What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hjemme hos Freeworld

M

Mushy

Lækker lækker lækker.....It sprinkles all over me, fantastisk

Last edited:
Har lige fået et andet kamera, så ville lige smide et par forsøgs billeder op. Der går nok lige lidt før man lærer at bruge det ordentligt.

P5097406.jpg

P5097411.jpg

P5097416.jpg

P5097430.jpg

P5097431.jpg

Og de små nye:4 stk Freeworld,4 stk Lala´ Haze og 3 stk Happy Amnesia
P5097420.jpg

P5097421.jpg

P5097422.jpg

P5097423.jpg

Det var alt for nu, forsta go aften og go ryger.
:wave:

L

lalandia

Tillykke med det nye kamera og de nye små...ser dejligt ud mester

Grow in peace

Jeg er ked af at skulle skrive dette. Men bliver nødt til at stoppe med at dyrke da der er alt for mange ting i mit hovede. Min kæreste er lige skredet efter 4 år. Så skal lige ha lidt styr på mit liv og det hele.
Jeg er gået helt ned og kan ik overskue noget som helst, prøver kun på at komme på arbejde om morgenen.

:cry:

Det er ik længere en Freeworld for mig

L

lalandia

Det er bare det ægerligste jeg har hørt længe..Føler med dig free..Håber du hurtigt finder en vej frem.

Peace lala

Ludo

Member
Jeg er ligeledes ked af at høre om situationen Free.......lidt motiverende karma herfra......dine 'kunstværker' vil blive savnet.........Peace

Easygrowing

Active member
Veteran
Neeeejjjj free

Hold kæft mand...tror du lige jeg kender noget af følelsen..ikk jeg ville stoppe med og gro
men så det ikke så fedt og ryge.Bliver helt ked af det på dine vegne..
detnogetlort

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
Jeg er ked af at skulle skrive dette. Men bliver nødt til at stoppe med at dyrke da der er alt for mange ting i mit hovede. Min kæreste er lige skredet efter 4 år. Så skal lige ha lidt styr på mit liv og det hele.
Jeg er gået helt ned og kan ik overskue noget som helst, prøver kun på at komme på arbejde om morgenen.

:cry:

Det er ik længere en Freeworld for mig

gør mig ondt at høre, men jeg er sikker på at din verden bliver fri igen. lad mig vide om der er noget jeg kan gøre for at hjælpe i den rigtige retning

M

Mushy

Hold dig munter så godt du kan....har været der selv, og kom ovenpå igen.

Husk at se fremad, og at der er andre fisk i vandet. Du fanger en igen...helt sikkert!!

Tænker på dig og håber snart du "kommer igang igen"!!

Ludo

Member
En frugt-salat må kunne hjælpe lidt på humøret......
Free's RHFBxLT-Jorbær
Min TsiFly-Abricos/Fersken
Min/Lala's RHFBxLT- Pink Grapefrugt
Min OJD Chockolope- Galia Melon'
Free's Buchu xGolden Cindy- Ananas
Så pisker vi noget af Toker's sssdh op til noget skum/creme......så er der serveret.......... .:prettyplease:

Go karma din vej bro..........:ying: