What's new

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

ZyTE

New member
Eya all, ny "grower her" efter at have købt en smule her og der til at hjælpe min efterhånden ret så slemme insomnia blev jeg træt af at betale "så meget for det"

Og alt det syntetiske møg gav mig bare hovedpine eller halucinationer(bad ones) dagen derpå.

Er igang med at lave en Pc case klar da jeg skal til at forsøge mig med amnezia haze i sådan en med LST teknik, eller hvad man nu vil kalde det, tips og tricks er velkomne, især da jeg ikke er helt sikker på hvilken sort jeg skal gå efter.

Gerne tips med lamper/hvor pokker man skaffer et carbon filter der ikke er alt for stort.

skal gro på et kollegie så lugten skal minimeres

//Zyte
 

Mary-Jane

Member
Eya all, ny "grower her" efter at have købt en smule her og der til at hjælpe min efterhånden ret så slemme insomnia blev jeg træt af at betale "så meget for det"

Og alt det syntetiske møg gav mig bare hovedpine eller halucinationer(bad ones) dagen derpå.

Er igang med at lave en Pc case klar da jeg skal til at forsøge mig med amnezia haze i sådan en med LST teknik, eller hvad man nu vil kalde det, tips og tricks er velkomne, især da jeg ikke er helt sikker på hvilken sort jeg skal gå efter.

Gerne tips med lamper/hvor pokker man skaffer et carbon filter der ikke er alt for stort.

skal gro på et kollegie så lugten skal minimeres

//Zyte

Velkommen til! :tiphat:

Jeg kan garantere dig for du bliver glad for dit valg; det er billigere og du kan selv lave bedre kvalitet end du kan købe dig til. Og så bliver du også klogere på planter, ved at dyrke. Win-win! :biggrin:

Her er et par links du kan starte ud med at dykke ned i:

ICmag's DIY Link-O-rama: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=40637 - her er masser af små stealth grows, hvor du garanteret kan finde noget inspiration.

Organic for beginners: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=53792 - Den bedste tråd jeg nogensinde har læst! Organisk dyrket skunk giver den bedste smag og er billigere end syntetisk gødning på flaske.

Tjek de to links ud, sæt dig lidt ind i tingene og så opretter du ellers bare en tråd, når du har nogle spørgsmål. Så skal alle her nok hjælpe med spørgsmål.

Held og lykke!
 

ZyTE

New member
Velkommen til! :tiphat:

Jeg kan garantere dig for du bliver glad for dit valg; det er billigere og du kan selv lave bedre kvalitet end du kan købe dig til. Og så bliver du også klogere på planter, ved at dyrke. Win-win! :biggrin:

Her er et par links du kan starte ud med at dykke ned i:

ICmag's DIT Link-O-rama: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=40637 - her er masser af små stealth grows, hvor du garanteret kan finde noget inspiration.

Organic for beginners: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=53792 - Den bedste tråd jeg nogensinde har læst! Organisk dyrket skunk giver den bedste smag og er billigere end syntetisk gødning på flaske.

Tjek de to links ud, sæt dig lidt ind i tingene og så opretter du ellers bare en tråd, når du har nogle spørgsmål. Så skal alle her nok hjælpe med spørgsmål.

Held og lykke!

Takker! skal sku nok blive godt
 

snotten

Member
hey hey
så er jeg su tilbage efter en lang pause på div growsides
med 120 telt og 600w . første sort i teltet bliver copenhagen kush. mit ude grow i år er godt og blandet fra frø banken.


mvh snotten
 
Last edited:

Annuller

New member
Hello grow fellas :tiphat:

Jeg har dyrket udendørs i 4-5 år, men skal nu til at igang med mit første indendørs grow og glæder mig som bare en i fanden! Jeg har valgt at dyrke i jord i et 1x1 m telt med 250 MH og 400W HPS samt kulfilter. Mine første to strains bliver 4x bubblegum og 3x jack herer, nok ikke en af dem jeg vælger at lave moderplante på, men nu skal jeg jo lige vænne mig til at gro indendørs. Jeg skulle gerne have modtaget det hele i starten af næste uge, og så går jeg igang ASAP! :biggrin:
Håber i kan bidrage med en masse gode råd og fif, da jeg helt sikkert får brug for under vejs. Når det gælder den grønne urt kan jeg nemlig godt være 'lidt' perfektionistisk, det hele skal jo ikke bare gå op i røg og briller, vel? :p
Min plan er også at skifte over til noget hydro af en art, men synes lige at jeg skal lære alt det andet udstyr at kende, før jeg springer ud i det.

Jeg tror vist det var dét, hvis i gerne vil vide mere er i velkommen til at spørge :thank you:
 

plattenslager

New member
Hejsas til Jer alle,

Jeg går og leger med tanken om at lave et mikro indendørs projekt. Til det har jeg en masse spørgsmål (dog væsentlig færre end da jeg startede med at læse i dette forum - tak til alle for en masse god information!), men det laver jeg lige en ny tråd med.

May the Growing be ever in your favor!
 
Hey Growers

Hey Growers

:canabis: Jeg var regelmæssig bruger her inde for et par år siden men gik i protest
over at hvad jeg følte var en uretfærdig behandling af nogen af mine gode venner her inde,
jeg håber at Paddi mf. vil tillade at jeg igen deltager i debatten samt poster lidt billeder af mit skab jeg skal til at bygge :canabis:

Set up:



4x24w T5 til moderplanter og cloner

nivo 1. = 600w digi HPS
nivo 2. = 600w std. HPS (Bliver skiftet til Digi el. LED senere)

Jeg har mindst smidt 15k efter det skab når det står færdigt

(skabet skal være stealth for der kommer en Clorius-Måler-mand 1x om året og aflæser radiator i rummet)
 
Tak TAk..

Tak TAk..

:thank you::thank you::thank you:

Jeg Planlægger at at starte:

6 stk. Serious Seeds Chronic "Fem"

+ en masse Greenhouse "Fem" Indica og Hybrider men ikke Haze/sativa varianter..

Bright..
 

LV007

New member
HEJ!

LV er hydro-rookie, som er igang med første grow.

Vegger white widow og skunk #1 under 400w MH pt.

Kører med GHE dutch pot aero-system. Satser på at flippe til 600w HPS snarest. Måske kommer der lidt billeder, hvem ved? :)
 
L

Libeccio

Hej alle!
her er jeg... jeg er italianer men jeg boede i DK mange år siden som udvekslingsstudent og det var fantastisk! :D
det ville være en fornøjelse at snakke om vores favorit plant med danske venner.
jeg er en små indoor grower (stoppede outdoor nogen år siden, men det var fantastisk hernede! :) ). jeg elsker også at dyrke tomatoer, auberginer, peberfrugt og mange andre ting som kan godt dyrkes på min balkon! :)

til jer alle, my elskede shiva skunk fra aprils... ciao!
 
L

Libeccio

varmt velkommen gra grå og småkolde dk! hang on broder!

tak, bro!
dengang jeg var deroppe, boede jeg hos en værtsfamilie ud på landet i vestjylland... jeg vil aldrig i mit liv glemme cykelturene kl. 6 om morgen til bus-stop... så koldt! :) (men også flot).
jeg elsker små danmark.
undskyld for mit dansk, det har blevet ikke så godt efter 15 år...
 

Latest posts

Latest posts

Top