What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

Julle

New member
itselläni on nyt itäneenä 9. Early bud:ia katotaan lähteekö kukkimaan. Siemenet nirvalta. Joskus kesäkuun alussa ajattelin pihalle laittaa, etteivät yö-pakkaset vie rakkaita kasveja. Täytyypä lukea vielä kertaalleen hupun ulkokasvatus, sillä ensikertaa ulkokasvatus projektia pukkaa.

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Hola!!!

Huudat ne sieltä ja saat printattavan tilauslomakkeen, sit massit kuoreen tilauslomakkeen kera ja odottamaan. Odotusaikaa kertyy bout 10 päivää siitä, kun olet kuoren laittanut postiin -> how hard that can be?

Onnistuu ilman tilauslomakettakin, rahat + lappu mistä käy ilmi huutokaupan numero yms. kuoreen ja menemään...

OutoPisara

Member
Joku huutokauppako se on on? Pitää nyt odotella kuitenkin että miten tuon toisen tilauksen kanssa on käynyt. herra mun jee.

Kuulkaas tänä iltana taisteli Pyhä Yrjänä lohikäärmettä vastaan onnistuneesti ainakin nyt klo 0.22) nimittäin tuo Karjalan kolmoskalja isotölkki on edelleen juomatta. ollut ihan vittumaiset viinaniksat viime päivinä saatana kun menin tyhmyyksissäni ottamaan parit drinkit avajaisissa tossa pariviikkoa sitten ja nyt sitten kärsitään ties kuinka kauan. Mutta ilman hamppua mulla ei olisi onnistumisen mahdollisuuksia juuri lainkaan tuon alkomahoolin kanssa kamppailussa. Mutta pilveä polttamalla taas onnistui. Vitun kaljatölkki! Tollaset litkut ei mua huijaa :sasmokin:

Perkele kun ei voi yhtään ottaa viinaksia ilman että tulisi ongelmia.

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
kaman vetelyn lopetettelin tuossa 6 vuotta sitten, viinan 3 vuotta sitten ja nyt sit bissekin jäi pois, yli 3kk ja ei tippaakaan....

ulos tänä vuonna:

LR x 10000000 :D
Kashmir
Mexico
A99
Rockaberry
C99
C13
OHxSk#1
OH
Hashplant

Määrät ne määrät, valtaosa noista käy vaan vegessä ulkona, tietty ei Lowryyterit ja muut paskat, kashmirin siemenistä teen valikointia isosta populaatiosta kuten myös meksikosta keräämistäni, erityisesti nuo AG:t kiinnostaa, se oli hyvää budia, ja kashmirilaisista luulisi löytyvän myös muutama meidän suvessa edes jotenkin kukkiva kasvi, näin olen ainakin ymmärtänyt, saas nähdä. Nuo perus siälajikkeet menee kasvusäkkeihin 2 tai 3 per säkki ja niissä ne sitten siirtyy sisälle aikanaan, sativat ennemmin, indicat myöhemmin, ja tuossa listassa on vielä jotain minkä unohdin, ja siemeniä ajattelin kylvää ihan vaan huvikseenkin, katotaas nyt.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
MULLE PAPUI!!:D

Sinne meni yli 50 siementä itämään, niin loppuu tää vitun laiskottelu
Ei mitää fänsyä. Lowryderiä, stuporyderiä ja pwrstouttia.
:wave:

Onnea vaan vielä kerran kaikille progiksiin ja FJ varo Borgia, jos meinaat vegeen noin maukkaita ulkosalla :woohoo:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Ihme kyllä ei oo brogeista ollu riesaa tuolla paikassa ikinä, kaikennäköset muut niitä käy jyrsimässä mutta aika heikosti...eikä noiden oo tarkotus olla kovin kauniita kasveja ja borgit saa kyllä pidettyä kurissa jos niitä tulee, ripsiäiset pelottaa aina enemmän, ne tappaa kaiken. joo herb tsekkailen privat tuossa illalla, ollut taas töissä ja kiirettä pidellyt mut kyl tää tästä, siemeniä saa sit kaikki kyllä viimeistään tän kesän jälkeen, nimenomaan tuota LRää kaikille suomen kotikasvattelijoille ja muille vaikka jaettavaksi seuraavan vuoden hamppumarssille.

Yellowmoon

Active member
Itse satsaan vain nopeakasvuisiin autoflowereihin. Eli ulos silloin kun on kunnolla lämmintä, ja kasvit pois ennen syksyn kosteuksia. Riippuen nyt miten viime hetken siemenvaihdot sujuu, niin noin 25 af-kasvia menee kahteen spottiin. Sitten mahdollisesti puolitutun tyypin kanssa kasvatetaan tätä lr#2:sta jossain toisaalla. Odotukset viime kesän jäljiltä on kovat, silloin kun paistoi vaan aurinko ja villieläimet kävivät popsimassa teinitytöt parempiin suihin. Ulkokasvatus on sekä kivaa että ahdistavaa. :joint:

OutoPisara

Member
Farmer John said:
ulos tänä vuonna:

LR x 10000000 :D

Sillä lailla.

Mä olen miettinyt noita kasvusäkkejä rytkyille, montakohan arvelisitte menenvän säkkiinsä, tuo rytkyn tarvitsema juuritila ei varmaan ole suurensuuri? Onko 12 liikaa?

Onko muuten ehdotuksia mitä kannattaisi laittaa kuopan pohjalle ajatellen kukkimisaikaa, kun loppukesästä juuret ovat jo yltäneet sinne asti niin kasvit tykkää kun löytyy oikein maukkaita ravinteita. Pitäisi vielä hakea naapurilta hevosenlantaa, viime kesänä osoittautui oikein hyväksi seokseksi sellainen, että oli puolet hevosenlantaa ja puolet kekkilää.

Hashplant tuottaa kyllä hyvin lehteä. Mahdottomia puskia oli mulla viime kesänä.

OutoPisara said:
Onko muuten ehdotuksia mitä kannattaisi laittaa kuopan pohjalle ajatellen kukkimisaikaa, kun loppukesästä juuret ovat jo yltäneet sinne asti niin kasvit tykkää kun löytyy oikein maukkaita ravinteita. Pitäisi vielä hakea naapurilta hevosenlantaa, viime kesänä osoittautui oikein hyväksi seokseksi sellainen, että oli puolet hevosenlantaa ja puolet kekkilää

Mitäs jos tänä vuonna tilattas sitä lepakon paskaa? Mitä oon ihmisten kanssa ajatuksia siitä vaihtanu ni pitävät sitä riittosana tavarana..
Tuo sun hevosenpaska-mix on kyl loistavaa.

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
"Mä olen miettinyt noita kasvusäkkejä rytkyille, montakohan arvelisitte menenvän säkkiinsä, tuo rytkyn tarvitsema juuritila ei varmaan ole suurensuuri? Onko 12 liikaa?" Ei ole, päinvastoin 50/säkki olisi ihan ok.

"Hashplant tuottaa kyllä hyvin lehteä." Ikävä kyllä joo mutta kukittaa nää oli tarkotus että heinät menee kompostiin taas kerran. :D

Olisi muuten pitänyt pyytää joku tietokonekotelo-esl kasvattelija katsomaan viime kesänä kun poljin monta komeeta homeista ryderiä takasin maahan, varmaan heikin verran olisi ollut kuivaa homebudia siinä jollekkin hipille. :p

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Juuei

Juuei

sillä lehdellä kyllä mitään tee. Tulee ala-arvosta hassistaki. Toisaalta vitutti nakkailla homeisia nuppuja saunan pesään viime syssynä, mut mielummin pitää ittensä kunnossa ku hikoilee jonku homeisen nupun perään. Ja hipit on ihan perseestä. Myivät tuolla Heysingissä pari vuotta sitten homeisia rytkyjä ihan pokkana, pyysi vielä jotai kahtatoista ja huuteli bum shivaa perään. Onneks ei tarvii muihin luottaa.
:yoinks:

Hienosti itää muuten powerstoutit ja nivusen stuporyderit.
:woohoo:

OutoPisara

Member
Jaa-a, kyllä mulle lehti kelpaa, tuo pelkkä budi jumittaa liikaa. Kävelylle kun lähtee niin pistän höysteeksi lehteä ja ihan pikkasen budia siihen sekaan niin hyvä on :joint: Mä en tykkää jumittaa.

Lepakonpaskaa? Voisihan sitä. Sitä varmaan riittää jos kourallisen viskaa montun pohjalle.

Zimbabwen sativat kasvaa hyvin, muut ei ole kummosiakaan vielä. Vähän myöhässä starttasi tuo esikasvatus, mutta kuitenkin.

Huh huh, aika paljolta tuntuu tuo 50 rytkyä yhteen säkkiin. Mut jos mä laitan niitä kolmekin riviin niin siihen menee hyvin nuo jotain 60-70 rytkyn jyvää mitä mulla on.

Eiku..

Eiku..

..tarkotin et antaa sen Guanon sit enne Elokuun puoltavälii kastelun yhteydes.

Edit klo 23.35. Liukeneehan se hevosenkinpaska veteen ku tarpeex sotkee

Last edited:

OutoPisara

Member
West-Siperian m said:
..tarkotin et antaa sen Guanon sit enne Elokuun puoltavälii kastelun yhteydes.

Liuotetaanko se veteen? jaa. No miten vain...

Niin siis mulla oli viime vuonna pari todella komeeta hash planttia ja ne osoittautuivat kaikki 6 uroksiksi (mitä en meinaa uskoa vieläkään) ja tosiaan olisi siinä ollut liikaakin lehtä poltettavaksi, mutta tein siitä cannabutteria ja meni talvi kyllä mukavasti sen kanssa. Yleensä mielummin otan tuota butteria tai teen teetä, kun en polta röökiä niin ainakin hasis käy keuhkoihin ja tuo vaikutus muutenkin sopii minulle. Ja voihan sitä poltellakin siihen päälle. Niin että pieni tarkennus, kyllä mulla ainakin on käyttöä lehdelle, jos yli jää niin älkää pois heittäkö, herra mun jee :yoinks:

kiire on on --------------->

Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
kummasti se valkonen jauhe miellyttää rokkareita. Oli meinaan maija vilkkumaa tuolla ogelin k-raudassa tavaamassa perliittipussia :smile:
Ei ostanu kyllä sitte. Vissii noi kasvattelut maijalla vielä aika lapsen kengissä. Mut hieno homma ku oli kraudassa perliittiä. Se oli tässä niiku pointti. Ei tarvitte siihe plantagenin paskaan enää luottaa. Siellä ei ikinä oo just sitä mitä meen hakemaan.. En mee kyllä enää :moon:

Underground

Active member
Yleensä kunnon hipit kasvattaa parasta budia. Ne hipin näköiset juopot, räkikset ja muut wannabet on sitten kerrassaan eri asia.

Last edited:

OutoPisara

Member
Maija Vilkkumaa :yummy: taitaa lukeutua vähän parempaan porukkaan

mutta voi olla että se haki säkkiä vain kun on kyllästynyt kokonaan miehiin, tylsähän se on yksin nukkua. Mä vihaan Maija Vilkkumaan musiikkia melkein yhtä paljon kuin Ultra Braata muinoin, mutta kummallakin

on

hyviä kipaleita, täytyy myöntää. Jos näkee ANtti Tuiskun K-raudassa ostamassa syksyllä moottorisahaa voi ajatella että sillä on hvyin onnistunut ulkokasvatukset :yoinks:

Mutta Onne vain Maija Vilkkumaalle ganjan kasvatukseen.

Ja mulla on taas asumisen kanssa niin ja näin. vittu tätä elämää :wave:

Last edited: