What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

SS AK 47 og Sensis Shiva Skunk hydro

Nevi

Active member
Jeg har startet 2 Sensi Shiva Skunk,og 1 enkelt Serious AK 47.De er 14 dage idag så de vokser stærkt.De er i en stor jumbo rockwool kube,der står nede i enn 2 liters potte med leca over.Jeg vander dem ved at dyppe dem i en spand med næring 1-2 gange om dagen.
Når de har fået 14 dage mere,kommer de ind til de andre i teltet (Sensi StarX Sknk#1,Cherrybomb 2 og Silver Pearl).EC er 1.8 og jeg prøver at få PH´en til at ligge mellem 5.5-6.5

:rasta:

Last edited:

Nevi

Active member
Tak skal i have.Ja de ser ud til at have det godt.Det er også derfor jeg ikke giver dem længere i vegge.En måned er rigeligt IMO.15 dage idag.
Jeg glæder mig til at se om Shiva fra Sensi er den samme som for 6 år siden,men det er det jo nok.
:muahaha:
Den første er Shiva Skunk

Den anden Shiva

SS AK 47

sagaseedman

Member
lækker lækker. jeg har prøvet shiva før og det er en lækker dame. sensi star x skunk1 lyder sku også nice. jeg kende en dame som lavede det kryds ved et uheld ( held i uheld ) for nogle år siden..

satyr

Member
Jeg har lige afsluttet nogle SS ak47....dejlig røg.....ligger nogle pics i galleriet hvis du er interesseret.........Fandt en keeper

Deus

Member
Mmm... lækker sort ss ak47 :) ser frem til at se dem længere henne i deres forløb :D

Sorry for offtopic...
@satyr - Har du stadig din keeper ?

satyr

Member
Måske Deus.....Jeg havde ikke planlagt at fortsætte den for moderen var so-so, men klonerne blev bare Bang. Modeen var en vinterplante og havde det nok for koldt og var måske ikke moden nok til at blomstre, men så jeg ville revegge klonen , men ved omplantningen var der dyr i den nye jord så jeg blev paranoid for at kontaminere og kastede den ud, men tog 4 sølle skud som står og prøver at sætte rødder lige nu på 4-5 døgn.....om et par dage ved jeg det

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Wow nevi my man. Rigtig skønne planter, sunde og godt nok bushy......;) det kan jeg lide!!!!!!!!!

Og very intersting strains imho! Har selv nogle ss fra White Label på køl......til senere ;)

top notch billeder btw nevi

hygge
tom

GDK

High Class Grass
Veteran
Hej min ven. Det ser kanon ud. Glæder mig til at følge showet! Specielt SS x SK1 lurer jeg på. Har sendt dig PM.

Stay Safe

Nevi

Active member
Hej venner..
Planterne kører derudaf.De får 8 dage til,det må være godt nok.Jeg er jo først ved at finde ud af hydro,og hvor længe man skal vegge osv.
SIAFU-> Indtil videre ser de Sensi Star XSkunk#1 fine ud.De er godt nok vokset noget i den lille uge de har været i blomst.Men jeg har flere frø,og der er vist også flere i frøbanken (DCF).
Dem her går på 18 dag.
Den første er Sensis Shiva Skunk.Næsten helt sikkert en han.

Denne her Shiva Skunk er vidst en pige.

Og AK 47 der også ligner en pige.

Last edited:

oldsmoker

Active member
nice looking plants m8, I see you have caught the hydro bug .
so Nevi now you have tasted hydro weed can you honstley
say you can taste a big difference between dirt & hydro weed ?

Nevi

Active member
Hej Olds.
Ja jeg er grebet af hydro dillen. :muahaha: Ingen tvivl der.Det Cinderella jeg havde flushet 14 dage kunne jeg ikke smage forskel fra jord dyrket.Men hvis de ikke bliver flushet kan de godt få en speciel smag,men det gør man jo så..lol!
Det var en skam,de 2 jeg var helt sikre på var hunner,var self hanner.Nu er der denneher tilbage,og der er EN preflower jeg næsten er sikker er en hun.
Men jeg har startet 8 nye,BigBuddhas Cheese,Reefermans Cherrybomb 2,og nogle nye Shiva Skunk og SS AK 47.

Det første er de små nye:

Og det her er Shiva Skunk fra Sensi.

Deus

Member
MMmmm lækkert :D en skam med de 2 hanner der, men man må jo så udligne en anden gang hvor der kun ryger 1 ud af 10 væk og resterende er hunner ;) et eller andet sted skal det jo gå bedre ikke sandt :D

Nevi

Active member
Ja det var,men så kommer der forhåbentlig nogle hunner nu.
Jeg har startet nogle nye op,bl.a Big Buddha Cheese,flere Shiva Skunk og SS AK 47,og en enkelt Reffermans Cherrybomb.Den anden narrede mig sq og døde llol!

Det første er mine nye frøplanter.Jeg købte en 2x 80 watter fra DCF af de der double fluors,og der er sq smæk på.

Det her er Shiva Skunk hunnen.Den har ikke fået ret meget vegge,men den er stor alligevel.

K

kallenavndk

Surt med de hanner de startede ellers godt........ Flotte planter ill be back :)

Deus

Member
strækker den sig ikke en smule den shiva skunk ? Havde nok taget og bundet den ned så jeg havde flere sideskud i samme højde som selve hovedskudet. Men ved ikke lige helt hvordan dens gromønster er, om den skal have så meget plads imellem hvert "sæt"

Nevi

Active member
Jo men så vidt jeg husker kan de gost strække sig en del.Der er jo ret meget Sativa i.De yielder ret godt.Men nu far vi se. :jump:

Nevi

Active member
Mere guf

Mere guf

Nu er jeg så småt ved at finde ud af mit ebbe og flod set op.Det første batch gik det ikke så godt med,for jeg havde bare planterne nede i en potte med leca,og det støttede ikke rødderne godt nok.
Nu har jeg fundet ud af,at hvis jeg bruger en af de store Rockwool cubes kører det.
Jeg bruger kun 2 liters potter,og så kommer jeg jumbo kuben ned i en potte hvor jeg har lagt et lag leca i bunden.Det ser ud til at være en god fremgangsmåde med det her ebbe og flod.Jeg vander 2 gange om dagen,og planterne ser ud til at hygge sig.
Det første billede er Sensi seeds Shiva Skunk og 2 Big Buddhas Cheese.Det er de 2 første der er Cheese.Det ser ud til der er en Indica dom.og en Sativa dom feno.Spændende.

Det sidste er 2 AK 47 fra Serious og en enkelt Cherrybomb 2 fra Reeferman.De blev startet lidt senere,så det er derfor de står der.Og så har jeg startet 4 Skunk#1 og et par 2 Pounder fra Kiwi for en sikkerhedsnåls skyld,på grund af de forbandede hanner.
Det næst sidste er Shiva Skunken der er i blomst.Den ved siden af er en sølle Skunk#1 XSensi star..lol!
:muahaha:

Last edited: