Med mindre jeg har fjumset rundt i det (det er desværre en mulighed) er det DCF Skunk mix der har givet en del hermaer - de sidste jeg opdagede har jeg nappet hanblomsterne af og ladet dem stå - det ser ikke ud til at der kommer nye hanblomster på (endnu)
Utroligt som de voser når de er kommet ud af potten og i jorden
Danish Gold Fars lille yndling
Uk08 Den får også et ekstra kys
Efter svare kvaler er UK 08 udset til at blive moder for næste generation. Faderen er Danish Gold ( jeg har døbt dem fru Loli og Dolche Gabbana - bare noget lir - me like)
Fru Loli - men hvorfor har hun som den eneste i drivskuret gule blade?
Far Gabbana og Fru Loli - nu sammen for life
Så blev jeg også "nødt " til at kikke til Gorillaen, som faktisk var afskrevet. Men hamp er åbenbart temmelig sejlivet
Også denne har overlevet selvom det er tydeligt at se at den har været forsøgt trådt ned. Fy
Alt for denne gang - fortsat god pære.
Utroligt som de voser når de er kommet ud af potten og i jorden
Danish Gold Fars lille yndling
Uk08 Den får også et ekstra kys
Efter svare kvaler er UK 08 udset til at blive moder for næste generation. Faderen er Danish Gold ( jeg har døbt dem fru Loli og Dolche Gabbana - bare noget lir - me like)
Fru Loli - men hvorfor har hun som den eneste i drivskuret gule blade?
Far Gabbana og Fru Loli - nu sammen for life
Så blev jeg også "nødt " til at kikke til Gorillaen, som faktisk var afskrevet. Men hamp er åbenbart temmelig sejlivet
Også denne har overlevet selvom det er tydeligt at se at den har været forsøgt trådt ned. Fy
Alt for denne gang - fortsat god pære.
Last edited: