What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Husorden på ICMag (TOU = Terms Of Use)

Paddi

GanjaGrower
Veteran
CFP...Jeg skal ikke udtale mig om fremtiden for den tråd du henviser til.

Men prøv at tjekke State-forums i USA-subforum.
Alle er blevet låst for nye indlæg for en måneds tid siden. Enkelte er allerede slettet.
Flere vil blive slettet!
Dette viser at Admin er seriøs med meldingen om at TOU skal respekteres.

Sandsynligvis vil der også forsvinde nogle "lande"-fora....
Lad os håbe det danske forum bevares.

Paddi

Easygrowing

Active member
Veteran
Er ret sikker på,vi kan vise planter som vi hele tiden har gjort,man kan jo "glemme" og angive hvor de er fra evt og sælges strainen via her-kan navnet jo bare komme på,bare ikke fra hvem : ) det kan ikke være imod Tou,s.

jeg viser da planter fra det nederste sjælland for Amerikanerne,så de kan se,hvad de bør gro og intet slettet-endnu : ) CFP,s får osse reklame-sætter bare ikke navn på-kunne jo være nogle blev nysgerrige og så kan de jo PM,e en...synes ikke Paddi er en "styg" mod og får ikke noget for skrive det..det reglerne,men de bør uanset hvad-lukke op for alle eller mange,kan få lov sælge deres frø på vilkår som alle andre..ellers bliver det noget ret indavlet og det jo ikke sundt..reglerne har været sådan noget tid,vi bare "forkælet" i vores sektion..
men tag det lige roligt jypsy-røg og harmoni-ka vi bedst Li

Uro

P.s du skylder mig 100 kr Paddi . )

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Det kan jeg godt lide....... :)

Laver lige en sssdh joint for god humør!!!!

fred

toker

blackone

Active member
Veteran
Hejsa jeg faldt lige over en post fra moderatoren S_a_h der nok nogenlunde fortolker reglerne på samme måde som de fleste af os gør - altså man må gerne snakke om andre strains så længe det ikke ligner spam men ikke noget med at nævne andre steder man kan købe frø:

Yes, its true.

If your post contains any referenece to the name or name of another seedbank that is not affiliated with Icmag is not allowed and can be binned or edited. But at this point strain names themselves can be posted if said post does not seem to look like spam.

Icmag is here to support the breeders and vendors that support this forum and seedbanks.

S_a_H

Jeg kom, jeg så, og jeg rystede på hovedet :moon:

Ved godt jeg ikke er en af de meget aktive.. Det bliver jeg så heller ikke ...
Hvordan kan man mene at Staten IKKE skal bestemme hvad jeg må putte i piben... Samtidig med at man
vil bestemme hvad jeg må SKRIVE !! ROFL......

Dette er det sidste jeg skriver her...

bye-bye all your silly rulez....

Lige precis denne her sider er så dobbeltmoralsk og wannabe rød at man næpper fatter det.

Hvis andre ikke havde dyrket canna førhen, ville gypsy ikke engang have haft en side :bump:
DONT FORGET WHERE YOU COME FROM :moon:

CFP...Jeg skal ikke udtale mig om fremtiden for den tråd du henviser til.

Men prøv at tjekke State-forums i USA-subforum.
Alle er blevet låst for nye indlæg for en måneds tid siden. Enkelte er allerede slettet.
Flere vil blive slettet!
Dette viser at Admin er seriøs med meldingen om at TOU skal respekteres.

Sandsynligvis vil der også forsvinde nogle "lande"-fora....
Lad os håbe det danske forum bevares.

Paddi

:jump: Jeg kender gode sites de kan joine istedet :jump:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Paddi er en rigtig god mod imho..... jeg tager hatten af for ham.

Og lad nu være med at trække det her ud, hvis i kan ikke leve med regler så skrid!!! Og jeg kan ikke i finde en bedre canna-samfund en her inde!!!! Viva la icmag!!!!!

peace

toker

L

lalandia

Ja ja reglerne er sat og sådan er det. Så kan man være enig eller uenig, det hlælper lige fedt. Men een ting er sikkert..det er ikke paddi der har lavet reglerne. At være mod. er sq ikke altid en dans på roser det kan jeg skrive under på. Lad os klø på og vise, at vi danes er suverene når det kommer til cannadyrkning.

Grow in peace

superpedro

Member
Veteran
Paddi er en rigtig god mod imho..... jeg tager hatten af for ham.

Og lad nu være med at trække det her ud, hvis i kan ikke leve med regler så skrid!!! Og jeg kan ikke i finde en bedre canna-samfund en her inde!!!! Viva la icmag!!!!!

peace

toker

Først og fremmest er jeg enig med at Paddi gør et godt stykke arbejde. Ingen kritik der. :)

Jeg er også enig i at man må følge reglerne for et forum eller skride, men samtdig ærgelig over at reglerne begrænser mængden af fakta for kendskab til sorter og også generel plantevidenskab(LED forum:cry:.)

Jeg syntes det fair at man ikke må linke til gro-shops, men hvordan er det egentlig med links til non-gow udstyr Paddi?.

Tak for en tråd hvor vi kan ytre os og stille spørgsmål. Hellere forstå reglerne og skride selv, end at komme til at lave ballade og få slettet en masse arbejde.

Spotten

Member
Jeg tilslutter mig folket som må leve med reglerne eller DØ, det er jo frivilligt om man laver en post herinde, og ligeledes om man smider sine billeder op herinde, er arbejdet gået tabt, er det sikkert også et pr regler trådopretteren har "tabt".

Noget for noget, jeg er glad for en GRATIS side hvor jeg kan få hjælp til at forstå dvs. problemer og komme med mine meninger samt dele mine billeder, vil dog passe på da jeg ikke er så god til engelsk heller og LANGT fra forstår mange af reglerne da de indeholder fremmedord.

Jeg er LIGE blevet aktiv herinde.
Tror dog lige jeg skal bruge en uge eller 4 på at finde rundt herinde! DAMN med knapper og damn med sektioner! :-D

Tidligere Mr_GreenThumb hér.

Last edited by a moderator:

Spotten

Member
Nå, må hellere spørge i denne tråd, kan se det nok er mere passende.

Jeg har forsøgt at læse denne TOU, men jeg er ikke så skide skarp til engelsk, så hvis der er nogen der kan oversætte den til Dansk, ville jeg være dybt taknemmelig! :thank you:

Last edited by a moderator:

Spotten

Member

Stoler ikke helt på googles oversættelser..

Der er tale om jeg 300-400 billeder der skal redigeres og nogle af dem skal så smides op, og jeg har godt nok lagt meget arbejde i det, har siddet hele natten og gjort dem halv-klar, så jeg ville påskønne hvis en der er skrap til engelsk (mere skrap end googletranslator), kunne oversætte disse, ligesom jeg kan se Paddi har gjort i starten af denne tråd da min tråd allerede er blevet lukket, åbnede den igår og har rettet den godt og grundigt efter at have fået en "balle" for at være personlig, som er helt ok, jeg orker bare ikke at smide en masse arbejde i det hvis det igen bare bliver slettet/fjernet/låst.

Jeg er selv psykisk syg så det tager meget af min tid at lave alt dette arbejde, ikke fordi jeg skal have sær-regler, tænkte mere på empati og sympati (forståelse for hvor svært det måske kan være på et forum for en sindslidende).

EDIT: Redigere NEMT disse navne VÆK hvis de er imod reglementen! :(

Ang. strains, hvordan ser man hvilke man må vise billeder af og hvilke man ikke må? :)

Jeg har ikke ret mange, en Arnes Forgetful Snowdog (Arne x HFH BX1 Snowdog x Amnesia Haze) og så har jeg en Blue Hell samt en Affigum (Afghani#1 x Bubblegum) samt et pr Hammerheads (White Rhino x Medicine Man)

På forhånd tak.

Last edited:

Minipurz

Member
Det var nu også bare for at hjælpe, den er jo langt fra perfekt til at oversætte, men synes selv de fleste regler er til at forstå med den oversættelse. Ellers må du prøve at hive fat i ham Paddi, hvis der er nogle af reglerne du ikke forstår :)

Spotten

Member
Det var nu også bare for at hjælpe, den er jo langt fra perfekt til at oversætte, men synes selv de fleste regler er til at forstå med den oversættelse. Ellers må du prøve at hive fat i ham Paddi, hvis der er nogle af reglerne du ikke forstår :)

Det var også rigtigt pænt af dig, intet dér! :)

Prøver lige at læse det googletranslator når frem til, igennem! :biggrin:

Det vil jeg gøre, han virker til at gøre et godt stykke arbejde herinde, og kan endda tale dansk, hvilket jo kun er super for sådan en som mig som ikke er SÅ skarp til det engelske, men jeg prøver igen og igen, men damn der er mange ord jeg slet ikke ved hvad betyder på dansk, så på engelsk bliver man hurtigt forvirret, men der er jo ikke så mange danske fora omkring dette emne. Jeg tænkte måske andre kunne bruge denne komplette danske oversættelse af TOU, så værsgod : http://pastebin.com/H7vhFwWb

Latest posts

Latest posts