What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Indikagalleria

Afroantti

New member
Farmer John said:
Mikäs G13 Afroantilla on? Tää mitä meillä on on JLPn täällä jakamia, erittäin mainiota settiä kyllä, ja hyvälle näyttää sielläkin...:yes:

En tieda sen tarkemmin, mutta taalla turussa se on pitkaan jo pyorinyt. Tiivista ja hyvaa budia kylla tulee, mutta vaikutukset on aika jumiset.

Siina viella WW tyttonen joka on alkanut ottamaan vahan varia.

Ja viella yksi kuva orange budista

G

Guest

Joo tuo Turun "g13" kasvaa kyllä iloisesti. Tartteis siitä pistokkaan kun kaveri ei sitten ottanutkaan vaikka monesti käskin että pistokkaita mulle. Seuraavaan näillä näkymin Sensi Staria ja jotain jos vaan pistokkaan saan niin g13 mielellään kun siihen on jo jotain kokemusta ja todistetusti tulosta syntyy.

Last edited:

Afroantti

New member
Bassbababa said:
Joo tuo Turun "g13" kasvaa kyllä iloisesti. Tartteis siitä pistokkaan kun kaveri ei sitten ottanutkaan vaikka monesti käskin että pistokkaita mulle. Seuraavaan näillä näkymin Sensi Staria ja jotain jos vaan pistokkaan saan niin g13 mielellään kun siihen on jo jotain kokemusta ja todistetusti tulosta syntyy. Ei kenties Afroantilta liikenis? Edit: jos oot turusta

Mulla on pari noita juurtumassa, mutta heikolta nayttaa. Luulisin tuota kuitenkin lisaa saavani jos nuo eivat juurru.

G

Guest

Hei Pistoihmiset

Asiasta toiseen, käytättekö juurrutusaineita pistopuuhissa vai annatteko luonnon hoitaa homman?

C

G

Guest

Cuffs said:
Hei Pistoihmiset

Asiasta toiseen, käytättekö juurrutusaineita pistopuuhissa vai annatteko luonnon hoitaa homman?

C

Oon käyttäny Olivia's Cloning Geliä, eip tunnu paljoo eroa tekevän siihen että jos ei käytä.

Clonexia tos on ny purkki, pitää kattoa jos siitäkään on mitään apua. Eräs ystäväni joka on käyttänyt molempia ja muutamaa muuta pistokas-avustus-tuotetta niin sanoo että Trichoderma on ainoaa settiä mikä on rahan arvoista.

-v1

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
No jaa, kyllä tuo Clonex on mulle aina parhaiten toiminut, mut pelkkä vesikin on ihan ok kun tietää mitä tekee.

G

Guest

Hei

Käytössä on tuo Trichoderma myöskin.

Olen käyttänyt myös tuota Clonex´ia.

Itse huomasin että vesi vs Clonex -kokeilun voitti Clonex kirkkaasti.

Onkos kukaan kokeillut Rhizopon´ia?

Tuote on voittanut palkintoja... myynnissä jauheena sekä nesteenä.

http://www.rhizopon.nl/

C

Last edited:
G

Guest

Kuullostaa erikoiselta, kuitenkin hyvältä

Tiedätkö Ashly mihin se perustuu?

C

G

Guest

Pistokas saa ravintoa hunajasta ja sen pitäisi myös tappaa "pöpöjä".

Last edited:

mr.propper

Active member
Aurora Indica 56 päivää kukkineena.
110w natikan alla
ei mikään hirmusato mutta jotain kuitenkin.

nuppukuva

hartsintapaista

tulipahan testattua tuota "helvetinkonetta" kasvualustana

G

Guest

Mietin kans että mikä on helvetinkone?

Joskus kuullut ihmisten käyttävän termiä tappo-bongista..

C

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Hehe, siis minunkin viritykset on helvetinkoneita, joskin 1500L/h ja loput ilmapumpuilla, kiitos selvennyksestä!!

G

Guest

Farmer John said:
Hehe, siis minunkin viritykset on helvetinkoneita, joskin 1500L/h ja loput ilmapumpuilla, kiitos selvennyksestä!!

...ja ne helevetin koneet tekee hienoa jälkeä :D...