What's new
  • As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together! Join ICMag Discord here! More details in this thread here: here.
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sisäkasvatuskauden projektit

matisyahu

New member
Äh.... Joku laitto mulle privaa mutta enhän mä tajunnu ettei niitä pääse lukemaan kun on alle 50 viestiä. Jos tunnustatte olevanne myös h-foorumilla, laittaa viestii samalle nickille.

Zilka

Member
neoobik said:
Mikä lajike Zilka?

4 noista on kohtuu sativaisia ja jos oikeen muistan yhden luulisin olevan Chrystal (siitä lähikuva), tms, kaverilta joka ite kasvatteli sain noi pavut saksan maalla vielä majaillessani, joten lajikkeista ei hirveen tarkkaa tietoa :rasta:

Nytten sitten noita kasvattelen loppuun ja oottelen WW / NL / HK :n idättämisen aloittelua, ei vielä tietoo että mitä noista lähtee tulemaan..

EDIT:
Setupista sen verran..
Alottelin Huonoilla ESL:llä ja vaihtu pikaseen 250HPS:ään
Tän jälkeen tuli lampun vaihto eteen tosin toimitusvaikeuksien takia piti viikko pitää välissä taas 200W laina ESL:n alla

Tällä hetkellä Homebox+600W HPS / tuubissa + hajunpoisto ...

Last edited:
N

neoobik

Tällä hetkellä Homebox+600W HPS / tuubissa + hajunpoisto ...

Toimivaksi havaittu paikassa ku paikassa..

huoneesta kuvatusta

Last edited:

Zilka

Member
pääsis tossa vuoden vaihteen jälkeen parempaan (isompaan / halvempaan) kämppään muuttamaan pitäneen nää projektit soppelisti alta kasvatella poies ensin :)

Meinaan alkaa tää pikku yksiö saunalla käymään pieneksi ihan mitä vain harrastellessa :bashhead:

Zilka

Member
Onko muuten porukalla kokemusta tosta Jock Horrorista, Oliko millasta kasvattaa ja millast polttoo oli?

Itse kun olen aiemmin pitäytyny WW / NL linjoilla aika puhtaasti..

Stombe

Active member
Zilka said:
Onko muuten porukalla kokemusta tosta Jock Horrorista, Oliko millasta kasvattaa ja millast polttoo oli?

Itse kun olen aiemmin pitäytyny WW / NL linjoilla aika puhtaasti..

Ainakin nirvanan Jock Horrorilla on ollut paljon hermistaipumuksia, ainakin jossain erässä, sanotaanko 2-4 vuotta taakseppäin. En tiiä sit, miten usein nirvana noteeraa noita juttua ja mitä ne tekee sen eteen. Todella "keeper" fenoja löytyy myös. Nähty kotimaalla ja vaikkapa icmagin Abby:lla oli tod kova JH.

p.s (silti suosittelen nirvanasta icee)

P

perakko

nirvanan jock horrorhan on tämän kuun tarjouksessa 10e/paketti. varmaan joutuu melkein tilaamaan muutaman, eiköhän sieltä seasta joku tykkifeno löydy jonka voi mammaks jättää!

P

perakko

itsellä kaatuu 2 viikon päästä white ja yks nlxbb. 7 viikon kohalla siis white widow nurin, oon vähän sen plantun kohalla sitä mieltä että mielummin liian aikasin kun vähänkään liian myöhään. jotenki on niin pirun vahvaa ja lamauttavaa evästä!

seuraavaan satsiin lähtee sitte mother's finestia ja c99xherijuanaa pistoista. saapa nähä mitä herkkua sitä niistä saa aikaseks. (nojoo vitu hymiöt)

Last edited:

Zilka

Member
Just sen jumittavuuden/lamaannuttavuuden takia siihen alun pitäen tykästyin...

Taitaa tosiaan lähtä WW/NL setti idätykseen parin viikon sisään vielä toi jocki mietinnän alla, taitaapi se jäädä toiseen kertaan sitten...

P

perakko

ite en oikein tiiä tykkäänkö siitä waitista vai en... ehkä pitäs löytää just se oikee aika ottaa alas, vähä liian kirkas pilvi tossa mitä itelläni on kasvanu. sitte kun polttaa lisää niin kohta liikkuminen onki kun juopolla ja ei nää suoraan! mutta onhan se vahvaa.

tein muuten koetta tolla topmax-litkulla noihin nl/bbeihin yhelle en antanu. mitä ne lupaa, trikomien syntymistähän sen pitäs kai lisätä ja kiihdyttää kukintaa tms. en ainakaan vielä ole juuri mitään eroja nähny. pitää raportoida kuhan on kaikki korjattu ja testattu.

Ww:t mitä oon itse poltellut useamman lafkan niin aina se vahva aon ollut.
Viimeinen oli aika överibudia, otti kurkkuun todella ja "onehitwonderia".
Ei mikään top#5 lajike ole, muta aina varma valinta, jos ei muuta keksi. :joint:

edit: topmax on pääosin merileväuutetta, jos sitä ei joku vielä tiennyt mitä oon siitä tietoa lukenut ja kuullut.

Last edited:

Zilka

Member
sinsemilla said:
Ww:t mitä oon itse poltellut useamman lafkan niin aina se vahva aon ollut.
Viimeinen oli aika överibudia, otti kurkkuun todella ja "onehitwonderia".
Ei mikään top#5 lajike ole, muta aina varma valinta, jos ei muuta keksi. :joint:

edit: topmax on pääosin merileväuutetta, jos sitä ei joku vielä tiennyt mitä oon siitä tietoa lukenut ja kuullut.

Juh tuon WWn kans itellä ollu aina hyvä muistaa tosiaan se vahvuus, ettei vedä ihan sohvan pohjalle ensimmäisistä.. Tuota kurkkuun ottamista en sen suhteen oo huomannu Ww:n kanssa, liika rööki seas tosin sitä tekee itelle (en polttele paljast röökii).. Omiin suosikkeihin WW kuuluu kuitenkin ehkei paras mutta toimii :rasta:
edit: pari typoa..

Last edited:
N

neoobik

Onko kellään mitään kivoja lajikkeita joista mahdollisesti voisi saada pistokkaita lähiaikoina?
Kiitos ja kuittaus.

P

perakko

noniin, vähän päivitystä eli viiden viikon kohdalla mennään ja ww ois tarkotus kaataa parin viikon päästä, kattoo nyt miltä se alkaa näyttää.

tässä vähä nugzshottia:

sit vähän nl x bbtä, tässä kuvassa olevaan kasviin ei ole käytetty topmaxia...

tähän taas on...

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hienoja budeja Peris. Onko nirvanan pavuista?
Kyllä se Top maxi on aika jees kamaa imo :joint:

18514IMG_1691-med.jpg

P

perakko

kiitoksia ticketti!

pistoina oon molemmat saanu käsiini niin en osaa yhtään sanoo. ton nlxbbn purppura väritys vois viitatakki siihen että ois nirvanalta, niillä kuulemma esiintyy tota paljon. ww taas oli kuulemma vissiin 10 vuottaki vanhasta mutsista mutta siitäkään en pysty varmuuteen menemään...

onko sullaki tossa kuvassa whitee vai? hyvännäköstä settiä!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Tuo on sitä iänikuista C99ä vaan :smile:

Nirvana varmaan käyttää samaa isukkia aika moniin progiksiin, kun tosi moni näyttää tuollaselta purppuralta. En sano että huono juttu, mutta vähän kyseenalasta pitää jotain 50 eri lajikkeen kataloogia ja uskotella että kaikki on mitä sanotaan.. Voihan ne ollaki, mutta hitusen epäilen. Eipä silti, ihan tyytyväinen oon nirvanaan ollu aina ku niitten matskua on itse kasvatellu :redface:

http://www.youtube.com/watch?v=FSpCf8-AE94