ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Så blev det lige tid til at lave en lille aften update, mens man lige nyder en lille spliff og en kop kaffe
Ville lige dele et par pics af det sidste der er blevet sat i 12/12
RHFB x Lt
BuChu x Golden Cindy
SSH x NL
SSH x NL (Toppet)
Og så er der lige et par pics af lidt tørret SSSDH x NL
" samler kæben op af gulvet" holy cow free!!! De ssh x NL buds ser alt for godt ud...... nu sidder jeg og spiser canna fudge og drikker kaffe med lukkede øjne og drømmer om at sidde med en svedig pind af den der..... kick ass job min ven!!!
Hold da helt fast med fingerspidserne........det ser jo A+ ud det show du giver os Free...... Det er ALDRIG spildt tid når man kigger dine tråde.......You set an example.....!!!!! Dét er Go karma......så en masse tilbage din vej.....!!! go weedend.......(endelig...troede det var fredag i går...Ms. Toker and her 'treats'.....hehe)
Tak skal i have allesammen
Jeg er ked af jeg har været lidt dårlig til at opdaterer, men nu må det være tid.
Siden sidst har jeg høstet mig noget Amnesia og i aften ryger der en RHFB x LT.
Så er der blevet plantet en SSSDH x G13 og en Anaesthesia x Lt i 12L og sat i 12/12.
SSH x NL har fået nogle dejlige buds, og DAMN jeg glæder mig til at ryge denne smukke urt. Buchu x Golden Cindy er lige noget jeg kan bruge her når det er ved at være sommer. Den er ved at pakke sig godt med sukker og dufter som en mest frisk ananas...MUMS
Derud over har jeg spiret følgende bønner idag:
Lala Haze
FreeWorld
Happy Amnesia
Uieeeeee........hold da scheisse det er nogle smukke tøser du får 'tryllet' frem her Free......!!! Jeg må lige fremhæve SSHxNL....den ser overdreven smuk ud.....kæmpe mørkegrønne blade......og så har den en sindsyg lækker bud struktur......jeg må kaste noget respekt og go karma din vej....der er sgu ik andet at gøre...!!!! Go Weedend.........Peace
Ludo: Jeg glæder mig også som en tosset til at ryge SSH x NL, den er virkelig dejlig at dyrke. Super dejlig budstruktur og dejlige grønne blade, og den tager godt til sig af gødningen...det er en sulten tøs. Lala har skabt endnu en perle
Og så lige en hurtig update, er i gang med at flushe to stk.
HP Amnesia. Så har jeg plantet 2stk Happy Amnesia, 4 stk Lala` Haze og 4 stk Freeworld ud i forgårs.