Oh jij houdt wel van wat frisse kleurtjes op je scherm?
Tja heel veel weet ik er nog niet van maar een overzichtje van het krijgsgeweld van een paar dagen geleden heb ik wel voor je:
Die rode leds heb ik toegevoegd om het spectrum van de Samsung strips - met LM561 leds - te verbeteren. Of het goed of slecht is weet ik niet maar in ieder geval had ik weer wat te hobbyen
Ziet er heel cool uit zo met die rode leds erbij ben benieuwd wat het zal doen met je volgende ronde, heb je al iets in de planning staan van soort of weer de atjes terug
Ja bedoel dan eigenlijk meer haze soort want wat is nou echt Amnesia tegenwoordig alles is wel weer gekruist althans in mijn omgeving dan van de stekkenboeren die ik ken
Tja dat zou kunnen, Amnesia. Ik zou liever iets van Powerplant, PP hebben. Maar daar kan ik niet aan komen. Ieder wit soort heb ik liever dan Amnesia of wat het dan ook is.
Mooie ruimte man. Lijkt een goede score te worden.
Rode leds zijn in iedergeval in theorie een mooie aanvulling op leds. Ik heb ze (8x 660 osram) zelfs op mijn warme 300w 2700k diy led lamp geplakt. Ga ik er binnenkort afhalen om in mijn voorkweek hokkie met coolwhites te gebruiken.
Vraag me af of powerplant nog wel bestaat, de originele was clone-only en heb ik al heel wat jaartjes niet gezien.