What's new
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

HAPPY BROTHER SOG dwc

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
fantastisk god video, tusind tak! og hvilken høst, det er jo bare vidunderligt!

glæder mig meget til din nye tråd dude!
 

doktoren

Active member
Tillykke med høsten Mr farmer !

Dejlig røg er HB, men lidt en hype IMO. Der er jo 1000vis af andre sorter derude som er mere potent, en som KatsuBubba Kush banker HB til enhver en tid.. Men HB er helt sikkert dejligt røg....
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
deri er jeg ikke helt enig dok, happy brother er på højde med bubba efter min mening. svært at sammenligne dem i øvrigt, jeg synes hbs indica høj er mere opløftede end bubbas. smagsmæssigt var mit første møde med hb som første gang med den gode cheese
 
Mange tak allesammen for alt den gode info i min tråd så vel som i flere andre tråde:bis:
jeg syntes også det er en glimrende video indie har fået sat sammen.. Det var lige før vi ikk kunne få lov og uploade den pga. copyrights på nummeret men fik fusket os udenom heldigvis.
Jeg kan ikk udtale mig om de lækre sorter som i nævner da jeg stadig må have fornøjelsen a dem til gode er dog selv vild med smagen og virkningen a HB men har nogle nye sorter planlagt til næste grow så det glæder jeg mig allerede til:woohoo:
Men er godt nok også spændt på og følge de næste 2 kæmper side om side og om det kan lykkes mig og få tæmmet de tøser. HEHE time will tell
 
W

WeldFlash420

Mr Farmer, sorry for the lack of translation bro, but that, my man, was one KICK ASS video! K+ to ya and shine on. Looking forward to seeing more!
 

Silas_S

New member
Rigtig fed video til et rigtig fedt grow :)
Ser frem til at følge den nye tråd. Hvad strain kører du der? (beklager hvis jeg har overset det et sted i tråden)
 

Deus

Member
Ahh lækkert nok farmer :D så den tidligere i dag, men fik sku vidst ikke smidt et reply. Anyways, fik i den bikset sammen i sony vegas ? Godt nok lavet må man sige hehe... Tror lige jeg vil se om jeg kan efterabe ideen da det jo er klassevisning og opsumering af growet :p
 

Deus

Member
Skal lige høre... Hvordan omgik i photobuckets copyright detection ? Blev nemlig nuppet i den også :D
 
Lækkert grow :) er du igang med et nyt grow nu her med hjælp fra de 2 "gamle" stadig eller køre du lidt på løs hånd nu? Gad vildt godt have haft dine læremestere i starten så havde jeg undgået meget, men nu har jeg lært det efterhånden selv og fået mine efarringer den vej.. Godt gået Mr. Farmer, håber seriøst du laver nyt grow med upload.
 
CG:tak jeg har været utrolig heldig med at kunne starte som "rookie" i dette fag med hjælp fra de folk som jeg har fået og vil endnu engang gerne takke oldsmoker og mr. indica for hjælpen til at jeg kunne starte ud med noget nær det perfekte grow.. har mange flere bileder og gang i det vildeste grow men i og med de folk jeg følte som de mest reelle og troværdige "growers" har valgt og trække sig fra denne side har jeg ik selv den store lyst at dele det med denne side på nuværende tidspunkt :asskick:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
WoW...flot grow!!! Nu har jeg bare endnu mere lyst til at dyrke HB(og smage..hehe).

hilsen
tom
 

PederseN

Member
ser godt ud, god bud formation, budsne kan have en tendens til at være en smule luftige, selvom de stadig er kompakte, super fråder smag håber der kommer et nyt grow fra dig..
 
L

Ludo

wooooow

wooooow

jeg nyder virklig din video......:woohoo: den er thumbs up !!!
jeg glæder mig selv til at gro hb, da jeg har været så heldig at have en god vem der har en go ven der har....lol men tak!!!!
virkligt flot grow!!!!!
 
Top