What's new

Tot welke week kun je toppen?

Neferhotep

Active member
Nee inderdaad. Ik weet het op dit moment niet precies en de verlichting is nu uit maar ongeveer de helft is getopt.

Neferhotep

Active member
Als je een verslag bijhoudt, pleurt dan even in het Nederlandse deel een opmerking dat je begint anders mis ik het nog.
Zo, weer een week verder, fotootje er bij dan maar :artist:

37 days 12-12.jpg

Sativied

Well-known member
Veteran
Als je een verslag bijhoudt, pleurt dan even in het Nederlandse deel een opmerking dat je begint anders mis ik het nog.
Ja precies... waarom zie ik die topic nu pas. Direct heel forum ge-'Watch'-ed voor nieuwe post.

Afhankelijk van soortje en seizoen is toppen voor mij wel een noodzaak, meerdere kleinere toppen rotten minder snel dan die main grote. Ik buig wel maar probeer echt knakken (zoals een rietje dat vlak wordt) te vermijden door eerst te knijpen. Pinch-and-bend. Soms ducttape... Toppen na 12/12 switch kan nog wel, week na ook wel met lang bloeiende haze, maar daarna doe ik het niet.

Aantal wiettoppen per m2 is waar het uiteindelijk omgaat. Je zou met minder planten dezelfde hoeveelheid wiettoppen kunnen hebben als je op het juiste moment topped maar lijkt er op dat je de ruimte heel goed benut. Echt mooi veldje man.

Neferhotep

Active member
58 dagen bloeien. Dit weekend gaat de grasmaaier er over :watchplant:
:watchplant:
:watchplant:
:plant grow:
Ik zou het graag nog een weekje laten staan maar er gebeurt vrijwel niks meer. Volgens mij ligt dat aan de ledjes die ik gebruik, de Samsung-strips. De dames zijn altijd erg snel klaar :(
58 days 12-12.jpg

Last edited:

Rohstein

Member
Alvast veel succes met oogsten dit weekend , zien er mooi uit en vind het resultaat eigenlijk ook wel bizar met enkel die 1000watt leds dit tikt toch wel de 2g/w zo te zien