ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Mange tak, er meget glad for i kan lide tråden.
Det er jo jer der inspirerer, så lige over.
Ja, tråden blev godt nok lidt syg i starten, men sort humor er altid godt.
Så blev det tid til at choppe min Dragon Haze igår aftes, så smider lige et lille pictureshow
Har lige lagt et par popcornbuds i microen på defrost, og så over på en lun radiator på bagepapir.
Må hellere lige lave en lille weekend update, nu varer det ik mange dage før det er chop chop, alle planterne er lige gået ind i uge ni.
SSSDH og Dragon Haze for lige 1 uge ell 2 mere.
Tak skal du ha Techno
Chronictron: Den DH jeg lige har høstet fik 12 uger
RHFB x LT Pheno
SSSDH x NL
Dragon Haze
Bubble Chung
Hawaiian Super Skunk
Lidt nye på vej i veggeteltet
Ice x 2P
HSS x 2P
Nu bliver dælme dejligt at høste og så er det bare at fylde teltet igen....igen...
Tak skal du ha ja din SSSDH er godt nok stor, hvor høj er den?
Ja, hawaiian har altid en god yielder, håber på at booste den lidt ved hjælp af 2P
Du kan da altid prøve at cracke lidt HSS x 2P hvis der er plads til det.
keep on rocking in the freeworld..........keep on rocking in the freeworld( de der kender den kan høre melodien......kan godt li PearlJam's version)
Den kører i baghovedet når jeg sidder og nyder dine billede Free.....!! Det er nogle skide flotte planter du har groet dig der......!!!
Jeg synes din Pheno af RHFBxLT er mega flot.......kan dufte den igennem skærmen...(ellers er det mine fingre, de har svært ved at holde sig fra den...hehe)
Og jeg er jo et drage-barn, så jeg er vild med drager....det gælder så også din DragonHaze......glæder mig til at se hende lige inden hun skal choppes......dummmmm do do dummmm
Mange tak drengene, det glæder mig i kan li hvad jeg laver.
Har nu lige røget en Dragon Haze pind, og må sige det er sgu en dejlig smag. Den er lidt "Earthy" i smagen, og meget mild for halsen syntes jeg. Det er en dejlig uplifting high, man bliver ik så stener......
så tror også lige ruller mig en kontra pind mens jeg laver indlæg
(Og hører lidt Cross eyed Mary af Jethro Tull...Yeah)
Den er dog langt fra færdig cured, men det er bare bedre når den har ligget på glas noget tid.
Så er det i dag der bliver choppet lidt tøser oppe i grorummet, så ville lige smide et par pics fra rummet i forgårs. Og så er det ellers høstbilleder næste gang.
2stk RHFB i front og bagerst til venstre DH og til SSSDH.
Tak skal i ha allesammen ICETOKER: I starten duftede den overhovedet ik lemony, men den sidste 1½ uge begyndte den at dufte af citronvand (den gode gamle på flaske)
lalandia: Ja, der dufter en hel del på 1 salen i øjeblikket, måtte også skrue et nyt kulfilter på idag. Det er jo crazy beans du laver