What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TR's Indegrow.

Ja så kom jeg jo I gang igen, denne gang vil jeg så dyrke en hel gang indendørs i stedet for bare kloner.

Da jeg var så heldig at få nogle frø af Zasha som består af Mango Original og White Widow Femi. måtte jeg jo hurtigt i gang.

Mange gange tak til dig Zasha.

Planen er at tage kloner af den White Widow Femi. inden den går i blomst og så blive ved med dette fremover, de andre vil komme til at gro som normalt, d.v.s ingen kloner af disse.

Jeg får nok købt et telt (1x1x2 eller 1.2x1.2x2.0) hurtigst muligt til blomst, men lige nu står de fint i et lille skab og hygger sig under 250watt CFL.

Lige nu er der 2 stk. Mango Original, 1 stk. White Widow Femi. Og 3 stk. AK-47 Automatic der er kommet op og 6 stk. AK-47 Automatic som er blevet plantet i dag. Der er lidt problemer, men ikke noget jeg vil bekymre mig om endnu. :)

Jeg har tænkt mig at køre uden udsugning og kulfilter, men med en stor ventilator i teltet og så noget passiv udsugning i toppen, hvis ikke dette er nok bliver der købt en lille udsugning. (Har ikke brug for kulfilter, da det ikke bliver et problem med lugten.)

Sorter:
AK-47 Automatic.
Mango Original.
White Widow Femi.

Lys:
250watt CFL til Veg.
400watt Sonlight HPS til blomst.

Ventilation:
Bronx ventialtor (stor) med timer, airmover og forskellige styrker.
Passiv udsugning i toppen.

Jord:
Pindstrup så- og priklemuld.
Noget tilfældigt blomsterjord jeg køber til den tid.

Potter:
0.4 L til start, 4 L til omplantning og til sidst 10 L til blomst.

Gødning:
House And Garden rodstimulator.
House And Garden 1-component.
House And Garden PK 13-14.
House And Garden Bud XL.

Kloning:
Jiffy’s, Clonex og mini drivhuse.

Her er lige lidt billeder indtil videre, håber i vil følge med og komme med gode råd og meninger. :)

Fortsat god dag til jer alle, nu vil jeg nyde en pind og se på græsset gro. ;)

Mvh. TR.

Xhashish

Well-known member
Veteran
Bookmarked :yes: Glæder mig til at følge med her, dette grow får du forhåbentligt for dig selv :)

:tiphat:

Mange tak til jer alle. :D

X, ja det må man da håbe, men mon ikke det får lov at stå, der ryger i hvert fald lås på det hobbyrum de kommer til at stå i senere. :) og tillykke med høsten og nomineringen X, det er sku godt klaret. ;)

Er spændt på Mango'en, det skulle være en god indica og det har jeg som sådan ikke prøvet at dyrke endnu.

Mange tak freeworld, går også med tankerne om White Widow SCROG når der kommer nogle kloner. :), dine er nu imponerende. ;)

3 November 2010.

Lalandia, ja det er nu også dejligt at kunne vise lidt frem igen. :D

Her er lige lidt flere billeder. Lagde jo som sagt 6 stk. AK-47 Automatic mere i jorden efter de spirede og de er kommet op. Så i skabet er der 9 stk. AK-47 Automatic. Disse kom noget hurtigere og bedre op end de første gjorde, jeg selv tror det er fordi de har fået noget varme fra CFL'en hvorimod de første 6 stk. (Mango, White Widow, AK-47 Auto.) ikke fik varme fra CFL'en og tog lidt længere tid, de viser lidt problemer, som ikke kan være over/undergødning da det er så- og priklemuld de er blevet plantet i, så går ud fra det er noget kuldechok fra starten af en art. Den ene Mango Original gror jo så en hel del hurtigere og bedre end de andre og får sikkert også problemer med lidt forskellige højder på planterne, men at klage over den gror for hurtigt er jo som at klage over at livet går for langsomt. :D

Nu ved jeg ikke hvor mange hunner jeg får ud af de 9 stk. AK-47 og om jeg overhovedet får nogle hunner ud af Mango'erne., men når AK-47 Automatic er færdige med at blomstre (12 uger fra frø til høst) så får Mango'erne og White Widow blomsterskabet/teltet helt for sig selv. :)

Men her er lidt billeder, fortsat god dag til jer alle. ;)

Mvh. TR.

6 November 2010.

Det går da lidt frem af, nogle hurtigere end andre, men det går da frem af. Nogle af planterne viser tegn på overvanding, så jeg slapper lige lidt af med dette (Syntes dog slet ikke jeg har overvandet), men de 6 stk. nye AK-47 Auto klarer sig helt helt fint. Her er lidt billeder og i kan sikkert se lidt overvandingstegn på nogle af dem, desværre. De første 6 er efterhånden også nået så langt allerede at det er på tide at potte om, men jeg står med det problem at jeg ikke rigtig har plads i skabet til de potter jeg vil potte om i, så jeg skal have fundet en midlertidig løsning ret hurtigt. :) Ang. det telt jeg ville købe så har jeg besluttet mig for at købe nogle pvc rør (D: 2cm.) og nogle samlinger og lave mit eget telt igen da jeg havde succes med det før, så jeg sparer vel en 5-600 kr. på dette. :)
Men her er lige lidt billeder til folket, nu går der nok en lille uge før der igen kommer billeder.

Mvh. TR.

Er også overrasket over dem, selv udendørs producere de okay kompakte skud. :)

Er lige gået i gang med at bygge et hurtigt vegge/klon telt af noget gammel træ jeg havde liggende, det bliver på 70x70x150 eller sådan noget, så håber det er nok plads indtil jeg får bygget det store telt. :)

7 November 2010.

Så fik planterne nyt rum/telt at stå i. Fik lige hurtigt bikset et sammen af noget gammel træ og lidt plastik jeg havde tilbage så jeg beklager alt tapen. Teltet vil blive brugt til vegge og kloning og er 130x70x70cm. De første 6 vil blive plantet om i morgen og så håber jeg lidt det kan afhjælpe de gule blade nogle af dem er begyndt at få. Men her er nogle billeder.

Mvh. TR.

12 November 2010.

Så kommer der lige lidt billeder igen og syntes efterhånden jeg kan se at de gule blade er begyndt at gå i sig selv. :)

White Widow Femi.:

AK-47 Automatic.:

Mango Original.:

Mvh. TR.

2 stk. AK-47 Automactic hanner er der blevet slagtet i dag. Plantede jo 3 stk. først og den ene måtte lade livet da jeg ikke var særlig forsigtig ved ompotningen og så har de 2 vist hankøn. Dvs. tilbage i teltet står 6 stk. AK-47 Automatic som ikke har vist køn og 2 Mango Original og en White Widow Femi. De klarer sig alle rigtig godt efterhånden, de har lige fået en lille smule gødning i dag, men ikke meget.

22 November 2010.

Der er sket en del siden sidst, alle planter har fået det lidt bedre, har fjernet nogle flere AK-47 Auto hanner og står nu tilbage med 2 AK-47 Auto hunner. White Widow'en klarer sig fint og det gør Mango'erne faktisk også, er begyndt at give dem en lille smule gødning + at jeg har toppet den største Mango. :)

2 stk. AK-47 Automatic hunner.:

White Widow Femi.:

2 stk. Mango.:

Mvh. TR.

5 December 2010.

Så blev det endnu en gang tid til en update fra min side af.

Planterne får lige nu lidt gødning (Ikke efter noget skema) og gror bare derud af, de står stadig under 250watt CFL, mine AK-47 automatic's er jo gået i blomst, men syntes det er alt for tidligt at sætte de 3 andre planter i blomst så derfor har jeg ikke skiftet lampen ud med min 400watt's HPS endnu, temp. ligger lige nu på omkring 20 grader ca. når lampen er tændt, så regner med at jeg kan skifte ud med min HPS og lade dem blomstre lidt i det telt uden at det bliver for varmt. :)

Er gået i gang med noget LST på den store Mango Original, hvor godt det er lavet ved jeg ikke lige, men den bliver holdt lav i hvert fald, de store bæreblade har jeg også valgt at klippe af på denne, syntes det ser pænere ud. Ved ikke om det er en han eller hun, men efter photoshoot i dag kom jeg til at knække en gren af pga. jeg var lidt hård ved nedbindingen, men den er i hvert fald blev dyppet i noget rodhormon og sat i jord, så må vi se om den vil slå rødder så jeg kan få bestemt køn på den store Mango, har dog ikke haft held med at klone i jord desværre. Den anden Mango vil jeg bare lade gro som den gør (Den er også toppet) og håbe på det også er en hun. :)

White Widow'en gror også fint og håber snart den begynder at gro lidt grene der kan laves kloner på. :D

Men her er nogle billeder. ;)

White Widow Femi.:

Mango Original:

AK-47 Automatic:

Gruppebillede:

Fortsat god dag og glædelig jul og godt nytår til jer alle. ;)

Mvh. TR.

Ludo

Member
Yup.....Ludo kan oss li båndag' især med Mango-smag........hi

God blomstring TR.....go karma i din retning....og hold varmen...:wave:

Latest posts

Latest posts