L
lalandia
Der findes ingen dumme spørgsmål. Kun dumme svar
ISO er nok bedre kendt som "nol" i Danmark. Sikkert fordi mange har brugt Etanol.
Jeg har brugt Isopropyl Alkohol, hvilket de fleste gør. En proces hvor du opløser alt olien på plantematerialet, og derefter fordamper alkoholen. Ret simpel proces sådan set. Og et godt alternativ hvis man ikke lige har kronerne til bubble bags. Når det kommer sig til smag og duft, så vinder bubblebags til enhver tid
Mine næste 2 grows bliver med samme strain. Her i starten er det vigtigt for mig at lære så meget som muligt. Og til dette tror jeg det er bedst at holde sig til 1 strain. Så har man et sammenlignings grundlag
Yep dwc er cool shit. Men holder mig til jord i starten. Jord virker som en dejlig buffer for en begynder. I hydro viser menneskelige fejl sig noget nær omgående
Tror nu mere "Nol" er udledt af cannabinol som var det mest brugte ord for det aktive stof fra planten, tilbage i 70-80'erne...Den gang brugte vi somregel æter til at trække "nol" med. Vi growere er dog heldigvis blevet mere oplyste med tiden, og ved nu at der er tale om mange slags cannabinoider, med hver deres egenskaber.
Hvis du er begynder, er det ikke til at se..Ser rigtig godt ud
-in peace