ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here.
Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!
hejsa alle jeg er ny her inde og ny dyrker har 7 30 w lav energi under en dobbelt reflektor hvor jeg har 8 små planter der gerne skal klones ud til lidt urbant dyrkning senere vil jeg ha lavet noget mere til indendørs produktion, jeg er 41 år gammel og har røget i + 20 år
Så fandt jeg endelig vej til Icmag,
Husk at se Adam Dunn Show live hver onsdag ved 20.00 tiden, for en masse god info om den herlige urt..
Peace
Green Viking
TGV
hej jeg er en 34 år gammel dreng der har røget on off siden jeg var 16. begyndte at gro for et år tid siden og har pt gang i spiring vegge og bloom så der er travlt på matriklen.
Hey allesammen herinde på dette vidunderlige forum. Jeg tænkte det efterhånden var tid til at komme ud af skabet og sige hej herinde, jeg har tilbragt lang tid på icmag, og det har givet mig uendeligt meget brugbart information om grow og cannabis generelt.
Jeg er bare ikke lige typen der skriver så meget eller er så god til at poste grow billeder, men muligvis jeg kan finde lidt pics fra grow der for længe siden er høstet og glemt som jeg kan dele med jer.
Tror faktisk dette er min første post siden jeg joinede icmag i 2008, men tænker bedre sent end aldrig, good vibes til jer allesammen herfra
Er der stadig liv i den her channel? Hvad blev der af DCFonline? lige nu linker den sgu kun til en headshop og mangler alle de gode sager der var derinde
Var storbruger af dette forum for ca. 10 år siden, hvor jeg prøvede at gro lid planter. Dengang var de meget aktive vistnok "Icetoker" (Islænding i DK?) og "Lalandia" fra Lolland (går jeg ud fra).
Grundet de mørke tider vi lever i nu, har jeg besluttet at starte et nyt grow. Vil gerne være selvforsynende.
Glæder mig til at kommunikere med jer!!!!
hej.
Gror få planter fra frø til høst.
Lige pt gror der en sinsemilla i mit gro rum.
Og lidt i haven som er indica ude mix.
Men ja det lige kort had jeg ville melde ind med.
Hyg´s.
Daws igen....Har været her nogle gange, men kigger da lige ind igen og ser hvordan det går herinde. Håber der er lidt tilbage fra de gode gamle dage da jeg hed Lalandia