What's new
  • As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together! Join ICMag Discord here! More details in this thread here: here.
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sisäkasvatuskauden projektit

N

neoobik

Apollo11,Jockki ja Original thai haze X Skunk#1
Pahaa settiä heität Matisyahu :D
:wave:

Huomenna laitan kookoksen tuonne.
Ei muuutes tule 12l tiilestä kokofinaa 65l mitenkään. :nono:
No se oli aika hyvin tiedossa et ne vähä liiottelee sen määrän.

Vähän jotain ötököitä lenteli äsken.
Pitää huomenna tutkia kasvit kunnolla ja myrkytellä, jos on tarpeen.

Kannanpahan minäkin korteani tähänkin kekoon...

Puoliksi hupina laitoin sisälle tarkoitetut kasvit multaan ekaa kertaa 5 vuoteen.

Elikkä tossa on pari FMSn Iceä ja Alien growshopista kaupan päälle saatua Nlxää.

Nlxät kylvin joskus Toukokuussa ja partsilla majailivat kesän. Aikaisemmin karvansa näyttäny pääs hyvissä ajoin isoon ruukkuu. Toine kitkutteli pikkuruukussa läpi kesän ja tossa muutama viikko sitte laitoin sen 10l ämpäriin(muilla 20l), karsin kaiken muun pois paitsi kax ylintä haaraa..siinä se nyt könöttää..

Vanhus Ice on itäny 18.12.2006...Jäi hydrossa toisen kasvin jyräämäksi, otettiin Tammikuun lopussa poijes Aquasysteemistä(kookos), iskettiin multa/kookos-seokseen pikku ESLien alle, Maaliskuun puolessa välissä ikkunalaudalle, Pääsiäisenä lasitetulle partsille, siellä pikkupurkissa Juhannukselle, sit isoon ja n. 5 viikkoo sitten 12/12h valolle kaappiin.

Toi Paju/villalanka "sgrogissa" oleva on tän vanhuksen jyräämän kasvin klooni. Kierti parin kaverin kautta takas tohon partsille Heinäkuun alkupuolella. Isoon ruukkuun pääsi Heinäkuun lopulla.

Vanhus

Monikäyttöinen paju..

Tossa Vanhuksen ja Pajukon välissä on Nlxät

Alkaa vanhus jo ränsistyä..

Ja tämän sanon käsi sydämmellä..olempa PASKA valokuvaaja. :redface:

P

perakko

aika luovaa kasvattelua. ei ole ns. ylijäämä kasveja tapettu vaan esim tässä siirretty multaan oottelemaan aikaansa. ja käytetty hyväks ilmasia watteja auringosta! isoilta ja terveiltähän nuo puskas näyttää epäselvistä kuvista huolimatta!

hyvältä näyttää west siperian!!

Jäi noista edellisistä kuvista sen verran hampaankoloon että...

Kaikki yhdessä

Vanhpiika päältä

Hameen alta

Sivulta

Vanhempi Nlx

Sidonta on kivaa ja rapatessa roiskuu..sama NLX ku yllä

Sama ylhäältä

Paju hässäkka..Ice

Villalanka "Sgrog"

Nuorempi Nlx.."Victory". Kuva taattua Siperian laatua.. :redface:

Korkeusero näkyy tosta. Vasemmalta oikealle Pajuhässäkkä, Nlx sr., Vanha Ice..etualalla "Victory"

Täälläkin viimein sain laitettua sen coocoksen tuonne hydroon.
Kalicharat ei oikein suostu kasvamaan, en tiedä mikä niitä vaivaa. :confused:
NL#9 siinä vieressä kasvaa ihan normaalisti.
Skunk & Grapfruit prokkis kanssa etenee omalla painollaan. :wave:

On kyllä aivan uskomattomia nuo west siperian m kasvit. :respect:

Last edited:
P

perakko

Noniin, vähän sadonkorjuuraporttia kuvien kera...

eli tässä on ww neiti 50 päivän kohdalla hävettyään pari viimestä pimeessä

nuppushottia

eihän siitä hirveesti tullut mutta ihan tyytyväinen kun oli vaan se 250w nyt käytössä ja "mainstäshi" on vielä kypsymässä. saanut myös huolelliset huuhtelut että makukin on kohdillaan... :joint:

tässä vielä pari kuvaa pienessä altakasteluruukussa olleesta nl x bb luuskasta joka sai ruuvin nilkkaansa ja lähtee parin päivän unille komeroon

tosiaan kaks isoa nl x bbtä vielä kypsymässä jonkun aikaa ehkä niistä vielä kuvia jossain vaiheessa! :wave:

H@|lu

Member
KyLläÄh! :joint: hyvän näköst on!!! :bashhead: Hyvän näkönen koostumus bbnl:ssä! Minkäs makusta on jos saa udella? näyttää loudulta mun kaappiin ;) :muahaha:

P

perakko

noniin, oon aika huono selittämään makuja mutta ainaki tossa minun yksilössä on nallekarkki/hedelmäpurkkamainen tuoksu ja maku. oikein miellyttävä! eikä ainakaan tämä yksilö tuoksunut liikaa kukituksessa.

P

perakko

jeps, sinse sain ton piston tuolta hämeen suunnalta se kuulemma oli pelastettu jonku sekopään puutarhasta joka oli lataukseen joutunu...

tälle viikolla oli meidän taloyhtiössä määräaikaistarkastukset ja viimeinki ne tänään kävi sen tekemässä. tuli kyllä ihan hyvään aikaan että juuri sain sadon valmiiks, piti ottaa alas kaikki kasvatusvehkeet ja piilotella niitä ympärikämppää ja varastoo. hirveä homma!

mulla oli myös skunkkinen puska 2. viikolla kukkimassa ja nyt se on riutunut 3 päivää alakerran varastossa pimeessä, välillä oon käyny laittamassa sinne valot päälle kyllähän tuo vielä näyttää elossa olevan eikä pallejakaan näyttäs roikkuvan. tänä yönä kannan sen takas sisälle ja annan hellyyttä!

Mulla pitää nikkaroida vaan tou scrogi tuone kaappin vieä ja sitten alkaa vegettää noita grapeja erihuoneessa.
On tosiaan näitn näköistä pelkästään nuo nl x bb.
Kiinnostaa itseä aivan tuon värityksen ja satoisuuden takia ja kerta on feno jota ei ole otettu ekasta nartusta niin se on hyvä elellä rauhassa. :)

Huomenna se "kuuluisa" päivä koittaa kun kehitän ruonne betoniin ilman poraa ruuvit, että saan verkon siihen ja 150w monimetalli tulee siihen saakka, että saan natikan takasin.
Ei noilla esleillä jaksa kasvattaa kauan, mutta sylinteri-scrgin teen aivan sen takia eslillä et se on vaan niin hieno. :jump:

No katellaan tässä parin kk:n päästä mille näyttää kun on kaikki kasvit kasvanut hieman enemmän vielä.

Kuvan laittaisin mut ei ole kameraa joita täälläkään ei ole kun kaksi.
tai oma ja kaverin mut eipä näy kun pitäs...
No savut auttaa tähän, huh taas romaani.
Ak48 vielä hippu on sitä pitää nyt imasta. :joint:

Last edited:
P

perakko

voi nyyh, minun c99xherijuana pistojen emokasvi osoittautuikin urokseksi :( olin niin innoissanu tosta crossista ja pistotkin on jo juurtunu kivasti ja valmiina kasvamaan. no luonnolle ei mitään mahda. tuo on kuitenki tosi elinvoimainen ja tuuhea kasvi niin mietin jos risteyttäs ton mun 50 päivän white widown tällä urkilla, vois tulla mielenkiintoinen risteytys...

Aina se kannattaa ottaa pölyt talteen kun noin pääsee käymään.
Aika hyvälle kyllä kuulotaa ww x c99 herihuana.
Eipä tuo tainnut olla sun ottama cutti kun uros oli.
Nooh, ne sekottuu moneti itelläkin. :D

Last edited:
P

perakko

joo se tarina meni niin että yksi kaveri oli saanu jostain käsiinsä jonku hollantilaisen kotikasvattelijan tekemän risteytyksen siemeniä, eli tämä c99xheri. se oli sitten pari siidua popannu ja tämä yks ko kasvi erottui edukseen ja sai kasvaa. siinä vaiheessa kun hain itse pistot siinä ei ollut vielä sukupuoli selvillä eli sormet ristissä lähinnä mentiin narttua toivoen.

kiinnostaisi itseasiassa siementää tolla white widow, nlxbb ja ja työ mysteerinen dutch-hybridi joka nyt on alkukukintonsa jo näyttänyt ja jonka pistoja on myös seuraavaan erään menossa kukkimaan. hyvinhän se näytti selviävän vaikka sai kärsiä pimeessä ja välillä yhden säälittävän hehkulampun valossa muutaman päivän.

Zilka

Member
Pari viikkoa niin pääsis seuraavat kasvit nauttimaan keino auringon valosta... 12/12:ssa

6x White Widow
3x Northern Lights
1x Hindu Kush

Tarkotus olis osalla tehä papuja varastoon, että ei haittais vaikka uroksia tuliskin 1 tai 2 ..

C99:t ovat olleet viikon 12/12:ssa:

kaverinaan ikkupikku master low:

Tässä vielä master low niminen banaanipuu:

Jos vaikka c99 x ml ensi kesäksi :woohoo:

Last edited: