What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Haven og teltet 2009

Matsi

Active member
Tror du kom til at skrive i min trå, istedet for din egen :D

Du kan ikke rigtig sammenligne mine lebanesere (Bekaa Valley) med leb 27 etc. De er ikke fra samme område, og er meget forskellige. Mine blev vegget 1.5 månede under 600w, men de bliver bare ikke over 1 meter, da det ligger i generne, og jeg har endnu ikke set en Bekaa Valley lebanese blive over 1m :)

Easygrowing

Active member
Veteran
Hm ok bare slet så-det var nu med vilje he he nå...Den Lebanese var fra Blue Hemp og prøvet den 3 sæsoner.Men du har jo nok ret..skal klart prøve den og nogle af de andre de har på deres hjemmeside..Det kun godt de ikke bliver højere på en måde-naboer osv

Følger spændt med og så ikk mere "snak" griner

Go weekend osv

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
lovley lebaneser du har der bro :)

de må bare give det ondteste hash.........jeg kan sgu godt huske det leb hash som man fiik i gammel dage.....blond leb i en stofpose(200gram) og så den lækre rød lebanon..mmmmmmm tasty!!!!!!!!

hilsen

icetoker

Matsi

Active member
Hej Alle!

Jeg undskylder de manglende opdateringer. Der har været lidt løb på i ferien :)

her er lidt fra teltet de sidste 3 uger. nogle planter er høstet, men smider lige nogle pics op af høsten en af de nærmeste dage :)

Bubblegum

Lebanese:

Lebanese:

Lebanese:

Lebanese:

Diesel Star:

Diesel Star:

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Dit indendørs ser rigtigt lækkert ud
Jeg følger spændt med i dine udendørs

P :smoke:

Easygrowing

Active member
Veteran
nå endelig får vi dem at se : - /

Du gror altså bare så flotte planter hold op nogle topskud det er bare så flot..de krummer noget indad spidserne på en af dem,ved du hvorfor sioux har samme problem med Afgan Kush hver gang.Men yderst flotte planter hold helt op

Matsi

Active member
nå endelig får vi dem at se : - /

Du gror altså bare så flotte planter hold op nogle topskud det er bare så flot..de krummer noget indad spidserne på en af dem,ved du hvorfor sioux har samme problem med Afgan Kush hver gang.Men yderst flotte planter hold helt op

Takker :)

Ja, når planterne krøler indad, er det som regel et tegn på for meget nitrogen. Faktisk har de lebanese slet ikke fået gødning, men jeg brugte jord med et højt indhold af N, og det var for meget for dem :)

De landraces hader at få gødning, da det jord de er vant til at gro i er pænt dårlig/lav på nutes. Det bedste er at skifte jorden til dem, når de begynder at vise tegn på underernæring, og slet ikke bruge liquid nutes overhovedet :)

R

ranneG

Ja det ser sku godt nok fint ud det der Matsi lebaneseren er super flot

Latest posts

Latest posts