What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Pineapple Express - Coco AutoPot

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אני לא מאמין בזה.
עם פרחים גדולים ודחוסים האיורור לא מגיע לבפנים
 

Jhon_Goti

Member
תשקה בכמות גדולה יותר ומרווחים גדולים יותר, זה גם יעזור.

הלוואי...אוטופוט

בעיני העניין של הלחות שנוצרת בשימוש במערכת הוא כנראה החסרון היח' שלה. מלבד זה אני מאד מאד מרוצה מהנוחות, קצת הגדילה וכו
 

Jhon_Goti

Member
Defoliation

Defoliation

מה אומרים על הנושא?

אני יום 21 בפריחה וחשבתי אולי להתנסות בשיטה. אשמח לשמוע חו"ד על הטכניקה.

למישהו יצא אולי לנסות את הטכניקה על צמחות שהיו בסביבת גידול זהה?

בגלל הצפיפות שנוצרה לי באוהל - 9 עציצים שעברו קשירות רבות וקיבלו 37 יום צמיחה, מצאתי את עצמי במצב ששבוע ליפני המעבר לפריחה התחלתי דילול באופן הדרגתי.
ממה שקראתי אני מבין שאלו הם השלבים הראשונים בטכניקה הזאת ואת הדילול המאסיבי עושים בסיום ההתמתחות של הצמחות
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אני מוריד רק עלי מניפה שמסתירים את האור לפרחים בפוטנציה או מפריעים משמעותית לזרימת אויר.
הצמח יוציא עוד עלי מניפה אם תוריד בשלב הזה ופשוט הם יהיו קטנים וצפופים יותר - לא מגניב בקציר וגם לא ממש עוזר בטווח הארוך.
אני מוריד קצת כל שבועיים בערך, בהתאם לגדילה.

אם יש הרבה מרווח בין הצמחים אין לי שום סיבה להוריד עלים.
 

Jhon_Goti

Member
ברוכים הנמצאים

אחרי העדרות קצרה חברים אני מעדכן את היומן למרות שלצערי העידכונים לא הכי משמחים וכך גם התמונות

יום 53

לצערי הרב המצב של הבנות באוהל לא הכי משמח. ליפני שבועיים בערך חלק מהבנות התחילו להראות חוסרים שנראים כמו חוסר בסידן. ניסיתי להוסיף יותר מי ברז למיכל, נתתי בחלק מההשקיות (טופדרס) מולסה, מלח אפסום אבל ללא שיפור כלשהו עד כה.

קצת נתונים ליפני התמונות

דשנים - הסי קוקו + בלומבסטיק באיסי של 2.4-2.6 בשבועיים האחרונים
תוספים - פאוור זים של הסי. מולסה בלק סריפ ללא גופרית ומלח אנגלי החל מהחודש השני לפריחה.

טמפ' - 23 באור 19 בחושך (לפעמים אפילו ירדה לכיוון ה - 18

מזכיר שהגידול באוטופוט עם מצע קוקו. נורת פיליפס 600 וואט

קצת תמונות

מצב כללי של האוהל

IMG_2692 (Custom).jpg

תקריב של הילדה שחולה קשות

IMG_2695 (Custom).jpg

מחסור כלשהו שאין לי מושג מהו ומופיע כבר אצל כל הבנות ברמה כזו או אחרת

IMG_2703 (Custom).jpg

מחסור בסידן?

IMG_2705 (Custom).jpg

סידן ו...?

IMG_2696 (Custom).jpg

דבר חשוב שלא ציינתי. המצע לא עבר שטיפה למעט שטיפה אחת בטרם הכניסה לפריחה. אין לי פתרון שטיפה כרגע בסטאפ הנוכחי - ישנה רשת שלא מאפשרת הוצאה של הבנות החוצה והמערכות של האוטופוט לא יושבות על מגש ניקוז.

מה שמוזר זה שממש ליפני שהן התחילו להראות מחסורים דווקא הן הראו עודף דישון. ליפני שלושה שבועות אפילו הייתי צריך לדלל את המאגרון בגלל סימני הצריבה שהתחילו בקצות העלים.

למרות שעוד לא התחלתי לתת רק מים נקיים, אני כבר חושב להוקיד היום\מחר את הילדה החולה ואולי מחרותיים להוריד עוד שתיים שמראות סימני מחסור חמורים.
ראיתי יומנים שהורידו את הזן הזה כבר ביום 54...

אני אנסה למקד את השאלות

האם אתם אכן ממליצים להתחיל להוריד את הילדות החולות, אם לא, האם להעלות דישון? האם להתחיל לתת מים נקיים?

ממה לדעתכם נגרמו החוסרים?
עצם העובדה שהמצע לא קיבל שטיפה? טמפ' נמוכות? טמפ' מים נמוכה? או פשוט חוסרים נטו?

יכול להיות שזאת גם תגובה לדילול המאסיבי שעשיתי (דפולושיין)?

בגדול אני יכול להגיד רק דבר אחד, הצמחה היחידה שניראת טוב (אומנם לא נפוחה כנראה מהדפןלושיין הלא נכון שעשיתי) היא הצמחה שיושבת בעציץ 20 ליטר של אדמה

דרך אגב, ישנם שתי צמחות נוספות באוהל שנראות ממש לא רע וכמעט לא מראות חוסרים למעט סידן אולי

תודה מראש לעונים
 

kamikaza

Active member
אני מהמר שהחוסרים\שריפה הם כתוצאה מעודף דישון

למעשה, חוסרים כתוצאה מעודף של מינרל ספציפי שחוסם מינרל אחר יותר נפוצים מחוסר בגלל היעדרו של אותו אלמנט מהמצע

האיסי שהשקית בו עד לא מזמן די גבוה, ואוטופוט זו מערכת שנוטה לצבור מלחים. תחשוב על זה - אין ניקוז. כל מה שטפטף למצע ולא נצרך ע"י הצמח, נשאר שם

אם אין לך מערכת ניקוז, אתה יכול להוציא את האקווה וולב, ולהשקות עם כוס מלמעלה, כשבמקביל אתה שואב את המים מהניקוז עם פומפה ידנית

עבודת פרך, אבל עשיתי את זה פעם


אם לא, פשוט תן להם מים נקיים בלבד עד הסוף
 

Jhon_Goti

Member
תודה על התגובה קזה

זה באמת הגיוני מה שאתה אומר. כמה שלא ניסיתי להעלות את האיסי ה"חוסרים" רק החמירו

אני אתן להם ממחר שבוע בערך של מים נקיים ואוריד אותן
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אני לגמרי עם קזה.
אני ממליץ לתת להם אנזימים, אטאקלין או מוצר מקביל (מנקה מלחים) והרבה מי אוסמוזה עד שהם ירדו.

פעם הבאה שים לב ש2.6 מיליסימנס זה המון בכל שלב, במיוחד בסוף הפריחה.
במקסימום בדישון של צמחים אוהבי דישון אני מגיע ל2.6, וזה לשבוע באמצע הפריחה כדי לתת בוסט.
אלו ההמלצות דישון הכלליות שלי, אפשר להזיז עד 30% אחוז בהתאם לזן, אבל בכללי רוב הזנים מגיבים טוב לערכים הללו:
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?p=6580793#post6580793
 

Jhon_Goti

Member
אז המחזור נגמר ואפילו נגמר טוב. אני מבסוט למרות הבעיות בדרך...

שאלה קטנה לגבי הדור הבא

יש לי כרגע כושר קוש שהציצו ליפני שלושה ימים. כרגע הם יושבים בכוסות שתילה במצע קוקו. אני שם לב שההתפתחות שלהם נורא איטית ביחס לבנות אחרות שיושבות לי בכוסות שתילה + אדמה.

השאלה היא באיזה איסי אתם ממליצים להתחיל איתן (בנות שלושה ימים מהצצה)? אני מאמין שההתפתחות האיטית נובעת מחוסרים מכיוון שהזן השני שאני מנביט לחבר באדמה מתפתח בקצב אחר לגמרי

האם חשוב להוסיף גם מי ברז בשלב הזה במידה ואין פתרון אחר לקלמג?
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אני נותן 0.4 מיליסימנס לנבטים וייחורים שהמים הם 10% מי ברז לסידן ומגנזיום.
בלי שום קשר, קוש הוא אידיקה והוא גדל דיי לאט.

יש לי כושי כשר אחד פורח עכשיו, הוא ממש עף בהתמתחות ונראה מוזר :-S
 

kamikaza

Active member
אז המחזור נגמר ואפילו נגמר טוב. אני מבסוט למרות הבעיות בדרך...

שאלה קטנה לגבי הדור הבא

יש לי כרגע כושר קוש שהציצו ליפני שלושה ימים. כרגע הם יושבים בכוסות שתילה במצע קוקו. אני שם לב שההתפתחות שלהם נורא איטית ביחס לבנות אחרות שיושבות לי בכוסות שתילה + אדמה.

השאלה היא באיזה איסי אתם ממליצים להתחיל איתן (בנות שלושה ימים מהצצה)? אני מאמין שההתפתחות האיטית נובעת מחוסרים מכיוון שהזן השני שאני מנביט לחבר באדמה מתפתח בקצב אחר לגמרי

האם חשוב להוסיף גם מי ברז בשלב הזה במידה ואין פתרון אחר לקלמג?



אם אתה מגדל בקוקוס, לעולם אל תשקה במי אוסמוזה בלבד

חוץ משטיפות, ושים לב שאתה לא שוטף אותם עד העצם

אתה למעשה 'חורך' את הנבטים. אם אתה משקה באפס פפמ, מעט המינרלים שבתוך הצמח יישאבו למצע - תהליך אוסמוטי הפוך..... ב


אם אין לך קלמג, אין טעם להשתמש במערכת אוסמוזה, חוץ מבמקרה שאתה רוצה להשתמש במים האלו לדילול מי ברז באיסי גבוה

אני מאמין (כלומר, קראתי בספר של אד רוזנטל) שמי הבסיס שלך צריכים להיות באיזור 300-400 איסי

ולא משנה איך אתה מגיע לשם - מתחיל מאפס פפמ של מי אוסמוזה ומוסיף קלמג, או מתחיל מאלף פפמ של מי ברז קשים, ומדלל עם מי אוסמוזה


http://www.rollitup.org/t/interesting-read-on-cal-mag-check-it-out.505993/
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אני חושב ש150 מיקרוסימנס זה מספיק לכל זן שגידלתי לפחות עד סוף הפריחה שם הם צריכים יותר מגנזיום אז עדיף להגיע באמת ל400 בערך.

השקיה במי אוסמוזה לבד היא שטיפה מבחינתי.

אגב, מי אוסמוזה, גשם, מזגן או סופח לחות כולם עובדים אותו דבר.
 

kamikaza

Active member
אצלי הופיעו חוסרים כל פעם שירדתי מ-300


ג'ון גוטי, אם אני מנביט בקוקוס אני מדשן מהיום הראשון. כמובן אם הקוקוס שטוף היטב

בדר"כ אפשר להתחיל ב 500-600, אחרי שבוע אני לרוב באיזור 1200

אבל תסתכל על הצמחים, כל מקרה לגופו
 

Scroggy B

Active member
אני מגדל כרגע 4 צמחות בקוקוס מזרע. את ההתחלה הבנות העבירו עם כ-500 מיקרוסימנס, מושקות בתמיסה של 1 מ"ל אטאמי קוקו על ליטר מי ברז בערך של 300 מיקרוסימנס. לא היו שום חוסרים בשלבים הראשונים.
מאוחר יותר היה לי איזה חוסר במגנזיום, שטיפה והוספת מלח אפסום למיכל פתרו את זה.
 

Jhon_Goti

Member
רב תודות לכם חברים. מאמין שמענתם עוגמת נפש לא קטנה

יש שני נבטים שאשכרה נחרכו מתמיסה החלשה שקיבלו עד כה. אתמול נתתי להם איסי של 380 (המים של הברז עמדו על 300 מיקרוסימנס) והיום נראה לי שאתן קצת יותרת בסביבות ה 450. הם מראים התאוששות קלה אבל עדין יש להם שיקום
 
Top