What's new

ququmeisterin uudet kujeet

K

Kukkamaisteri

picture.php
 
K

Kukkamaisteri

4 viikkoa idätyksestä:

The Puret keskellä, Apollot oikealla ja randomit vasemmalla.

picture.php


picture.php



Pientä säätöä kaapissa, hydro mataleni 70cm > 60cm ja ruukut vaihtui 11 litraisiin. (max 8)
 

Sweet Inc.

Member
:yes:Bueno:yes:

Mistä hankit tuon laarin ruukuille, vai onko ihan vaan sängynaluslaatikko?
Näyttäs soppelilta omiin pilvilinnoihin.
 
K

Kukkamaisteri

Tere!

Tuolta saapi laarit ja muut muovit edukkaasti > http://www.greenshorticulture.co.uk .(Rahtikulut PDP:n tuomana 35 kiloon asti 20€)
"Titan Garden Tray" on 55x100x12... eli aivan täydellinen 58x116 kaappiin. :woohoo:
Samalla tarttui mukaan mm. GH:n Flora Nova setti, kaverille telttaa yms.
Neljässä arkipäivässä tuli kaikki tilattu hyvin pakattuna perille. :yes:
 
R

ruutzman

Eipä ole kyllä hassumman näköinen putiikki.. Mitenköhän noissa teltoissa mahtaa olla eroja? Kaikissa on varmaan kuitenkin ripustus mahdollisuus aktiivihiilelle yms? En ole ihan varma osasinko lukea oikein. Vai meneeköhän tuokin sitten vaan pirkka vs. herra snelman linjalle, aika paljon kuitenkin hinta eroa löytyy, varsinkin kun isompia kokoja alkaa katselemaan.

Jotain tommoista voisi mahdollisesti miettiä. Saa nyt nähdä, alunperin oli tarkoitus itse rakennella moinen, tullut nyt vain ajatuksiin että tarpeen tullen olisi tilan hyvä olla purettavissa nopsaan...
Ja kieltämättä tuommoisen teltan purkaa nopeammin kuin kakkosnelosesta tehdyn ja täkkipulteilla kasassa pysyvän kehikon.
 
P

perakko

itellä on tommonen dark room dr120kö se nyt on... 120x120x200 eniveis. suosittelen kyllä, ite rakentamissa helposti kusee aina joku, tommosen ku tilaa niin on kerralla hyvä.
 

JayJay

Member
itse suosittelisin rakentamaan, ohjeita löytyy vaikka kuinka paljon ja saa olla muutenkin luova. tiedä sitten miten löytyy työkaluja taloudesta.
 
K

Kukkamaisteri

DR100 sieltä tuli, itse en tiedä noista teltoista juurikaan mitään mutta tyytyväinen on eräs tuttava ollut tuommoisen kanssa, pitää sitä tilavassa vaatehuoneessa.

Siinä itse rakentaessa & säätäessä, osia etsiessä jne. menee helposti niin paljon aikaa että sinä aikana jo kasvattaa yhden teltta-sadon.
Ei siis välttämättä kannata, itse tekemällä saa toki kustomin, tilaan sopivan systeemin mutta on teltassa todellakin puolensa.

Torstaina tai perjantaina maksoin VISAlla ja seuraavana torstaina aamupäivällä kävi kuriiri, eli aikas nopsaa toimintaa.
:abduct:
 
R

ruutzman

Kyllävain, viisauden sanoja voisin sanoa.. Huomattavasti helpompi ja kätevämpi.
Ja niin, ei nyt suoraa vastausta tullut mutta taitavat olla tosiaan kaikki teltat sellaisia että ripustus mahdollisuudet löytyy tarvittaville välineille:chin:
 

Siberian

Member
100x100x200 Homeboxin kattoripustus kestää, ainakin.. 80cm pitkän aktiivihiilen, ufon, lampun tubeineen ja kolmen litran kiljuämpärin amppeelissa roikkumassa..15kg kai valmistaja lupaa.
 
P

perakko

jep, mulla roikkuu hiili sisäpuolelle ja katolla vaimennetussa boksissa ufo sekä perään vielä äänenvaimennin. tossa taisivat lupailla 60 kiloo kannatusta.
 
K

Kukkamaisteri

Jotain inffoa mitä kaivelin telttojen kantokyvyistä, mahdottomasti on nykyään eri nimisiä
tönöjä markkinoilla mutta salettiin suuri osa näistä on lähes identtisiä kiinan ihmeitä.

Darkroom 30kg
Homebox 50kg
Budbox 30kg
Darkbox
Bluebox
Silverbox
Budtent
Growlab 45kg
Hydrolab
Hydrogarden
Hydrofarm *
Hydrohut *
Sunhut *

* = ilmeisesti ainakin joissain valmistuserissä on käytetty myrkyllistä liimaa!
 
R

ruutzman

Kyllävain, kiitosta vain äijille vastauksista! Auttoi huomattavasti. Nuo darkroomin teltat on aikas hyvän näkösii ja kokojakin löytyy aika hyvin erilaisia.
Vähän kiirettä pitää nyt mutta maisterille vielä erikois-hatunnosto etsintätyön tekemisestä:bow: Pääsi taas meikäläinen niin helpolla että melkein hävettää... Destinated to rep
 
K

Kukkamaisteri

picture.php


Tähän asti nämä on ollut 250W monimetallin alla 20h vuorokaudessa ja käsikastelussa. Lähipäivinä on tarkoitus laittaa dripperit puhisemaan ja pöpeliköt kukkimaan 400W natikalla.
 
K

Kukkamaisteri

picture.php


Eilen vaihtui monimetalli natikkaan ja seuraava kuva sitten quqituksen alkaessa lähipäivinä.
 
Top