Jeg gror (eller prøver på det) to steder. Henholdsvis i min gamle mors drivhus og gorilla (ved godt det hedder guerilla men det andet lyder bare sjovere)
I drivhuset går det om end langsomt så OK.
I drivhuset er jeg er først begyndt at gøde i dag 20/6 med brændenældevand til nogle og NPK 7/2/5 til andre. De er som alle andre sat i spagnum potter med priklemuld. Derefter er de plantet ud i en blanding med denne spagnum.
Danish Gold
DCF Skunk mix
UK 08
Gorillaen har det rigtig skidt.
Hvorfor har de små det så dårligt? Kan det være fordi jeg har strøet havekalk ud?
Er de underernærede? Det er hårdt at se de små have det så ringe!
Her indikerer jeg så at være kgl. privilegeret murer af guds nåde med en forhenværende ret til at bære høj hat og sabel. :smile:
Enkelte planter står ved sydmuren.
Gorillajordbær. Uhmmmmm.
Og så er spindemøllet kommet til haven.
peace all
I drivhuset går det om end langsomt så OK.
I drivhuset er jeg er først begyndt at gøde i dag 20/6 med brændenældevand til nogle og NPK 7/2/5 til andre. De er som alle andre sat i spagnum potter med priklemuld. Derefter er de plantet ud i en blanding med denne spagnum.
Danish Gold
DCF Skunk mix
UK 08
Gorillaen har det rigtig skidt.
Hvorfor har de små det så dårligt? Kan det være fordi jeg har strøet havekalk ud?
Er de underernærede? Det er hårdt at se de små have det så ringe!
Her indikerer jeg så at være kgl. privilegeret murer af guds nåde med en forhenværende ret til at bære høj hat og sabel. :smile:
Enkelte planter står ved sydmuren.
Gorillajordbær. Uhmmmmm.
Og så er spindemøllet kommet til haven.
peace all