienest määrästä todellista itämisprosenttia ja kun ei tu lajikekkaan ole aivan saletti juttu :p
Mutta jos ei mitään ulkosiiduja saa niin pakko kehittää jostain massia et saa tilattua Chillan papuja tuolta bluehempistä..

N

neoobik

Joo hyvä tietää Ticket. Joskus vois tuota suosiakin.
Paradise seedsiä kannattaa tukee! mun mielestä pirun hyviä lajikkeita.

OutoPisara

Member
Niin tuossa kuvasarjassa pitäisi olla sama kasvi.

Hyvää polttoa on. Yllättävän hyvää. Sanoisin että RD versus LR kisassa kumpikin vetää pinnat omilla ominaisuuksillaan, mutta sauhutteluominaisuuksissa ja satoisuudessa RD voittaa, tosin rytkyillä on omat puolensa. Kumpaakin kelpaa hyvin kasvatella.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ heijän femuja tekikin mieli kokeilla, mutta liian tyyriitä imo.
Hinasin niiltä testikasvatukseen jos ois jollain foorumilla tehny joskus ja niitten piti lähettääkki papuja, mutta eipä mitää tullu ja sitten eivät vastanneet enää maileihin niin jäi. Sorry lauseenmuodostus ontuu, mut pää jumittaa..
:bashhead:

OutoPisara

Member
Thule said:
Kerrotko OutoPisara minkälaisia oli nuo Royal Danen eri fenot vaikutuksiltaan? En ole enää oikein tienoinen pidänkö sitä indicana vai sativana.

Joo, en mäkään. En osaa vastata.

OutoPisara

Member
neoobik said:
Juu hei OP en ole itse vasta kun 4 idättänyt ja kaikki kyl lähtivät mut ei osaa sanoo noin pienest määrästä todellista itämisprosenttia ja kun ei tu lajikekkaan ole aivan saletti juttu :p

Onko siinä kalimistiä kuitenkin? Eikö sen kaverin muistia saa yhtään parannettua? Mä tulen ainakin tamperrelle pervomanseen ja jos vaihdat niin voisihan se käydäkkin. Pistä privaa.

OutoPisara

Member
neoobik said:
Op mitä siiduja jäbällä on ulkolajikkeita..?

Stuporsonickki Finski-risteymää löytyy ja noita Royal Daneja ja Lowrydereitäkin.

Sisäpapuja WhiteRussiania ja Rasputinia joista olisi korkea aika päästä eroon, ovat olleet jokusen vuoden pöytälaatikossa, joten en tiedä miten itävät enää.

N

neoobik

Joo mul on vasta kolme viikkoo ollu maan pinnalla noita siemeniä et en osaa sanoo yhtään ja oon kyl muutamaan otteeseen kysyny silt mut ei sil oo pahemmin hajua :/
Ei oo viä 50viestiä niin ei kykene pistään privaa.. koitan niitä viestejä tässä kalastella et sais pm..

N

neoobik

Hei pisara laitoin yhen kuvan mun galleriaan muutamist siiduist mitä siä pussis on..

Latest posts

Latest posts