What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

SS AK 47 og Sensis Shiva Skunk hydro

Nevi

Active member
Hej Deus og Kenneth.Ja de ser rigtig godt ud, og lugter rigtig godt nu.Nu er den der lækre "lakrids og guf" kommet nedenunder skunk lugten.Især Big Buddhas Cheese er lækker.Jeg troede det var en rigtig stinker,men det er noget af det lækreste og søde guf jeg har set længe.
Reefermans Cherybomb II er meget lækker også og en kæmpe yielder ser det ud til.Nåh...
Det øverste er AK 47 der kun fik 14 dages vegge,så jeg er meget godt tilfreds med den.
Det nederste er Cheese med Cherrybomben bagved.

:nono:

Last edited:

doktoren

Active member
Det ser fandme godt ud Nevi!
Især Ak er jeg vild med, en go gammel klassiker som bare virker!
Men CB og Cheese er fandme også lækker røg, især osten :D

Dok

K

kenned

Kan det passe at AK'en ikke er toppet, mensde 2 andre er?

Ser sku ellers rigtig godt ud!

Nevi

Active member
Doktoren->
Tak skal du have.Jeg går også og savler over dem i disse dage.
Her er den store Cheese.Den er så Sativa.Jeg vil tro den skal have minds 3-4 uger endnu.

Kenneth->
Jo,jeg syntes det er et godt udtryk for at hvis man gør det rimeligt,så får man også mere yield.
Fordi den ikke fik ret meget vegge ville jeg ikke toppe den.Det ville have været skæg at se hvordan den havde reageret.
Hygge.. :rasta:

Last edited:

Nevi

Active member
Og så er der også lige en Twopounder der ser ret godt ud.Den er godt smurt ind allerede nu.Den har kun været i blomst 3ugers tid.

Nevi

Active member
Ja jeg flipper selv over dem i øjeblikket.
De billeder her,er mest Cherrybomb II fra Reeferman.Den anden er en Twopounder.Billedet af teltet er med hele molevitten,¨Big Buddhas Cheese,Shiva Skunk,Ak 47,Cherrybomb II og Twopounder.Det bliver en god høst tror jeg.Min store Cheese kommer til at give ret meget.
De er også begyndt at få lidt blå,rød farve.
De bliver dyrket i et ebbe og flod. :rasta:

C

cdd

flot Nevi altid rart med lidt forskelligt. har du trænet/toppet dem på nogen måde? :rasta:

Nevi

Active member
Hej CDD...
Ja jeg synes det giver en god virning når man med bøjer toppene nedaf når de begynder at blive for høje.Efter min mening er der ingen tvivl om at det giver mere skud.
Hvis du prøver at se billedet af AK 47,kan man tydeligt se den ikke er toppet.
Jeg begynder også at længes efter den høst,den bliver god denne gang. :rasta:

mr.indica

Member
ja man må sige at det ser godt ud

ser ud til at det bliver en god jul i år hjemme hos dig

du kan sikkert nå et grow mere inden det bliver 09

ssynekk

Well-known member
Veteran
Im well impressed guys!!
all the best and keep up the good work:)

Nevi - it's amazing!! :)

Nevi

Active member
Tak skal I have,jeg nyder dem også.
Her er et par pix jeg tog idag.Det ser ud til de fortsætter med at vokse.Især den store Cheese begynder at se monstrøs ud.Det sidste og næstsidste er den.Den store har mindst 10 rigtig store colas,der først begymnder at fylde ud nu.De 2 første er den anden Cheese.De lugter nogenlunde ens,men der er størrelsen til forskel (og modningen,den store er SÅ Sativa agtig).Den i midten er en Shiva Skunk der begynder at ligne en Chronic eller noget.:nono:

K

kenned

Haha, damn en faxtail den har fået den ene der!!
Det ser rigtig cool ud!

Nevi

Active member
Hej Trold og Kenned...
Ja den er virklig Sativa så det basker.Jeg kan ikke lade være med at tænke på,hvis jeg havde haft 4-5 af dem her.Så var jeg kommet et godt stykke op mod 400 gram.Men lad os see når den engang er blevet færdig.
Jeg har lige investered i den pakke her,nu skal jeg altså have lavet nogle kanon frø.Jeg havde tænkt mig at lave et f1 af Shiva Skunk og/eller AK 47 med Northern Light#5/haze.Det er den strain jeg til dags dato regner for det stærkeste skunk jeg nogensinde har prøvet.Og med både AK 47 og måske specielt Shiva,skulle der være mulighed for at lave noget rigtig godt.Frø skal der ihvertfald laves så dyr den pakke var. :violin:

Nevi

Active member
Hej Kenned...
Det gør jeg også,men jeg tænkte jeg ville lave et godt kryds også.Jeg skal helt sikkert have nogle rene NL#5/haze også.Men jeg poster om det når jeg går igang.