What's new

Kannabis Suomalaisessa mediassa (artikkeleita)

offthehook

Well-known member
Veteran
The children Runt, the Children!

As we all know, Children are in best hands when beeing looked after by Alcoholic Natsies. Siksi ! ^^
 

k-grower

Member
juu täällä ollaan samaa mieltä, päättäjät niin tekopyhää sakkia. ei auta vaikka on kaikki mailman tieteellinen näyttö mukana siltikin se on pahasta ja sillä siisti...
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
m55epK8.jpg
 
S

scai

Samanlaiseksi teroristiksi ilmoitan myös itseni.Olen käynyt kylvämässä finolaa sinne sun tänne ;)
Hauska nähdä kyttääkö loppukesästä poliisi puskassa nähdäkseen kuka tulee korjaamaan sadon.
Siinä sitä on hommaa Päiville ja poliisislle ;)
 

Runt

Member
Samanlaiseksi teroristiksi ilmoitan myös itseni.Olen käynyt kylvämässä finolaa sinne sun tänne ;)
Hauska nähdä kyttääkö loppukesästä poliisi puskassa nähdäkseen kuka tulee korjaamaan sadon.
Siinä sitä on hommaa Päiville ja poliisislle ;)

LIsää toimintaa!
 

Tuco Ramirez

Active member
Paloturvallisuus..., se se vasta onkin relevanttia tässä jutussa... höh, jätkillähän oli vermeet viimosen päälle!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288792224510.html

Sit ku meikä on iso niin hommaan kans volioteltan ja pöytätuulettimen! Rupee meinaan budi turpoomaan. :)

2:20 :D "bruttohyöty tälle viljelijä ja myyntiportaalle siinä ensimmäisessä vaiheessa olisi ollut siinä 160 000 €" Bruttohyöty? Paljonhan tuo ALV% on? Tarviiko maksaa muita veroja? Ei vittu, mä myyn pimeesti jos ei oo rosentit kohallaan!
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Joka kulmassa sitä veroa saa maksaa, vaikka pudinsa verottoman myiskin. Täälläpäite ei helpolla selviä, kauppaan tai tankille kun meet, niin verottaja vie kyllä (ison) osansa. Tupanginpoltosta sun muusta tilapäisveroista puhumattakaan. Matkoja tossa tilattiin ulkomaille talvea pakoon justiinsa, niin veron osuus on melkein puolet hinnasta. Sen takia jos jostain välistä saa verotonta tuottoa, niin se on ihan kotiinpäin ja mun mielestä tervettä kansalaistottelemattomuutta. Kuitenkin hassaavat veromarkkoja mitä typerimpiin juttuihin ja projekteihin. Sen merkki että noilla koirilla on liikaa muitten hilloa millä mällätään oman mielen mukaan. Haista verottaja pitkä heinäkuinen hot joogan jälkeinen vittu. Perkele hävettäis olla duunissa jossai verotoimistolla. Mielummin huoraisin nukkumatille vaikka peppua, ois paljon kunniallisempaa hommaa. Juujuu veroilla kustannetaan terveyshuoltoa sun muuta, mut joku roti tohonkin. Julkinen sektori nielee kasvavissa määrin työläisten rahoja, onneksi ei tarvitse siihen kööriin enää kuulua.

Nimimerkillä "urbaani selviytyjä".

https://www.youtube.com/watch?v=0MW44jsYi0g
 
Haista verottaja pitkä heinäkuinen hot joogan jälkeinen vittu.
Nyt oli kyllä hyvin sanottu! Samanlaiset terveiset täältäkin Muumilaakson valtiolle. :tiphat:

Se on jo melkein jokaisen itseään kunnioittavan kansalaisen velvollisuus kiertää veroja ja käyttää systeemiä hyväksi niin paljon kuin mahdollista. Verottaja ryöstää joka välissä mun tienaamaa rahaa, ja pumppaa sitä kaikkeen ihan suoraan sanottuna paskaan, kuten mm. Ukrainan armeijan varustamiseen että saavat siellä etnisen puhdistuksen suoritettua.

Ei kiitos. Ei mulla ole teoriassa mitään verojen maksamista vastaan, jos ne rahat menisivät hyvään. Mutta siinä vaiheessa kun ne veroeurot pumpataan pankkien pelastamiseen kansalaisten köyhtyessä ja velkaantuessa, niin alkaa kovasti maksuinto laskea kuin lehmän häntä.

Pitää kai kohta alkaa suunnittelemaan muuttoa Islantiin :)

Sori pieni osittainen offtopic. Takaisin aiheeseen. Jos systeemi ei olisi mätä, ja verorahat käytettäisiin järkevästi, niin voisin maksaa veroa budin myymisestä - olettaen että se olisi laillista ja että ylipäätänsä myisin budia kenellekään.
 
V

vuuduu

Ei noilla seteillä mitään 160 000€ tehä :D Oliko se poliisin arvio taas että 15 kiloo kopsahtaa. Vanha kunnon mielikuvitus rikoksista tuomio suamen malliin. Aivan luetun ymmärtäminen ei mennyt niin nappiin :D

Hyvin oli pojat kyllä suunnitelleet kunnon agregaatit ja kaikki. Harmi kun jäivät kiinni. Tuliko se tuomio jo julkisuuteen?

EDIT: Löyty
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1417686320080.html
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top