Technorocker
Member
Ja så kom jeg jo I gang igen, denne gang vil jeg så dyrke en hel gang indendørs i stedet for bare kloner.
Da jeg var så heldig at få nogle frø af Zasha som består af Mango Original og White Widow Femi. måtte jeg jo hurtigt i gang.
Mange gange tak til dig Zasha.
Planen er at tage kloner af den White Widow Femi. inden den går i blomst og så blive ved med dette fremover, de andre vil komme til at gro som normalt, d.v.s ingen kloner af disse.
Jeg får nok købt et telt (1x1x2 eller 1.2x1.2x2.0) hurtigst muligt til blomst, men lige nu står de fint i et lille skab og hygger sig under 250watt CFL.
Lige nu er der 2 stk. Mango Original, 1 stk. White Widow Femi. Og 3 stk. AK-47 Automatic der er kommet op og 6 stk. AK-47 Automatic som er blevet plantet i dag. Der er lidt problemer, men ikke noget jeg vil bekymre mig om endnu.
Jeg har tænkt mig at køre uden udsugning og kulfilter, men med en stor ventilator i teltet og så noget passiv udsugning i toppen, hvis ikke dette er nok bliver der købt en lille udsugning. (Har ikke brug for kulfilter, da det ikke bliver et problem med lugten.)
Sorter:
AK-47 Automatic.
Mango Original.
White Widow Femi.
Lys:
250watt CFL til Veg.
400watt Sonlight HPS til blomst.
Ventilation:
Bronx ventialtor (stor) med timer, airmover og forskellige styrker.
Passiv udsugning i toppen.
Jord:
Pindstrup så- og priklemuld.
Noget tilfældigt blomsterjord jeg køber til den tid.
Potter:
0.4 L til start, 4 L til omplantning og til sidst 10 L til blomst.
Gødning:
House And Garden rodstimulator.
House And Garden 1-component.
House And Garden PK 13-14.
House And Garden Bud XL.
Kloning:
Jiffy’s, Clonex og mini drivhuse.
Her er lige lidt billeder indtil videre, håber i vil følge med og komme med gode råd og meninger.
Fortsat god dag til jer alle, nu vil jeg nyde en pind og se på græsset gro.
Mvh. TR.
Da jeg var så heldig at få nogle frø af Zasha som består af Mango Original og White Widow Femi. måtte jeg jo hurtigt i gang.
Mange gange tak til dig Zasha.
Planen er at tage kloner af den White Widow Femi. inden den går i blomst og så blive ved med dette fremover, de andre vil komme til at gro som normalt, d.v.s ingen kloner af disse.
Jeg får nok købt et telt (1x1x2 eller 1.2x1.2x2.0) hurtigst muligt til blomst, men lige nu står de fint i et lille skab og hygger sig under 250watt CFL.
Lige nu er der 2 stk. Mango Original, 1 stk. White Widow Femi. Og 3 stk. AK-47 Automatic der er kommet op og 6 stk. AK-47 Automatic som er blevet plantet i dag. Der er lidt problemer, men ikke noget jeg vil bekymre mig om endnu.
Jeg har tænkt mig at køre uden udsugning og kulfilter, men med en stor ventilator i teltet og så noget passiv udsugning i toppen, hvis ikke dette er nok bliver der købt en lille udsugning. (Har ikke brug for kulfilter, da det ikke bliver et problem med lugten.)
Sorter:
AK-47 Automatic.
Mango Original.
White Widow Femi.
Lys:
250watt CFL til Veg.
400watt Sonlight HPS til blomst.
Ventilation:
Bronx ventialtor (stor) med timer, airmover og forskellige styrker.
Passiv udsugning i toppen.
Jord:
Pindstrup så- og priklemuld.
Noget tilfældigt blomsterjord jeg køber til den tid.
Potter:
0.4 L til start, 4 L til omplantning og til sidst 10 L til blomst.
Gødning:
House And Garden rodstimulator.
House And Garden 1-component.
House And Garden PK 13-14.
House And Garden Bud XL.
Kloning:
Jiffy’s, Clonex og mini drivhuse.
Her er lige lidt billeder indtil videre, håber i vil følge med og komme med gode råd og meninger.
Fortsat god dag til jer alle, nu vil jeg nyde en pind og se på græsset gro.
Mvh. TR.