What's new
  • As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together! Join ICMag Discord here! More details in this thread here: here.
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sisäkasvatuskauden projektit

Matti

Member
mikä plamppu sulla kommando on? :dueling:

Hmmh.....vituttaa ostin sitte semmosen vaportekin höskän hajunpoistoon. No se toimii mutta perskele jättää oman hajun tilalle mikä on paljon pahempi kuin itse sensin haju! Voi jessus......ja siihenki vekottimeen uppos isompi latinki. KYRSII!! Nyt ei auta muu kuin ruveta suunnittelemaan jotain aktiivihiilihöskää. :badday:
Yritän kyllä olla miettimättä/surematta sitä rahan kulutusta, se vaan rupee olemaan aikas suuri ja tilipussi tyhjenee kovaa tahtia. :kissass:

Last edited:

kommando

Member
toi mikä tos kuvas on jazako.com:ista tilattu 200w esl mul on niit kaksi ja nyt on jo jonkin aikaa ollu kamulta lainassa 400w natikka (tuottaa kyl niin mmanpenteleesti lämpöö noihin esleihin verrattuna!)
Jeps mut kaxhunttinen oli tossa projektissa käytössä ja nyt on kans erillinen pikku kaappi jossa on 125wred esl, mut kuhan saan vaan projektit käyntiin ni postaan kuvii ja kertoilen sit tarkemmin et mikä on meno!

Matti

Member
Nice one. :)

Hey olen miettinyt tuota femaleseedsin c99, eli cindyä. Kovasti ihmiset ovat kehuneet yleensä c99 -lajiketta. Osaisiko joku kertoa millaisen hajumäärän tämä lajike omaa? Itsellä olisi tuossa white widowia, mutta kuulemma haisoo aika paljon, joten onko c99:ssä vähäisempi tuoksu? Farmer John ehkä osaa jotain vastata, kun olen sen kuvia jo ihaillut kovasti. :)
Kiitos.... :chin:

Mukavaa jälkeä on taas tullut esiin :D

Mun candychronic kuvat on myöhässä, syy oma :fsu: nyt pitää pakolla mennä laittaa kuvat cd:lle ja upata sit kotona kun muisti on täynnä. Koko vegetyskuvat tulee kerta pläjäyksellä sitten :wave:

Lippa

New member
JSP said:
Terve olis tollast nirvanan superskunkkii ja 4wayta kasvamas 400 w natikan alla mitenhän korkeeks kannattaa antaa kasvaa et alimmatkin lehdet saa valoo ja monta tollasee 50 x 100 korkeus 220 kaappii mahtuu häiritsemättä muita, kun ekakertalaisii ollaa?? mukavaa puuhasteluu tuntuu olevan :smoke:

Morjens!

tollasia tuli mun nirvanan 4-wayistä:

Ja poltto on ihan kelpoa :)

kommando

Member
itse just sain valmiiksi tovi sitten kolme C99 puskaa.
sain kasvit pistona joten en tiedä minkä labelin siiduista ovat mut ei kyl kauheesti venyny kukituksessa ja mitä hajuun tulee, ni kyl noista sellanen mieto sitrusmaisen makea haju lähti, ei kuitenkaan mikään himmee skunkki flavouri!
eli omasta mielestä on toi hajun kannalta aika mieto kasvi, mut jos kerrostalossa asustaa ni suosittelen sitä aktiivihiiltä!
:joint:

G

Guest

Selkä kuolleista:

Miltei tapoin kasvit liialla varovaisuudella ja alilannoituksella mutta nyt ne näyttää taas kasvavan.

Alhaalta ylös:
Vasemmalla: OHxSk#1, NHxG13, OHxSk#1
Keskellä: C99, Chronic
Oikealla: 2x OHxSk#1

Jos noita vielä pari viikkoa vegettelisi, osa jää todella pieneksi osa vähän isommiksi. Nyt kun ei ole kuin Coco Nova A+B ja PK 13+14 käytössä niin lannoitteita menee uskomattomalla tahdilla. A+B 5ml/l ja PK 1.5ml/10l ja silti lukemat vaan vajoaa muutamassa päivässä. Nälkäsiä narttuja.

Lippa

New member
Moi kaikille!

Wr:t alkaa pikkuhiljaa näyttää hampuille :).

7 päivää kukitusta takana ja tältä näyttää.

Ihan täyteen tuo verkko ei tullut, mutta paremmalta näyttää tässä vaiheessa kun edellisessä scrogi- kasvatuksessa.

- Lippis

Robot

New member
Greit poijat! Päivitelkäähän kuvia kun on mitä näyttää. Itsellään tällä hetkellä tyhjä kaappi kun on kertynyt tuota vapotettavaa materiaalia pakastettavaksi asti, varsinkin kesäprojektejen jälkeen. :canabis:

Tällaista settiä tuli parisen heikkiä + kunnon budia about 1/3 heikkiä, olis varmaan tuplasti parempaa jos ei olis kuumotusten takia tarvinnut niittää yli kuukautta liian aikaisin...

Kyllä tää mulle ainakin kelpaa, kunhan vaan erottelee lehdet ja varret aina ennen pesään laittamista...

Tweek

New member
Jahas jahas..

Tännekin sitten vihdoinki eksyin kirjotteleen...

Mjooh. Siis..
Talven projekteja: (tai näitä en kyllä ehdi millään kasvatteleen yhdessä talvessa, mutta... saas nähä mitä näistä nyt sit kasvattelen milloinki)

Nyt menossa: NL (Female Seeds) ja NL Shiva x Haze Special
Seuraavaksi kaappiin menee: MK Ultra OG Kush x G13 (TH-Seeds, siemenet tilauksessa)

Sitten ei vielä päätetyssä järjestyksessä:
Troublemaker (Dr Chronic)
C99 (Female Seeds)
Lowryder Winds (tällä en hae AF kasveja)

Jos nyt ei jostain hyppää eteen jotain kaikkien ohi kiilaavaa lajiketta, niin noilla mennään. :yummy:

G

Guest

Maanantaina meni kukkimaan, täytyy saaha jouluks settiä.

Isommat OHxSk#1:set

Tämän istutin suoraan 10l passiiviviritykseen -> venyi -> latvoin 4krt. ~70cm

Tämä on ollut kesän parvekkeella 2l purkissa ja latvottu 5 tai 6 krt. Nyt 12l altakastelussa. ~60cm

Chronic: Tämä oli niin kuoleman partaalla että ihmettelen itsekkin tämän lajin tahtoa olla elossa. Valehtelematta n. 1cm2 vihreetä ja silti lähti hienosti puskemaan. Jos vihreetä on jäljellä niin ei kannata menettää toivoaan. :D

C99: ~55x50x40cm (kor,lev,syv)

Kyllpä pidän kylmästä, kämpässä on niin basat ikkunat että suhisee karmien välistä kylmyyttä taloon. Otan noista pienistä kuvia jahka niissä on jotain kuvattavaa, aika miniks ne jää mutta näillä mennään.

Last edited:
Täällä myös uusia tuulia talveksi tulossa: ak-47, Godbud x Dream godness, ST#3 ja NYCD tulevat seuraavaan ainakin. Ak-47 on lajike mikä on listalla ykkönen tällä hetkellä :chin:
Kiitos lahjoittajalle :woohoo:

Kuvia tulossa jossain välissä kun saan ne jollain koneella siirrettyä vain. Edelleen sama usbi-väylä vika ja oma saamattomuus syynä :yoinks:
Nyt tulilla olevat on kukkinut n. 3 viikkoa ja hyvältä näyttää. :joint:

Kuvia kasveista.

Kuvia kasveista.

Noniin nyt olisi niitä kuvia mitä olen lupaillut laittaa.

Misty x Haze Special, mullassa 125w red esl ja muutamia tavallisia tuikkuja:

CandyChronicit vielä kaikki pystyssä:

Pistokkaista kuvaa mitä tuli kesken tuon CC projektin mukaan myös:

Vielä kaikki plantut tosin hieman käsi tärähtänyt kuvatessa.

Lisäksi sain uuden koneen nyt ei ole enää ongelmia kuvien suhteen.
Uusia fotoja laitan kun kasvit ovat lihoneet hieman tuosta mitä ne tällä hetkellä ovat. :wave:

Last edited:
G

Guest

OHxSk#1:set

C99 f2

2 viikkoa takana, monta edessä.

edit: 16.pv

Edit: 21.pv
C99f2

OHxSk#1

Last edited:
Nättejä kasveja teillä on kyllä. :wave:
Sumuinen joulu tulossa Pie-O-My:lle. :)

Mulla lähtee uudet kasvit hydroihin tässä ehkä jo huomenna, jos pH suostuu pysymään aisoissa kun tuota hydrosoraa nyt kokeillaan kookoksen sijaan.
Kuvia tulee kun on kuvattavaa.

Last edited:

Latest posts

Latest posts