What's new
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Iver & Smedens Indegrow 08

Smeden

Active member
God aften

Lige et par update pics.

Det går fremad, forventer at slå i blomst om en lille uges tid.

Gruppebillede
dsc03440gs8.jpg


Drivhuset
dsc03436ea8.jpg


Drivhuset
dsc03431wi0.jpg


Hygge
 

Nevi

Active member
Lækkert set up.
Jeg ville ønske jeg havde et drivhus.Jeg glæder mig til at se når de bliver større.De får en fed størrelse i dem.
 

Smeden

Active member
Update is coming later today... Today is last day we top and the plan is switching to 12/12 tonight.

By the way Got 2 of these on Ebay
9cbc1mf8.jpg


And already started redecorating, eventhough there is a flower session before installation. My thoughts so far goes something like:
mgtae4.jpg


Hehe, they was not needed but 40 pound each - makes the fish bite...
 

Smeden

Active member
God aften derude.

Så er der faldet en del hoveder idag, nærmere betegnet ca. 80. Så på trods af at jeg "troede" at der var taget masser af billeder, så var det faktisk lidt slapt. Men her er hvad der kunne bruges: (hehe, nogen som kender det med at man mener at man har taget billeder i overflod og så er der bare næsten ingen når man skal til at overføre... brb... nå men det var hyggeligt)

93 planter klar til at blive smidt i blomst
dsc03546zy3.jpg


Tilflytter indendøre - som fik visum med det samme!
dsc03535hq6.jpg


Drivhuset
dsc03533kd5.jpg


Vores hjemmegjorte cloner - håber det kommer til at virke
dsc03526cq9.jpg


Cloner igen - plads til 63 stk
dsc03527kj6.jpg


Og igen "med toppe"
dsc03545nz4.jpg


Det var vist hvad der var at rapportere om. Nu får de lige et par dage så sætter vi 12/12 lys på.

Hygge derude
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Smukt smeden...og Iver

smeden said:
De første 2 hanner har måtte lade livet i drivhuset - det var tidligt??? eller hur? de har vel vegget en halvanden måned eller noget i den stil...
Lidt groft sagt siger min udendørserfaring mig at ca. 25% af hannerne viser sig i løbet af de første 6-7 uger, resten kommer "dumpende" løbende. Enkelte springer først ud ret sent...

Paddi
 
Last edited:

superpedro

Member
Veteran
Glæder mig virkelig til at se det setup med cirkel arr.
Tror du ikke du vil kunne få mere ud at dit lys, samt evt. spare en hps, hvis du laver en fuld cirkel med de 2 systemer mod hinanden?
Har i øvrigt en cooltube du kan låne, og flå reflektoren ud af, hvis du ville prøve mester ;)

Flotte planter

Hygge
 

babba

Member
super flot det er rat at se i gør noget ved det .. den der cloner skal nok virke bare gi dem 10 dage i den så skulle der være rødder bliv med med at smide pic ..
fred
 
Hey smed.... fedt projekt du/i har gang i!!!! jeg vil helt sikkert følge nøje med her fra sidelinjen!!! Held og lykke med blomstringen..!! (selvom du ikke burde få brug for det med det setup... top dollar man)

Peace :rasta:
 

Smeden

Active member
Tik Tak Toe allesammen

Superpedro - jo ville først have dem mod hinanden som cirkel, men tager for meget plads i rummet, så tror det er den bedste løsning. De bliver monteret så de senere kan stilles på hjul og rundt om 1 pære. Kunne være sjovt at se hvad man kan hive ud af 1 stk 400 watt eller 600 watt...

Nå men der er sket en del idag osse, vi har monteret de nye reflektorer - samt de 4 blomstringspærer (2xGIB Xtreme og 2xSunmaster Deluxe) - sat på 12/12 - så det begynder så småt at lugte af han jagt...

Her lidt pics.

Overview med de 4 lamper
dsc03621fz8.jpg


Veggeskabet (4x18watt fluos + 4x168 led grow lamper for oven og 2x18 watt fluos + 4x168 led grow lamper for neden) - skabet er altid på 20/4 belysning og der er 100m3 ventilation til hver rum.
dsc03671ie8.jpg


Stiklinger "vores gamle metode" må sige at de ser noget mere happy ud i den nye cloner
dsc03629po0.jpg


Stiklinger "nye metode" - ikke en eneste som hænger med mulen - næsten for godt til at være sandt
dsc03625uj0.jpg


En skæv smed "troede" man lige hurtigt kunne åbne uden at blive våd...
dsc03627vr9.jpg


Vores pt. 6 mødre i bunden
dsc03670sn4.jpg


Arjans Haze #2
dsc03657fc0.jpg


Amnesia Haze
dsc03660tg6.jpg


SSSDH (stretchy mother f.....)
dsc03662os4.jpg


Katsu Bubba Kush (alt andet end stretchy)
dsc03667yn7.jpg


Jeg havde taget billeder af de 2 chemdogs, men da det er fra den samme plante - troede jeg at jeg havde et billede da jeg slettede det andet... brb - skæv, men ja - endte med at der ingen pics var af disse skønheder i denne omgang :nono:

Og alle mødre blev toppet på næsten alle grene igår, så de er lidt ranglede i det...

Nogen som ved hvordan man kan undgå, at bare jeg klikker med musen uden for den hvide skrive rude så rykkes al tekst sammen....??? sker rimeligt ofte og det er da noget af det mest irriterende...

God aften derude
 
Last edited:

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
super lækker update, tusind tak! du har vist sans for der der min ven! også det, hehe
 

bcdk420

Member
badabing det er fandme flot det der :) hehe der er udsigt til et meget bredt smil under høst som vil udvides ca 3 uger efter og holde et godt stykke tid hehe :p
 

blackone

Active member
Veteran
Sådan :) Det bliver spændende at se forskellen i stretch om et par uger. Hvordan vil i håndtere forskellige blomstringstider? Vil i gå over til en roterende høst når i høster de første planter?
 
Top