What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TR's Indegrow.

M

Mushy

Lækker plante!!

Har du toppet den mange gange?

Havde selv en 2pounder jeg toppede(FIM) for meget, og en blev for luftig i skudene! Men den fylder godt i trim posen:)

De er begyndt at producere lidt krystaller nu, det har ændret sig meget fra i går til i dag og gav dem en del mere gødning i går end jeg plejer, så smider bare noget gødning i dem indtil de begynder at vise tegn på problemer. :)

S

snowtiko

Nu er det efterhånden ved at være noget tid siden sidste update og der kommer da også en i aften når lyset bliver tændt. :)

Jeg har et enkelt spørgsmål, mine Mangoer har "desværre" (ved ikke om jeg skal sige desværre eller ikke her.) Revegget en del, hvilket jo er lidt irriterende når der ikke er så meget plads, men på den anden side også helt fint da det jo burde give lidt mere så.

Det jeg har gjort efter jeg fandt ud af de reveggede var at stille lyset til 6/18, altså 18 timers mørke i 2 dage for at se om de går ordentligt tilbage i blomst. (Lyset var selvfølgelig 12/12 og det er det også igen nu), men grunden til de har revegget, tror jeg, er at jeg har været ude og se til dem og har derfor tændt lyset sådan 10 min. af gangen, men det er kun sket ikke en gang hver 3 dag så at de revegger så let, et stykke inde i blomst er mig en gåde. White Widowen reveggede ikke, men den er tilgengæld også høstet, tørret og røget og grunden til jeg ikke har fået nogle billeder ind er at jeg har været så blazed up som jeg aldrig nogensinde har været før. (Hvilket jo er lækkert.) :D Så jeg undskylder meget at der ikke er kommet nogle billeder af White Widowen.

Men mine spørgsmål her er så: Har jeg gjort det rigtige ved lige at give dem 6/18 i 2 dage og vil planterne blomstre som normalt igen? Hvordan vil de reveggede skud blive? Da der jo er kommet en del ekstra små reveg grene på skuddene, hvilket egentlig ser lidt sjovt ud. :D

tænkte egentlig på da jeg læste det her, hvor længe man egentlig kan kigge til sine planter når de sover, jeg har kigget ind et par gange hvor lyset har ramt dem, men det har kun drejet sig om sekunder, ville jo bare nødig have de skal revegge..?

held og lykke technotramper :wave:

CFP65

Member
Du kan sådan set regne med at du ikke lige kan kigge til dine planter i mørkeperioden.
du risikere at de switcher, har du fx et telt og du tænder lyset i rummet skal der ikke mere end et hul i en syning til før en lysstråle rammer et topskud og det kan få netop det sted til at gå hermie.
så når lyset går ud er showet forbi til imorgen. :)

Disse Mangoer var gået i reveg, men det var pga. af lyset jeg tændte en gang i mellem i mørkeperioden hvilket man selvfølgelig ikke skal gøre, regnede ikke med at det ville gøre noget når det højst var 5-10 min. af gangen i ugen allerhøjst, men det var nok til at de gik i reveg (Disse gik også rimelig let i reveg), at kigge til dem uden at tænde lyset tror jeg ikke de går i reveg af, men pas på med direkte lys som CFP65 skriver. :)

Btw. ved ikke hvorfor jeg hedder TechnoRocker, hører slet ikke sådan noget musik og så var jeg for doven til at lave en ny bruger og gad heller ikke rigtig bare fordi det var et dårligt brugernavn. :D

Der kommer snart en update, det begynder at se godt ud efterhånden. :D

S

snowtiko

hehe lyder som om jeg skal være meget forsigtig med mit telt så, må indrømme at jeg også har været rimelig skeptisk for om der ville komme lys ind, men de er allesammen gået i blomst så det er vel et godt tegn :)

technorocker: hører stort set kun psytrance og progressive, så ville lige høre om du var med :)
glæder mig til din update

Ludo

Member
Lige inden det blir helt slået fast....så vil jeg lige korrigere lidt eller uddybe....!
Jeg har ALDRIG set en plante begynde at revegge ved at der kom en lille bitte bitte lysstråle ind til dem..!!! Det der kan ske er at de blir til hermafroditer...dvs laver hanblomster EFTER de har sat hun blomster......og det er her DET FARLIGE ligger ved lys 'chock'/'stress'.
Hvis de skal begynde at revegge eller slet ikke blomstre, skal der virklig svines med lyset.....konstant, hver dag/anden og ikke bare et lille glimt, men en lang nok periode for at de 'tror' det er lyst.
Jeg tor der har været et tilfælde af noget 'sjældent' og ikke en regel, det der er skat med TR reveg.......bare inden i får stress.....hehe
Jeg lader Icetoker tage blitz billeder af mine når de 'sover', og de få gang jeg har fu#¤et med lyset
har ikke resulteret i reveg. Heller ikke de konstante lys gener der har været gennem tiden har resulteret i reveg men snarre i hermafroditter og lidt frø........:moon:
Go karma herfra.........grønt lys kan planter ikke se.......btw:wave:

Har hørt sådanne musikgenre for nogle år tilbage, men det ændrede sig drastisk da jeg begyndt at nyde den dejlige urt. :D

Jeg kører med passiv udsugning i toppen af teltet (Dvs. et hul i toppen) og det er åbent dag ud og dag ind og det hul gør ikke at de revegger, da de har været fint i blomst i nogle uger nu, men efter jeg begyndte at stoppe med at tænde lyset har de klaret sig helt fint. :)

31 Marts 2011.

Så kommer der en lille update, de har de sidste 2 uger fået rent vand og har i dag valgt at høste den ene plante. I toppen var den ikke helt færdig, men i bunden og midt var den helt fin så valgte bare lige at hapse den.

Grunden til at de ser så ranglede ud er at alle de mindre skud længe er klippet af. :)

Den sidste lader jeg lige stå en uge endnu.

Billeder:

L

lalandia

Ja, der er bare nogen situationer, hvor klistrede finger bare er sagen.

Grow in peace

Latest posts

Latest posts