What's new

ququmeisterin uudet kujeet

K

Kukkamaisteri

picture.php


6 yötä kukkineena tilanne on seuraava..
Apollot narttuja, 1 Pure narttu ja 1 Pure uros, vasemman laidan pari on vähän epäselvä, ehkä hermis ja uros.

Puret on aika vaikuttavan nopeita/tuuheita/tuoksuvia, taidanpa puuhata Pure x Pure papuja talteen.:chin:
 
P

perakko

hehee, anna turilaan fiilistellä siellä, se tod. näk. syö kaikkia vielä pienempiä tuholaispaskiaisia niinku kukkakärpäsiä jne. armihan näyttää todella kukkealta ja eikä danny taida jaksaa pidätellä enää hetkeäkään! :muahaha:
 
K

Kukkamaisteri

Turilas pyörii siellä jossain.. tässä 'The Pure' 15 päivää kukkineena ja vertailun vuoksi Apollot..
Pure kasvaa yksilatvaisena ja Apollot monilatvaisena niin siitä tuo aika selvä ero ququn koossa. Danny ei ole oikein edistynyt mihinkään, kumma juttu.

picture.php

The Pure Skunk#1 (Armi)

picture.php

Apollo11 (a)

picture.php

Apollo11 (b)
 

DonBong

Member
Hyvältä näyttää, on sulla sitten kiva kamera ku saa noin nättejä/tarkkoja kuvia. Mitäs Dannylle kuuluu tänäpäivänä?
 
K

Kukkamaisteri

Kiitokset kehuista :) Kamerana meitsillä on Casion 6 megapixelin taskukamera, jossa on onnekseni kohtuu jees macrokuvaus.
Sellaista vajaan satasen 100-200X usb-mikroskooppia olen vähän katsellut.. leluhan se ois mutta toisaalta aika hauska kapistus trikomikuvauksiin.

Dannysta napsin latvan ja oksat vesilasiin --> kaappiin eristyksiin.
Alkaa jo olla valmista tomua pienen siemensatsin tarpeisiin, nice :)
 
K

Kukkamaisteri

picture.php


Oisko se nyt 25 päivää... pari Armin alaoksaa sai tänään Dannylta mällit pesään. :gaga:.
 

Sweet Inc.

Member
Nätiltä näyttää! Kasvatusteltoista kun oli puhetta, voin todeta että ostaminen kannattaa. Yhden rakensin 2"x2" puusta, kovalevystä ja akustolevystä, joka onnistui ja toimi hienosti. Maksoi ennen sähköjen vetoa jonkun 70-90€. Muunneltavuudeltaan ja kestoltaan omaa luokkaansa, mutta työläs kuin perkele.
Hydron pöytätason keston testasin omalla 100kg elopainolla, kattoon en mitään erikoista perus hiilien, ufojen, natikoitten, muiden härpäkeitten lisäksi ripustanut, muttta veikkaan kestoa sinne 100kg pintaan, riippuen miten ripustaa. Sen purkaminen on vaan aika raksausta, saapa nähdä miten tässä sen kanssa käy... Ovistakaan kun ei 1x1x2m laatikko mene, ja tyhillään seisoo tuolla
(Ikkunasta kärryyn on suunnitelma:smile:). Saa tulla hakemaan pois jos halajaa.
 

Doped

New member
Hmm pitäs joku kunnon skunkki kasvattaa ja olen miettinyt The Puren ja Skunk Specialin välillä jään siis seuraamaan millanen tosta tulee...
 

Sweet Inc.

Member
Hmm pitäs joku kunnon skunkki kasvattaa ja olen miettinyt The Puren ja Skunk Specialin välillä jään siis seuraamaan millanen tosta tulee...

Nirvanan Specialia olen kasvattanut yhtä yksilöä pariin otteeseen joka oli nimenomaan perus-Skunkki kaikilta ominaisuuksiltaan.
Itäminen loistava 3/10 joista yksi narttu selvisi. Hyvää polttoa ja helpohko kasvattaa, n.10vk ququ. Superista diggasin enemmän, mutta yksilöerot on taas niin isot ettei voi varmaan suoraan verrata. The Pure kiinnostaa itseänikin.
 

ganjamavn

Member
Nirvanan Specialia olen kasvattanut yhtä yksilöä pariin otteeseen joka oli nimenomaan perus-Skunkki kaikilta ominaisuuksiltaan.
Itäminen loistava 3/10 joista yksi narttu selvisi. Hyvää polttoa ja helpohko kasvattaa, n.10vk ququ. Superista diggasin enemmän, mutta yksilöerot on taas niin isot ettei voi varmaan suoraan verrata. The Pure kiinnostaa itseänikin.
Vähän offtopic ehkä. Mulla Dutch Passionin Skunk#1 4 pavusta 2 iti, toinen kasvaa oikein iloisesti ja toinen kitukasvuinen kuin mikä.
 
K

Kukkamaisteri

Quqitusta takana 28 päivää:

picture.php

'The Pure'

picture.php

Apollo11 Sativa pheno

picture.php

Apollo11 Indica pheno
 

DonBong

Member
:rasta::yes: Todella hyvännäköstä, Armihan turpoo jo ku mikäkin...
Ootko topmaxannu ku niin iloisesti puskee? Oli ihan pakko keittää pannukahvit ja polttaa paksut budit ku rupesi niin tekemään mieli noista kuvista. Mielenkiinnolla jään seuraamaan tilannetta ihan eturivistä:lurk:
 
N

neoobik

ai ai ku tuo apollo on kivan näköne :) ..
onhan tua semmosta kuulento polttookin ;P
 

Doped

New member
Näyttäs mukavaa pamppua tulevan The Puresta... Meitsillä on Femaleseedsin Skunk Specialit tulossa seuraavan settiin. Siitä on varmaan 5 vuotta kun oon viimeks Skunk#1 polttanu... ikävä jo Skunkkia! :)
 
Top