What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

mr.propper

Active member
ÄLÄ LAITA MUOVISTA COOLTUBEA!!
poltat sillä vielä kämppäs ja muitten kämpät.

kannattaa suosiolla ostaa kunnon tube satkun sioitus turvallisuuteen ei ole liikaa.

Matti

Member
hei UnNatuReal, mites menee? Mut siis asiaan: onko sulla enempiä jäljellä niitä Lowryderin siemeniä? Olis tarvetta ehkä parille kymmenelle siemenelle ja ne sun siemenet on laatua. Mutta, jos sulla ei ole myydä niin ei se mitään. Pitää jostain muualta ettiä. :>

:)

Stombe

Active member
Joo Unaturealin ryydereitä kyllä suosittelen, ite olen muistaakseni 6 kasvattanut josta 2 urosta, itävyys 100%, osan myynyt eteenpäin mut säästänyt kesää varten kylläkin (siemeniä tietenkin). Tässä pieni kuvakokoelma valmiista neitokaisista:

Jokainen tuottanu 3~7 g dubia 30-50w eslin alla 4 litran ruukuis, ihan kivasti valmistunut siidusta dubiin aika prikulleen 8 viikkoon. Muija ollut erittäin tyytyväinen pilven laatuun, semmosta et sopii jokaiseen tilanteeseen. Esim nyt viimöseks valmistui lrxstupo joka taas oli äärimmäisen jumittavaa, nukuttavaa, ehkäpä friikauttavaa. Mutjoo... K+ uNaTuReAL .. vai mites se nyt kirjoitetaan. :woohoo: :wave:

UnNatuReal

Member
Hehee, Matin viesti tais olla tarkotettu privaan, mut mitäs pienistä :D

Kiva että sakki on ollut tyytyväinen siemeniin, vaikka kopioita ovatkin ;P

Täältä löytyy lyhennetty kuvapäiväkirja noiden siemenien teosta jälkeläis kuvakokoelman kaveriksi. Nolottaa ku oli silloin paskempi kamera ja enklannin kieliki tais olla silloin astetta tai kahta hakevampaa, mut ei mua kuitenkaan hävetä.

Suosittelen kuitenkin tilaamaan Joint Doctorin alkuperäisiä ja tekemään niistä vaikka lisää siemeniä omaan käyttöön. Se on kuitenkin tehnyt jatkuvaa tuotekehittelyä lajikkeen eteen.

Last edited:

Stombe

Active member
Tervehdys arvoisat hasapiikittäjät, olis semmonen kyssäri, yritin tilata dr chronicilta WW ja GFxNH 4 ja 5 packin, ok kaikki meni hyvin muttei ikin tullu emailiin midist vahvistusta jnpp, joten hylkäsin ajatuksen (+et kysyin erikseen missä vahvistus viipyy). Nyt tein saman sit tos seedboutiquessa ja tuli jopa 5 € halvemmaksi. Onko sieltä nyt turvallista tilata? Mitä oon lukenut ton FJ ja novan jotain juttua nii siel ois iha eri henkilöt ihan in charge vai vieläkö gyppo ja DG siellä on ? ... no vastaus tuli heti ja tilaus vaikuttaa ihan ok, odotan silti tiistaihin asti kunnes lähetän rahat. Vastailkaa jos osaatte asiaan sanoa jotain / ootte tilannut OG / RC fiaskon jälkeen. :wave:

G

Guest

Kyl putiikkiin voi luottaa :) Mulla oli siellä tilaus just ku kakka osu tuulettimeen, mut kaikki meni hienosti ja 4 päivää ni pavut oli hanskassa :wave:

Ja Gypsy sitä runaa vielä :woohoo:

vision

New member
Kun itse tilasin Chronicilta niin en muistaakseni saanut mitään vahvistuksia vaan papuset tulivat ilmoittelematta ~viikon sisään.

Että sieltäkin voi olla niitä tulossa :confused:

Stombe

Active member
vision said:
Kun itse tilasin Chronicilta niin en muistaakseni saanut mitään vahvistuksia vaan papuset tulivat ilmoittelematta ~viikon sisään.

Että sieltäkin voi olla niitä tulossa :confused:

Ahaa, no ennen mulle on tullut sieltä meiliä, no hätä, tilasin "send cash" metodilla, ja tuli 5€ halvempi SB. GrapexNh 5 pack ja WW 4 pack :)

:yummy:

G

Guest

:chin: No nyt tuli himo hinku kuunnella luupilla tota Verven hapanimelää symphoniaa :chin:

Stombe

Active member
:wave: Tuli vaa mieleen et g-13xLowryder = PikkuG. ohooh.. ja töihin menoks.. onneksi tänään on perjantai!!!

G

Guest

onkos kukaan noit Bio Novan hydro lannotteita testannu?
pispalanpalmusta saapi ainaki. Vois kokeilla niitä ku lupaavat että ovat 100% orgaanisia. Jos sais vaikka vähän makua noihin hydro wiideihin :1help: :dance:

G

Guest

Magneto di Öystäri, miehän niillä oon viimeset satoni kasvatellu. Hydrosupermix on ainakin ihan kelpo tavaraa. GH:t oli alussa mutta niistä jäi omasta mielestäni karskimpi maku kun noista vaikka huuhtelin 2vk. Mulla on tosin noita muitakin BN:n myrkkyjä siinä rinnalla. Kookoksen ja Coconovan kanssa oli pahoja onglemia kun en pällinä pessy niitä kookoksia. Hyviä tuloksia on kyllä nähty pelkällä pk13+14 ja hydrosupermixillä. Ei niillä varmaan makua sen enempää saa aikaiseksi. 3vk:n päästä voin kertoa miltä maistuu C99 kookoksessa.

G

Guest

oukki doukki :wave:
Hartsisen näköstä patukkaa ainaki tulossa :yummy:
Pitää itte varmaa noita koklaa.. Olivat pispalanpalmussa jonninäkösessä tarjouksessakin

Paas ihmeessä raporttia kun saat hommat hanskaan juu :lurk:

Stombe

Active member
Jee rapatessa roiskuu!
Projekti etenee, vaihdoin RED:in kiinni ja vihdoinkin venyy ja tapahtuu kugussa:

2 White Russianii ja Reefermanin Blueberry

Sain käsiini tämmöisiä, 4kpl itämässä :

(g13xchronic)
:yummy:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Onkos nuo niitä erään tämän forumin tyypin tekosia? :D Varmasti mainioita, tuolla taitaa jokunen olla niitä kaverin itsetekemiäkin, pitänee pyytää UGltä muutama jahka nään, ja voisihan niitä tehdä lisää..

mr.propper

Active member
BN litkut ollut testissä ja wannabe aerossa olivat ainoat mitkä eivät tukkineet suuttimia ja pitivät pH:n stabiilina.
Flora litkuilla on jokunen hetki tullut kasvatettua mutta taitaa olla pian vaihto kokonaan BN nft disko miksaukseen.
kelit kun viilenee niin voisi tehdä jonkin sortin testin ghe:n ja BN litkujen välillä..

Robot

New member
Jos sitä olis kerrankin tyytyväinen tähän avatariin niin ei tarvitsisi joka päivä vaihtaa. :D

Matti

Member
Tässä lueskellu innoissani skunk #1 lajikkeesta. Tekisi mieli kovasti päästä kasvattelemaan ja maistelemaan. :) Kertomusten mukaan aikalailla just semmosta polttoa mitä hakisin....no mutta mitä tykkäätte tästä perus-skunkista, kuinka moni on kasvattanut?
Onko jollain skunk #1- lajikkeesta emokasvia käytössä?

Hyvää kesää.... :) Älkää tehkö liikaa töitä.

Edit: osaako joku teistä kertoa miten paljon toi femaleseedsin skunk special eroaa vaikutuksiltaan normiskunkkiin? Tietenkin voisin kysyä tätä suoraan tuolta mutta kysäsen täsä eka. <3

Last edited: