What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Huonoja diilejä

Stombe

Active member
Poltin pilveä eli siis lähinnä PL:ää 14-17 vuotiaana enkä koko 3 vuoden aikana ostanut fiktiä, siinä vasta paska diili. MUHAHAHAHAHAHAHAH!!! No jokainen on maksanut oppirahoja... :wallbash:

^ sinä subutexin vihaaja siinä älä yleistä äläkkä varsinkaan syytä yhtä päihdettä, vaikka ehkä sulla sattuis olemaan henk.koht subutexin käyttäjä vetänyt oharit. Mun frendi möi (pilvenpolttaja)vitun tiukasti kelmuihin pakatun geishalevyn rikkaille suomenruottalaisille 2000mk:lla.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Harvemmin Tex Willeihin on luottoa. Olen samaa mieltä pikukaupungin kanssa [sic]

Stombe

Active member
Harvemmin Tex Willeihin on luottoa. Olen samaa mieltä pikukaupungin kanssa [sic]

Harvemmin narkomaaniin on ikin syytä luottaa. Se on yhtä tyhmää ku uskoa känniläisen puheisiin.

Vai kannattaako bentsonistiin tai pirinistiin luottaa paremmin kun subunistiin? Jos tämä on mielipiteesi ja vielä satut mun tilanteen tietää niin henk koht haista paska siihen suuntaan.

Siberian

Member
Kama ku kama, tauti on sama....tokas eräs vanha spurgu ku teineinä kateltiin hänen touhuja nenäämme pitkin jouni kädessä.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
AI MIINUS REPPIÄ?!
Toi nyt ollu sen arvosta :)) On se elämä kovaa :)
Kostox tulee kenkää buddylistalta :D
:laughing: :nanana:

Scarface said:
All i have in this world, is my green rep balls and my words.. And i don't break em for nobody
Don't fuck around :)

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Kuka anto ja mistä hyvästä? Kauheeta perkele, elkääs ny alkako. Nistejä ne on kommunistitkin!!!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ei tuossa mittään. En kehtaa nimeltä mainita, ettei mee kiukutteluksi :)
Saa ite kertoo, että tunnisti itsensä joukosta, kun toruin texipettereitä, jos haluaa. :)

Ilmeisesti ihan huumorilla :) Mut ei näistä ikinä tiedä, niin kiukutellaan nyt sitte :D:D

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Ite vanhana opiaattien ystävänä en ole koskaan ymmärtänyt temgesic/subutex yms lääkkeiden käyttöä, eikö sitä voisi vetää ihan vanhaa kunnon ehtaa heroiinia? Subuista tulee yrjöt ja typerä olo, kun vetäsee pollea tai ronskisti kodeiinia niin wild horses ja ikuiset niityt, perkele. Kaikille subuvenkuloille olen heroiinia yrittänyt suositella mutta useimmat, varsinkin nuoremmat, ovat sitä mieltä että heroiini on pahuudesta ja spurgujen narkkien huume. Vittu ei voi olla totta mitä urpoa sitä tässäkin maailmassa on.

Stombe

Active member
Ei taida heroiinia enää olla saatavilla, tai sillai ehkä on jossai tosi inside porukassa mutta enemmän tulee sillai yleiseen levitykseen noita subuja ja sitä kautta sit vedetään nii ja sit niis subutexeis on se että ne on lääkkeitä nii ne ei haise ollenkaan ni on helpompi salakuljettaa, luulisin.

p.s eikö nuo rep jutut näy sen takia vain itelle et ne on henk kohtaisia ? Äläs nyt sentään ala ala tänne publalle et on tullut +/- joltain ja arvatkaa kuka, koska se on vähä sama ku paljastais nimimerkin, et alkaa johdattelee tollai . Ihan syistä ne on henk kohtaisia, ja ne on foorumin säännöt. :)

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Ei niistä puhuminen ol kiellettyä. Handlen ja tekstin julkaseminen olis vasta sääntöjen vastaista, siksipä en niitä maininnutkaan. :joint:

Stombe

Active member
Silti, vasikoiminen ja vasikat on mun mielestä perseestä. Varsinkin tosielämässä. Varmaan kaikki jotka kasvattaa on samaa mieltä vasikoista.

Subunisti mikä subunisti, vasikka mikä vasikka... näin voisi kapekatseinen ajatella.

Huonoist diileist ja ohareist vielä sen verran että: esim 5e ja 1000e oharit, ei se raha vaan se periaate.

Seuraavaks tulee varmaan kostoks tosi paljon - reppiä kaikkiin mun posteihin, on se elämä raakaa :(

Snitche's ...
a dying breed ...

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
U'r an asshole, be who you are.

U'r an asshole, be who you are.

Ei tuu, ei kuulu tapoihin, enkä oo yhtä katkerana ku sä, mut jos vielä vasikaks haukut, niin tuuppa sanoo päin naamaa..
Katotaan miten äijän käy.

DonBong

Member
Noh, noh pojat... älkäähän nyt kiukutelko.. Syökää nallekarkkeja ja imekää rauhan-joonasta, käykää ulkona pitkällä virkistävällä kävelyllä ja hengittäkää luonnon raikasta ilmaa, sauna päälle ja takkaan tuli, kylmä huurteinen toiseen ja makkara toiseen käteen..

Hyvää viikonloppua :rasta::yes: