What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Spottens Grow

Spotten

Member
Tid til en lille opdatering! :)

Først de nye små: (Mit kommende SOG grow)

Inde bagi! :)

Min DWC bubbler hvor de så småt er begyndt at revegge:

Hvide fine rødder før jeg skiftede vand, og tilføjede B-52, smed så dette B-52 i og vupti, brune rødder :)

Jeg tænker derfor det må være gødningen som farver rødderne, og ikke råd! :)

Lige et pr af de mere spændende billeder da min interne flash lige kunne klare opgaven! :)

Lige et pr af mine Hammerhead

Lidt bedre belyst, synes jeg

Min Blue Hell

Min Affigum

Min AFS

Der var alt for denne gang! :)

Spotten

Member
Det ser sgu godt ud, det bliver et massivt SOG du får dig der.

Mange tak! :)

Jeg har "kun" spirtet 45 stk, 40 med vilje, de sidste 5 kom jeg til at spire! :D

Derfor det høje antal! :) Det er normale frø, ikke-femi, så jeg regner med der ca. bliver 25 tøser til mit kommende SOG! :) Er det ikke meget normalt med en plads på 1.44m2? Efteraber nemlig en kammerat som havde set en herinde der legede med SOG med en kort vegge på ca 1 uge!! Det er jo værd at prøve, så er der det kortere til høst! :D

Jeg har "kun" spirtet 45 stk, 40 med vilje, de sidste 5 kom jeg til at spire! :D

Thats the spirit :laughing: :laughing:
...Og held og lykke med den forestående høst. Når du har været igang med saksen, synes jeg at du skal tage dine poser i brug og også gerne lidt gas, og så skal du poste billeder, ja du skal. Og på forhånd tak:dance013:.

Last edited:

Spotten

Member
Thats the spirit :laughing: :laughing:
...Og held og lykke med den forestående høst. Når du har været igang med saksen, synes jeg at du skal tage dine poser i brug og også gerne lidt gas, og så skal du poste billeder, ja du skal. Og på forhånd tak:dance013:.

Mange tak! :D Kom til at spire endnu 2 da den ene af mine mange spiringen var lidt gul i det! :D Kan vi jo ikke have, den står sikkert af! :)

Skal nok få lavet lidt ICE, kan ikke lade være, så godt kender jeg mig selv! :)

Tror dog det bliver en lidt spinkel høst da jeg har fået "spot-bugs", sådanne små sataner der klipper mine skud af og ryger dem! :D

Spotten

Member
Pudsigt nok jeg lige skulle spire 47 frø og der så er 5 der ikke er kommet op endnu og 2 der er helt gule! :) Så det ender med 40 som ser "OK" ud indtil videre!

Må være synsk! :D

Spotten

Member
Enten har jeg sovet da jeg puttede mine spirede frø i disse plantstarters, ellers også har et frø produceret 2 kim planter! :D

Kan det egentlig lade sig gøre, at et frø lavet 2 planter?! :D

Spotten

Member
NÅ! Så blev tøserne slagtet! :) Jeg er dog lidt langsom med kameraet, synes der er MEGET trimarbejde! Puha!

Fik lige kigget under mikroskopet, det så sort ud! :)

Så jeg høstede dem! :)

Min affigum:

Hele planten

Min Blue Hell (Det største skud)

De nye små på vej

I morgen skal den sidste Hammerhead høstes, der skal tages billeder, og måske skal der bubbles! ;-)

Glaus

Member
Hvilken dejlig måde at begynde weekenden på :smoke:
Tillykke med høsten, det blev til nogle flotte skud.

L

lalandia

Fine sager Spotten...jeg ville dog se at få skilt de seedlings fra hinanden i en fart da det lyn hurtigt kan gå galt med sammenfiltret rødder. Det ville jo være synd at stresse de kære små lige fra starten. Man ved jo hvodan det kan gå med mennesker. Der er flere eksempler på at stressede børn er begyndt at ryge hash fra hashplanter dyrket under varmelamper i de hersens hash labratorier, hvor de også dyrker skunk, som er 1000 gange stærker end hash.

Grow in peace

Spotten

Member
Fine sager Spotten...jeg ville dog se at få skilt de seedlings fra hinanden i en fart da det lyn hurtigt kan gå galt med sammenfiltret rødder. Det ville jo være synd at stresse de kære små lige fra starten. Man ved jo hvodan det kan gå med mennesker. Der er flere eksempler på at stressede børn er begyndt at ryge hash fra hashplanter dyrket under varmelamper i de hersens hash labratorier, hvor de også dyrker skunk, som er 1000 gange stærker end hash.

Grow in peace

Mange tak! :)

Ja, jeg kiggede også til dem igår for at se hvor langt rødderne var nået, men har desværre ikke så meget plads og er blevet for skæv til at jeg orker at trimme den sidste plante, men må igang igen! Samt jeg tørret skidtet i mit blomstertelt, så det kræver lige det kan krukkes før jeg kan tage teltet i brug igen hvor de nye små skal vegges 1-2 uger og så i blomst, så er der det kortere til HØST! :D

Ja, det er nogle værre skarn! :D Man skal kigge til dem hver dag ellers laver de bare numre! :)

Spotten

Member
Så fik jeg endelig trimmet den sidste og fik lavet ICE på trimmet fra de første 4 tøser! :)

Ikke den vilde høst denne gang, vil gætte på ca 2-300 gram tørt, har dog ikke vejet det endnu overhovedet, men det skal vi jo nok nå! :)

Mit trim der skal "bubbles" :)

En del hår i da jeg tabte det på gulvet! :D

En omgang mere:

Lidt hygge:

Har lagt lidt til side til lidt BHO også, skal dog lige have noget andet "værktøj" til at lave det med! :)

Spotten

Member
Så prøver vi igen :)

Jeg hygger mig fint! ;)

En smule gødning i vandet som blev pH justeret, samt lidt dolomitkalk i jorden og lidt leca

EDIT:

Jeg kan altså ikke se hvor man ser hvilke strains som er tilladt herinde og hvilke der ikke er, men nævner navnene, så vær sød kun at slette dem hvis det er de ikke må være der, tak! :)

3 stk AK-47 F2
2 stk Pure Afghani
12 stk LOVE
6 stk Lala Mix Indoor
7 stk Cole Train
3 stk Sensi Star / Skunk#1 x Papaya
5 stk Lemon Thai
2 stk Dragon Haze F1

Går lige og hygger mig lidt! :D

:dance013:

L

lalandia

Jeg følger lige med her...Glæder mig specielt til at se Lemon Thai og indendørs mix..he he. Held og lykke med sagerne.

Grow in peace

Latest posts

Latest posts