What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

cervaz

New member
cervaz said:
Sitten tämmönen pieni kysymys kuin; mikä on float valve suomeksi ja mistä niitä saa?
Mysteeri selvitetty, kylläkin jo aikaa sitten. Float valve = uimuriventtiili. Samanlainen löytyy WC-pöntön vesitankista.
Toimiiko muilla galleria? En pysty avaamaan gallerian thumbmaileja. :confused:
Ja mihin ihmiset katoavat? Rupesiko foliohattu kiristämään liikaa ja piti kadota kaappiin? Vai uppoaako laiva oikeasti?

Edit:
Sain gallerian toimimaan. Poistin turhaa paskaa linkin lopusta ja kappas kuva tuli näkyviin valkoisen sivun sijasta.
Eli jos ei thumbmailit avaudu tehkää näin. Esim. tämä linkki http://www.icmag.com/ic/gallery/showphoto.php?photo=286849&sort=1&cat=all&page=1,
jos tämä ei toimi poista linkistä &sort=1&cat=all&page=1 ja koita uudestaan. http://www.icmag.com/ic/gallery/showphoto.php?photo=286849

Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
TV1 19.2.2007 20:00 - MOT: Ei savua ilman sakkoa.
Huumeiden käyttörikoksista annetaan yhä useammin sakot. Millainen on poliisin puuttumiskynnys huumerikoksiin? Keihin kontrolli kohdistuu? Toimittaja Riikka Kaihovaara.

Pitää mulkkaa :wave:

Piedro

New member
Tervehdys arvon maamiehet :)

Itse pohjoisen poikia ja tilanne on vakava. Jopa siinämäärin, että ajattelin lähteä reissuun.
Tekaisin asiasta threadin tuonne taska ketjuun, mutta ei vaikuttasi kovinkaan aktiiviselta.
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=58133

Että jos kokemusta löytyy kyseisestä paikasta, niin kommenttia tulemaan. :) (miten tuolla ristianissa homma toimii, järestyykö savut helposti, vai onko sama mennä hollantiin asti/löytyykö lähempää. jne.)
En jaksanut tehdä toista threadia samasta asiasta eri paikkaan, että vaikka pikaviestiä, jos ei halua tätä ketjua "spammata".

OutoPisara

Member
Mut noita ruotsalaisia kanssaveljiämme ja -sisariamme tulee kunnioittaa ainakin pikkasen, sen takia kun käsittääkseni siellä on aika tiukat lakisäädökset asian tiimoilta ja rangaistukset hirmuiset. Mut jos näin ei ole asian laita nin ei sitten tavii kunnoittaa :moon:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jep. Joko perustetaan se hamppukaupunki :D
:woohoo:

Ai hitsi että on ku on tuo uus bongi. Se o aamusta iltaan ihan pilvessä.
Ja saa kyllä kaipaamaan ulkoilmaa, mutta ku ei millään jaksais enää liikkua :smile:

Tullu kuunneltua aivan liikaa Suomi-regeitäki :pointlaug

Yellowmoon

Active member
Pitää purkaa tänne tuntojaan. Ahdistaa kun budi tulee olemaan loppu ainakin pariksi viikoksi. :badday: Mitenkäs minä nääääin innostuin savuttelusta :nono:

Taidan markkinoilla kaverille toista sisäkasvia..... niin että itse vaan nauttisi kuumotuksitta hyvästä ulkokukasta. :joint:

Last edited:
Kellekkään täällä tuttu "rytmimusiikki" bändi nimeltä, Radio Moskova?
Aivan mahtavaa settiä jätkillä ne oli tos vähäaikaa sit keikalla ja paras suomidebyyttikeikka ikinä mun mielestä. :D