Nooh, eka kasvatus joten 2/3 on ihan hyväksyttävissä. Onneksi AK ja Blue Cheese lähtivät tulemaan helvetin nopeasti esiin mullasta niin tuon yhden ei tarvitse yksinään jäädä.^Noista virheistä ei voi muutakuin oppia!
Ensiks pitäis vaan tietää syy tapahtumalle..
Mikäs kasvualusta sulla on sielä? Ehkä liian aikasessa vaiheessa menit antamaan liian vahvoja ravinteita?
Unohtui mainita että olen 26kuulostaa siltä että et ole täysi-ikäinen, asuntola? vaatekaappi kasvatus?
en usko että voivat millään laillisella keinolla pysäyttää sun opiskelua tai asumista jos sulla ei ole ongelmaa minkää aineen kanssa, on olemassa lakeja
heitteelle jätöstä myös, sinuna soittaisin oikeuskanslerille saman tien ja selittää asia.
http://www.okv.fi/oikeuskansleri/oikeuskansleri_yleista/
en kovin helpolla usko että nuorelta vietäisiin opiskelupaikka (varsinkaan laillisesti)jos sulla nyt ei ole huomattavaa rike-listaa asuntolassa ja huomattavia määriä poissaoloja...
Nooh eipä se nyt kuulusteluiden jälkeen niin pahalta tunnukkaan, kämppä menee jos menee. Tämä asunto on periaatteessa rivari kolmio jossa olen ainoa asukas ja huoneessa on lukko joten arvioin riskin että joku osuu sattumanvaraisesti paikalle olevan pienehkö... On tainneet pikkulinnut laulella.Kyllä ne voi mun mielestä asuntolasta nakkaa menemään, ihan niinkun vuokrakämpästä. Syy: käytit asuntoa muuhun kuin asumiseen. Ja veikkaan, että aika monen asuntolan säännöissä jo erikseen mainitaan tuo kasvatuskielto.. Ainakin jos opiskelet puutarhuriksi. Tiiän kokemuksesta, vaikka en asuntolassa ikinä asunutkaan. Mut siis eihän tommosissa kannata kasvattaa, kun niissä ravaa siivoojaa ja asuntolan muuta henkilökuntaa, tai mahdollisia kämppiksiä.
Pakko kirjotella tähän nyt, että tapauksesta tosiaan ensi maanantaina tasan 3v ja olen toipunut todella hyvin! Hetki sitten meni mm. leukojenvedossa 10 toisoa rikki . Ihan 100% ei toimi sormet kädessä ja pientä tuntoherkkyyttä on kyynärpäässä, koska ulnarishermon (="kiukkusuoni") päällä on vain ohut kerros ihoa. Tässä 3v. aikana sain pitkäaikaisen tavoitteeni, eli painonpudotuksen toteutettua. n.10kg on ylimääräistä lähtenyt (ja nyt sitä ylimäärästä ei sit ole). Ettei nyt ihan täysin menisi OT, niin tällä hetkellä vituttaa ettei ole duunipaikkaa, vielä.
P.S Nyt tiedän mitä tarkoittaa "Se mikä ei tapa, niin se vahvistaa."