What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hygge ude som inde og lidt til

Status
Not open for further replies.

Easygrowing

Active member
Veteran
Takker og læser med stor interesse og har tænkt på,hvad så når hvis det er Tom Hill,der har lavet DC,en,hvad laver han sådan en ud af,måske til og læse lidt mere..
Det bare svært hvor man skal "begynde" og læse,du lagde et link ind med en masse god læsestof,men desværre på Engelsk,men ikke andet for end og lære det osse.

Men så er Sour Diesel en ren linie ? ja,altså der er i bund og grund jo ikke så mange strains oprindeligt,de jo allesammen krydset på kryds og tværs,eller hvordan man kan sige det.
Og det vil jeg gøre så-kigge foto,s af dem du nævner : )
Godt nok en stor verden det her.Har nogle Nepalfrø jeg gerne vil spire,men vil gerne krydse dem med noget,skal bare finde ud af hvorfor og ikke bare krydse for og krydse,måske prøve lave lidt frø på DP med en Nepalhan.

Go aften

L

lalandia

Der er sq ik meget der er ren linie mere Hygsen...andet end hvis man er heldig at finde noget landrace der har været skjult fra omverdenen.

fred

Xhashish

Well-known member
Veteran
puha ja det lyder bestem ikke rart, føler sku med dig .....
men noget andet , det var nu misty'en jeg tænkte på , men går jeg ud fra siden jeg kan se et billede af et bud :p

L

lalandia

Hvad er det for en Nepal du har Hygsen?..DP x Nepal lyder da ik' helt tosset

Easygrowing

Active member
Veteran
Den er fra blå Hamp,som ikke er til og finde mere og derfor heller ikke kan få min Lebanese.
Men jo kunne måske være en ide,men ikke plads til det ude i år-går ikke.
Kom til og sætte lidt flere Ulduz over og de spirede flot.
Til gengæld mistet en klon fra DC,en der og den gode af dem,eller den korte af dem og kun 1 klon tilbage-det lidt dumt.Er holdt op med og dusche kloner overhovedet og de har heller ikke låg over for og holde på fugten.DVS den som er stået af nå tastatur obber igen JA DET GØR så-h kkslå på det-Hmårdt :m )

Easygrowing

Active member
Veteran
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det bare for langt ude det her,mmmmmit går igen bare--hm

Easygrowing

Active member
Veteran
M duer igen
De buldrer bare derud af og gav dem lidt gødning igår,men kun lidt,men de kan godt li det
picture.php

picture.php

picture.php

Den til Venstre står kun i 3.5 L potte,den til højre i 6 L,men de ved det ikke selv,kan man godt se
picture.php

Meget glad for dem,de gode og klonerne laver rødder idag avv for den
picture.php

3 stk frø mere sat over,mange frø over og bliver ved til Sct Hans
Det Hashplant,men skallerne er monstertykke og har måtte klemme lidt hårdt på dem efter og have ligget 2 døgn uden og vise tegn til og ville noget..men fandt så en spire idag af Lolli,s som var vokset stor i wcpapiret og ud med den osse,håber så det er en udeting og må til og "lære" og skrive på,hvad der er hvad..

Misty står og feder den i solen,da skal bare lave mange rødder og så ind og rigtig gro sig store.Bare det nu ikke en en BubbleChung den ene spire jeg fandt.Det jo en indeting.Conniechung får snart en pose over,så jeg osse kan få lidt "støv"..

Hm solen skinner ? noget er galt.måske en Tyrkisk pot over eller 2.Ha en go dag.:thank you:

Og nej Lolli,alt er krydset p[ kryds og tv;rs/det driller igen igen/tastatur/men hj;lper ikke blive sur

Easygrowing

Active member
Veteran
De gider bare ikke spire de der Hashplant noget mopset over det-stået nu i 3 døgn og klikket dem oveni købet og var bare så sikker på-de ville spire i raketfart,de ryger i skralderen gør de og så må 3 nye over..ja men idag senere på aftenen-så der ild i piben rkp
så kommer der lidt-træt nu og drikker faktisk The med H i..det fandme underligt og blive ældre-voksen-altid frygtet det-men ja det gør nu ikke så ondt alligevel.Der alligevel små 56 år og leve i endnu-så det går nok.Men har en del Ulduz X ww X RD tror jeg over og en Tyrkisk pot eller 2 skal osse spires..Sidste år satte jeg først frø til spiring D 23-6 og det gav alligevel planter på lidt over 1 M-det ok,kan jo bare lave mange-men fældet alt ud til naboerne og det gør mig "bange"-nej gør det ikke,men ser en sig først sur på en eller det-så kan det blive drilsk...og de ved det nok godt,så ja måske ? jeg en dag-om de har et problem i forhold til det og så det på plads-tror faktisk de ligeglade,bare jeg ikke smider med økser osv..og så lære og leve med,de ikke fjerner ukrudt og hamp er jo osse ukrudt-så vi lige på en måde..synes jeg..men imorgen rkp-så skal vi ryge : - /

Desuden må connieChung hannen lade livet-det går ikke med pollen inde,det bliver noget bøvlet noget på så lidt plads-men øv for han er flot ellers..men der kommer nok en ny og ja..

Last edited:

Easygrowing

Active member
Veteran
Så gjorde den det alligevel : ) gav rødder,den som ellers nægtede
picture.php

Det gjorde den Lørdag nat
picture.php

Tog en til for nogle dage siden,nu det så ud til,den første ville dødø..Set efter om den har lavet nogle,det har den ikke endnu,så den kommer nok osse om nogle dage så,de kan stå for noget
picture.php

ja ned med den
picture.php

sådan står de uden låg på og uden og blive sprayet.Når jiffyes er ved og tørre godt ud,så lidt vand i bunden,som de kan suge af,men kun lidt-vand er dyrt jo.
picture.php

Lavede lidt Lørdagsslik men om Søndagen dog
picture.php

picture.php

picture.php

Den go,e af dem
picture.php

Begyndende trics
picture.php

Fan,me flot
picture.php

picture.php

:blowbubbles:

Easygrowing

Active member
Veteran
Tak skal i have.

Jo men glæder mig rigtig meget til og smage den DC x x x der.Den har en god duft og måtte vaske alle bladene og mange stængler inden fotografering,fordi der er "Meldug" igen og det får de synes jeg nemt..Men der er heller ingen cirkulation på og aldrig været,det bare blæst på dem og fronten står delvist åbenåben..men ok,der er dog kommet en WC blæser på nede i bunden,så den kan trække kondensen ud i nattetimerne,for det er der det opstår.Planterne har 29 C; i toppen og der er 24 i midten af teltet som er næsten lufttæt og den stillestående fugtige luft,er selvfølgelig ikke god..Da teltet er utæt ang lys på den måde : ) er der tæpper over det,når de sover,så det er pænt lukket inde.Fordi der kommer lys ind igennem soveværelsesvinduet,så må jeg lukke teltet af på den måde..

Men ja,det jo bare for og holde gang i en lampe til noget rigtig godt,kommer op og stå.
Har taget vel en 6 stk,s kloner på de der Dc,ere,som nu står ude og skal blive derude-kun den korte af dem,må komme ind,for de kan og må ikke blive større nu og de er fra frø af på 12-12..Det vildt,for ikke sige Uhyggeligt-2 frø og så få 2 hunner-

Hygge

superpedro

Member
Veteran
flotte damer :)

He he, ja det er noget lort når der ryger hygge ned i tasteturet. Jeg skulle trykke meget hårdt på et par taster efter jeg tabe et mix ned i det, og fik hash under nogen af dem :D

L

lalandia

Ville dæleme gerne se billeder af BubbleChung...Lækre piger og hash der Hygsen, mer af det tak

Ka du hygge Hygge

Easygrowing

Active member
Veteran
Hmm jo tak : )

Men det var jo kaffe som kom ned i tasteturet og så kortslutter kaffen det hele og lagde det derfor i ovnen,men så blev det lige lovligt blødt og vridbart-tasteturet altså og pc,en hylede op fordi det svarer til man holder alle eller mange knapper nede hele tiden og det fatter den jo ikke..men nu virker det..Men Super ved da så hvor han altid kan finde en ryger eller 2 hvis han skulle løbe tør--

Jamen en er på vej,vil jeg mene-har sat for meget og mange i gang og var slet ikke meningen og derfor gad jeg ikke markere nogle,da de alle var Ulduz-ww osv...men der er nogle snowdog på vej-lige kigget og nogle Hashplant endelig på vej...så er der sat nogle Danish Gold over fra EB der : ) de skal blive til noget ligesom 2 stk Bambata X erdpurt skal åbne sig-de hårde som sten..bliver ret sur hvis de ikke åbner sig..dem har jeg haft store forventninger til..Matsi dyrkede denne i telt og gigant planter..så der nogle hampfrø,som er ukendte,dem jeg har haft lagt billeder op af sat over--foruden dem som allerede står ude-

så lidt og se til,men billeder kommer og skulle slet ikke ude..men svært og lade være..

Hashen ej hjemmelavet : ) desværre ikke..og jo tak Lolli

og hyg dig selv og griner..ja hvem der bare kunne gro under de omgivelser..øvv..

see you around..all this english.it,s just going right in the head.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Latest posts