What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Husorden på ICMag (TOU = Terms Of Use)

Så kom igang. Vær med til at præge ICMag og opret nogle gode tråde - selvfølgelig i overensstemmelse med forummets regler.

Man kan jo ikke blæse og samtidig have mel i munden LOL ..Det sku svært at lave en god tråd når den skal følge ic reglerne :bump:

Spotten

Member
Man kan jo ikke blæse og samtidig have mel i munden LOL ..Det sku svært at lave en god tråd når den skal følge ic reglerne :bump:

Jeg synes nu ellers det er "ok" herinde, det er ikke så slemt som jeg først tænkte da jeg læste reglerne, man skal bare huske links og reklamer er no go, medmindre de er godkendt herinde! :)

Jeg synes nu ellers det er "ok" herinde, det er ikke så slemt som jeg først tænkte da jeg læste reglerne, man skal bare huske links og reklamer er no go, medmindre de er godkendt herinde! :)

Der er skam mange fine folk herinde ...siden bliver bare kørt helt forkert, grådighed som udgangspunkt and thats a shame..Tænk at man bruger tid på selv at tage verden rundt for at nasse frø også forbyder man andre det samme fordi man vil sælge det man nasser.....men en ting skal icm have tak for og det er tak for min efterhånden store enorme samling a shared seeds LOOOOOL

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
cm have tak for og det er tak for min efterhånden store enorme samling a shared seeds LOOOOOL
Slap af Lui... hvem er så den grådige hva? Fy

Det sku svært at lave en god tråd når den skal følge ic reglerne
...... nej det er ik spor svært!! Bare se:

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=148315

er blevet lidt "træt" af din holdning. Hvis det er så slemt herinde hvorfor at blive ved at poste? Dårlig karma:moon:

icetoker

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Hej Lou!

Det sku svært at lave en god tråd når den skal følge ic reglerne
Kig dig omkring på sitet og du vil finde ud af at rigtigt mange verdensklasse-growers kan finde ud af at lave tråde her
- og hvis du har svært ved det engelske, så start med at læse tråde i det danske forum.

Jeg vil vove den påstand at vi har growers der er med helt fremme i eliten.

Læs f.eks hvad Lala, TOKER, esbe, doktoren, Xhashish,GDK, CFP....og mange flere laver,
og så kan du måske forstå hvad jeg mener

Heldigvis har du jo selv anvist løsningen på dine problemer :bump:
Lou said:
:jump:Jeg kender gode sites de kan joine istedet:jump:

God tur og hyg dig hvor du end måtte finde et godt sted :thank you:

:smoke:
P

Hehe oldtimer P så sandt så sandt Men hvis man fx kun har verdensklasse frø fra folk og breedere som ikke kan nævnes på ic er du jo ret svært at tale åbent om sit verdensklasse grow just my 2 cents

Icetoker det skam ikke greed at samle frø når man tænker på man har givet det dobbelte igen du ved shared / swap /noget for noget .:Angående de post så skal man jo have et vist antal for at kunne modtage og sende pm ...det godt at kunne hvis man nu finder nogen fede planter :)

Men i to knarke må undskylde hvis i følte jer "glemt" i laver fede grows det slet ikke det ...det skal i da ha ;)
Anyways forsat god weekend, Så frø for fri hamp og rigtigt gerne de FRIE frø...

Ps. Smilies, lol osv indikere ironi.......

Spotten

Member
Endnu engang, jeg har været så fræk at prøve at poste navne på mine sorter som jeg ikke helt er sikker på faktisk må være herinde, men jeg skrev også at jeg ikke kunne finde et sted hvor der står listet hvilket frø der må være herinde og hvilke der ikke må, og bad dem slette navne på sorter istedet for hele min tråd, så håber da det bliver taget til betragtning hvis jeg har gjort noget galt! :)

Træd forsigtigt, så træder man ingen over tæerne! :)

Må give Paddi ret, det lyder sgu lidt som om det er dig der er grådig her! :)

At ICmag fungere som det gør, kan man jo ikke modsige, hvis man kan, så skal man i hvert fald ikke oprette en bruger herinde, fordi man godkender jo selv reglerne der end måtte være herinde i det man opretter en bruger, så længere er den vel egentlig ikke?

At vi diskutere hvor vidt reglerne (TOU) er "fair" eller ej, er jo slet ikke diskutabelt, det er sidens ejers ønske, nuff said! :)

Sorry, var ikke ude på at sprede dårlig karma, prøver blot at få andre til at forstå de regler jeg heller ikke selv havde så nemt ved at forstå i starten, og hvis man har det sådan, så lad være med at oprette en bruger, ganske simpelt! :) Der er jo masser herinde som virker glade for at være her! :) Inklusive mig.

:noway:
Det helt sindsygt, det her.
Vi kæmper stort set alle for at det skal gøres lovligt.
Og så sidder vi her i samme båd og diskuterer med hinanden, om regler der i bund og grund er mere firkantet end de mennesker der har gjort weed ulovligt:scripture:
Det er på grund af de fede mennesker der er herinde på den danske ICM, der er grund til jeg er her. Men come on...man kunne da godt være lidt mindre paragrafryttere på selve ICM.
Jeg syntes den danske ICM er rigtig god, og Paddi gør et rigtig godt arbejde.
:good:

Spotten

Member
:noway:
Det helt sindsygt, det her.
Vi kæmper stort set alle for at det skal gøres lovligt.
Og så sidder vi her i samme båd og diskuterer med hinanden, om regler der i bund og grund er mere firkantet end de mennesker der har gjort weed ulovligt:scripture:
Det er på grund af de fede mennesker der er herinde på den danske ICM, der er grund til jeg er her. Men come on...man kunne da godt være lidt mindre paragrafryttere på selve ICM.
Jeg syntes den danske ICM er rigtig god, og Paddi gør et rigtig godt arbejde.
:good:

Jeg havde også samme mening lige i starten, men efter at have oprettet et pr tråde på engelsk har jeg fået et helt andet indtryk, dem som kan engelsk, det kan jo være folk fra hele verden, de er yderst høflige, ikke fordi jeg ikke har denne oplevelse i den danske afdeling, som bestemt også er fyldt med høflige mennesker! :)

Nyd ICmag eller skrid, kan det siges nemmere? :D Det var ikke ondt ment, til dem som overvejer at smutte herfra! :)

Hvorhenne står der at nogen overvejer at smutte herfra ??? Jeg ser det ingen steder ....og alle har vel lov at ytre sig ...det står der intet om i tou..ro på spot du sørme oppe på barikaderne

Spotten

Member
Hvorhenne står der at nogen overvejer at smutte herfra ??? Jeg ser det ingen steder ....og alle har vel lov at ytre sig ...det står der intet om i tou..ro på spot du sørme oppe på barikaderne

Jeg tror du har misforstået mig! :)

Det var ikke ondt ment, jeg synes bare at hvis man ikke kan acceptere de regler der nu engang er herinde, så er der jo ikke så meget andet at gøre end at finde andre "jagtmarker" :)

Så jeg er ked af hvis du tog det som en opfordring til at smutte, det var det bestemt ikke ment som! :)

Jeg tog det ikke som en opfordring jeg tænkte mere på hvorhenne du havde læst nogen ville smutte...For det var det du skrev og jeg spurgte simple as that....

So no worries spotten i will stay and continue my search of seeds.....

Spotten

Member
Jeg tog det ikke som en opfordring jeg tænkte mere på hvorhenne du havde læst nogen ville smutte...For det var det du skrev og jeg spurgte simple as that....

So no worries spotten i will stay and continue my search of seeds.....

Ved ikke om det var i denne tråd, men jeg har da set flere skrive de mente reglerne var helt hul i hovedet og de ville med glæde tage et ban med stolthed hvis det skulle være SÅ firkantet, men nej jeg har ikke set nogen smutte herfra.

Jeg synes dog mange virker yderst utilfredse, men der er MANGE flere som virker MERE end tilfredse! :)

Så ja, lad os alle bare nyde siden, ingen grund til at diskutere når vi tilsyneladende alligevel er enige! ;)

Paddi

GanjaGrower
Veteran
NEXXUS said:
kunne ik finde noget om det med at sælge brugte gro udstyr, er det tilladt ??
Desværre nej.
TOU 7 said:
Threads or posts soliciting or offering the buying/selling/trading/swapping/testing/giving of seeds, clones, pollen, cannabis, hash, or any other substance or article is not permitted and will be deleted, with the member subjected to banning without warning. Threads or posts pertaining to the recreational use of narcotic substances is not permitted and will be deleted.

P

Z

zomb

Jeg er sq ikke helt med her...er det sådan at forstå, at jeg ikke må vise mine egne kryds herinde mere, men kun planter fra frø , som bliver solgt herinde??...Hvis det er tilfældet så fuck det. Jeg skal fandeme ikke være reklamesøjle for noget som helst, og modtager derfor et ban med stolthed...fucking røvsnobber

Du er den ægte vare Lollipot! Kvalivare, hehe:wave:

Z

zomb

Jeg tolker reglerne således at du har lov til at poste grows af strains som ikke er kommercielle - dvs de ikke kan købes nogen som helst steder.

Admins overvejelse: Hvis alle og enhver kan "reklamere" for alle mulige strains der sælges kommercielt i div webshops, så er der ingen der vil købe reklameplads på ICMag.....og så forsvinder ICMag, da det koster en del penge at drive dette site.

Sådan er betingelserne i en kommerciel verden der indenfor de seneste år har givet os masser af muligheder for at dyrke vores hobby ved at fremstille alle mulige growrelaterede produkter.

Ok, I get IT- A lot has changed in here! How can an old member avoid to trip with such an arrival, haha

:thank you: Paddi, I found out now! Maby ill behave:bigeye:

Latest posts

Latest posts