What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Monkey see monkey do

eskimotor

Member
Høstede frøplanten i dag.Det bliver spændende at se hvilke planter der kommer ud af det til næste år.
grow31102009007.jpg

Min efternøler bliver federe og federe så hun har fået navnet Chicholina.:lurk:
grow31102009008.jpg

Mit forsøg med at cure ved hjælp af vand:
Efter 7 dage dækket af vand (skiftet en gang dagligt) er potten blevet rystet og duppet ( Her ærger jeg mig over ikke at have en salatslynge) lagt på køkkenrulle og så i lun ovn med blæser på.
grow31102009.jpg

:witch::witch::witch:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
tak for showet, håber at din frue bedre kan lide smagen af det vandcurrede cannabis

eskimotor

Member
Næsten færdigtørret.
grow08112009006.jpg

Jeg lod urten ligge i ovnen natten over. Det viste sig at være en dårlig ide, da det tog smag af gammel ovn :bashhead:

Chicholina bliver høstet inden længe.

grow08112009007.jpg

Skal lige prøve at cure med vand igen, bare en mindre potion. Tror det kan blive godt hvis man skifter vandet ofte.

:canabis::canabis::canabis:

Dhor

Member
Fedt billede med ild i piben der.. Godt du fik en fin høst!

Håber du får et godt grow næste år så du kan blive flying high :abduct:

JAHBLESS! :joint::joint:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
hvis lillemor ikke bryder sig om smagen kunne du prøve at sætte de ovnduftede i et patentglas med forskellige urter, frugt eller vanillie og curre det et par måneder

smuk plante den sene der, ingen mug?

eskimotor

Member
Tak for de opmuntrende ord.
Det går lidt bedre med den ovnduftende pot - den har smidt lidt af sin krasse odeur. Ellers har jeg tænkt mig at smide en stang kanel (det er vel snart jul) i glasset.
Har haft gang i et lille forsøg hvor jeg har vandcuret denne portion i ca. 14 dage hvor vandet er blevet skiftet 2 gange i døgnet. Så er det skyllet godt og hænger nu til tørre (det har lige sneget sig en alm tørret gren ind)
Det er en del af min sidste plante der har måttet lægge grene til eksperimentet.

Og jo Esbe det var desværre mug i Chicholina - hun blev høstet for 14 dage siden da der var mug 4 steder på tøsen. Heldigvis opdagede jeg det i tide, så skaden blev ikke så stor. Jeg måtte klippe et par cm af på de grene muggen optrådte på. Planten var godt nok "fedtet" da den blev høstet :kos:
grow28112009001.jpg

Lidt af stashen: :kissass:

Frøplanten til venstre. Grene fra efternøleren til højre og rygeklar :joint: UK08 i den lille bøtte
grow28112009003.jpg

Jeg forundres over at det er muligt at kunne dyrke noget der er så potent - for jeg synes godt nok det er noget der slår - selvom man ikke har prøvet det før. Jeg vil tilskrive et godt avlsarbejde samt nogle hjælpsomme brugere af sitet det meste af æren, og tak for det.
:grouphug:

Latest posts

Latest posts