ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Aissaatana, nyt on semmonen fiilis, että vois ton sisäkasvattelun jättää kokonaan. Nakkelin huonokuntoiset, hoitamattomat, spidermitejen syömät emot vittuun, eikä yhtään ainakaan nyt tekis mieli laittaa uusia. Ja tuli tuo ulkokasvatuskin testattua aika hyvin tänä kesänä ~ Ihan mahdollista saada koko vuoden losset ja ylikin.. Ei tarttis kokoajan kastella ja lannottaa ja kuumotella poliisilla...................................... Mut eiköhän tää taas tästä, pitkä talvi edessä, jossain vaiheessa varmasti alkaa kaipailemaan natikan helotusta
www.ts.fi/online/kotimaa/173169.html
The online version is a little bit different. The paper version says that some of the indoor grows they have found have 100's of plants. I sure don't remember hearing about any grows getting busted that are that big here in Finland this year, or ever. There was a fairly big one in Tampere this year but it sure wasn't in the 100's. Wouldn't the cops have bragged about the big busts when they happened? I guess its more of the cops scare tactics, and a way to get more funding to bust the home growers.
www.tamperelainen.fi/Uutiset/Paikal...tein-kasvatetaan-aiempaa-vahvempaa-kannabista
Jari Luoto. Policeman? Comedian? Liar? Or all of the above? He gets my vote for all 3 wrapped up in 1. So the mexiweed I was smoking when I was young had 1% or less THC?
100's of grams from 1 plant in an indoor grow? Marijuana is just as dangerous as other drugs in the long run? Where does this fool get his info?
From those 2 ladys and the politician in the animation here above Merrywanna
Ever been to court Mw? that's where new realitys are created, often contradicting with the fysical one you, I and our plants happen to live in.
eg> some guy once managed to get sentenced for a pound of long time vegged indoor bud off one plant, now it's been used as a precedent for all grows where a lamp of some kind was involved as a statement we all are capable of getting at least over a pound per plant for our effort of adding a lamp to our dozen or so loved ones per square meter.
Most fucked up reality ever man. but that's how it goes.
Court in finland doesnt have nothing to do with what they are able to proove, it all comes down to what they wanna believe most. You can only bend over and swallow their religion that's beeing shoved up yur ass without loob or proof.
Bit like the enema punishment fetishy some aristocrats happen to get off on. LOL
It's still a medival world they live in, but one that's designed to last.
pretty correct there otf. finnish legislation is a joke, on the other hand whos isn't considering... they will say "one cannabisplant will yield 400g of dry" but you don't have to agreed in that and write it in your response.
also different provinces have different references to of what they consider normal yield fron an indoor plant.
buddy was prosecuted last month with some possession and growing of 2 plants. they said he was gonna get 100g per plant but he denied saying he could only get 30 in total with that setup.
they had no proof to the argument that one plants was gonna yield 100g so my buddys calculation was marked in the court. so as a rule, they gonna try to bend you over and rape your asshole but dont allow them to do it! stand up for yourselves!
lots of mild crimes in this country are crimes confessed because of the fear of police and that they can throw you in jail for three days max basicly in any excuse.
and btw, never fucking admit a fucking thing, it wont help your case anyways!
Never been to court. Been busted several times in my youth in the states. 1st time some one narced and the sheriff came and asked for me by name after he ran my plates made me dump out the weed and throw the pipe as far as I could. 2nd time was a little more fun cause I got arrested and fined for an MIP (minor in possession) by consumption only. I guess I reeked like weed and beer cause I got it for both. Didn't admit a thing. I was over 20 1/2. My buddy that was driving got fined for contributing to a minor. Almost 1000$, he was pissed. This was sometime in the 80's in a state that is now mmj. For something like 20 some years I didn't smoke but about 3 years ago I started again and have done it about 10 times a year since. Mostly cause I don't know personally anyone that smokes and its hard to come by. Which explains my reasons for wanting to grow. As long as I have lived here I have followed the press as far as weed and the police and know I would not want to get busted here.
Kerron teille pienen tarinan siitä miten minulle on tullut vastaan kannabisvaino ja ennakkoluulot.
Tämä alkaa aika kaukaa menneisyydestä joten kestäkää.
Noin 14 vuotiaana aloin ymmärtämään itseäni ja huomaamaan olevani jotenkin erillainen. Olin masentunut ja ahdistunut, vaikkei nämä asiat olleet silloin vakavia. Olin silti säännöllisesti puhumassa kouluterveydenhoitajalle. Hänen menetelmiensä ja testiensä mukaan olin kuin olinkin masentunut en vakavasti mutta kuitenkin.
Silloin tämä oli uutena asiana pöydällä ja vasta keskusteltiin. teineillähän on muutenkin vaikeaa. Ajattelen jälkeenpäin ettei minua kukaan ottanut tuolloin vakavasti, kun toin mieltäni esille.
Lopetin alkoholin juomisen kokonaan tuntien sen olevan vain vaaraksi mielelleni. Käytin kuitenkin vielä kannabista silloin todella vähäisiä määriä vuoden aikana ehkä 20g.
Seuraavan kouluvuoden aikana kaverini tyköä oli hänen emäntänsä löytänyt itsetehdyn bongin. Värkin ollessa minun myönsin empaattisesti olevani osallinen. Käytiin molemmat virtsatesteissä ja tuloksien ollessa negatiivisia jälkiseuraamuksia ei syntynyt.
Mutta vahinko oli jo tapahtunut koko masennus topikki unohtui kaikilta muilta kuin minulta.
Olen sen jälkeen edelleen kärsinyt erittäin itsetuhoisista ajatuksista, ylimääräisen vaikealta tuntuvasta elämästä ja kaikesta muusta mitä voitte kuvitella todella ahdistuneella ja masentuneella ihmisellä olevan mielen päällä. Käytin kuitenkin edelleen kannabista.
Muutamia vuosia sitten heräsin siihen että se mikä minulle on suonut edes lähelle normaalin elämän ja ajatusmaailman on juuri ollut tämä kannabis. Melkein kokeilumielessä lisäsin käyttöäni ja huomasin mielenlaatuni muutoksen positiiviseen suuntaan. Nyt käytän viikottain. Tunteiden ollessa vomakkaimmillaan käytän lähes päivittäin. Tuotetta ei vain aina ole saatavilla tarvittavia määriä ja tästä johtuen olen mielestäni (ainakin aluksi) ottanut viisaan askeleen ja lähtenyt hakemaan apua ammattilaisilta.
Ensimmäisellä istunnolla psyk. terveydenhoitajan kanssa hän totesi minulla vakavan masennuksen ja oli aidon tuntuisesti huolissaan minun tilastani. Olen rehellisesti vastannut kaikkiin huumeiden käyttöä koskeviin kysymyksii. "Käytän kannabista, en käytä alkoholia tippaakaan, en koe ongelmieni johtuvan kannabiksesta koska olen taistellut näiden tuntemusten kanssa ilman ja kannabiksen kanssa".
Hän ensin vakuutteli minulle että tästä kun hän soittaa sulle aikaa erikoisosaajille saat sen vaikka huomiselle. Kuitenkin puhelinsoiton aikana hänen käskettiin miettiä kiireellisyyttä uudestan eikä aikaa ammattiauttajalle voitu sopia. Arvaatteko miksi koska hän kertoi puhelimessa potilaan käyttävän kannabista.
Tänä aamuna sain puhelinsoiton tältä terkkarilta. Hänellä oli ensin kysymyksiä voinnistani ja sitten jatkoi että hänellä on ehdotus.
"Olen puhunut päihdetutkijamme kanssa ja hän ehdotti että menisit A-kotiin kuukaudeksi. Siellä on muita kaltaisiasi, ja siellä on ihan mukavaa. Ku onhan sinun varmaan vaikea selvitä vieroitusoireiden kanssa yksin. Miettisit tätä".
Tämä puhelinsoitto herätti minut ja voitte arvata kuinka paska aamu. En ole missään vaiheessa antanut heidän ymmärtää että kärsin kannabiksen puutteesta. Puhumattakaan vieroitus oireista!
Mutta näin on ongelmani taas sivuutettu ja kannabiksen paha siemen olisi tärkeä kitkeä minusta pois. HYI HELVETTI.
Jatkan taisteluani itseäni vastaan yksin ja tulen luultavasti siitä vielä kärsimään tavoilla joita en saata kuvitella. Tulen käymään kyseisellä terkkarilla vielä kerran ainakin. Ja ensikerralla en keskity puhumaan ongelmistani itseni kanssa vaan ongelmista heidän kanssaan.
Moosestelija: tiedän hyvinkin tilanteen. eräältä minulle läheiseltä ihmiseltä kiellettiin myös mahdollisuus psykoterapiaan sen jälkeen kun hän oli myöntäny käyttävänsä kannabista ajoittain. ainut tapa päästä psykoterapeutille sen jälkeen olisi ollut juurikin virtsatestien kautta ja niinpä häntä alettiin "hoitaa" samoin kuin kymmeniä (satoja?) tuhansia suomalaisia eli reseptillä ssri:tä apteekista ja oman onnensa nojaan.
näin meillä suomessa hoidetaan ihmisten terveyttä.
välillä tuntuu että lääkärien ja poliisien asennoituminen kannabista kohtaan on kaikkein järjenvastaisinta. mutta kun ajattelee niin juuri nämä ammattiryhmäthän ovat niitä jotka eniten kieltolakitilanteesta hyötyy.
Sama juttu täällä, asenteet muuttuivat samantien kun kerroin, että kasvattelen ja poltan satunnaisesti. Tämä siis muutamia vuosia sitten. Sen jälkeen oli ihan sama kuin olisi päätä hakannut seinään: eikö olisi viisainta lopettaa? etkö voisi lopettaa? lopeta ny ihmeessä? lopetalopetalopetalopeta.
Sanouduin sitten irti koko paskasta, koska elämässäni on ollut niitäkin vaiheita, jolloin kasvattelu on ollut ainoa kiinteä asia mikä on pitänyt minut järjissäni.
Olen muuten huomannut että parhaiten pärjää kun vaan valehtelee.
Kävin tässä pari kuukautta sitten visiitillä ja kerroin lopettaneeni, niin polttelun kuin kasvattelunkin. Ni johan pomppas ! kuukauden välein uusittava Xanor respa kouraan ja ymmärtäväinen hymy kaupanpäälle. Hyvä poika! niin sitä pitää. Nythän mun elämä niinku olis tullut takaisin tuolta inhottavalta pikku harhapolulta, ja voisin vaikka mennä mäkkiin töihin ja olla siellä 78(vai mihikkä sitä eläkerajaa ny nostetaan?) vuotiaaks haistelemassa rasvaa ja olla onnellinen. Hyi vittu! Bentsokänni päälle ja puukkoa pohkeeseen on ihana asua Suomessa....... Peace out