What's new

HAPPY BROTHER SOG dwc

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
ulala! herligt! frosty bis! husk at poste de bedste i karma genetics sub forum!
 
Last edited:
smider lige lidt nyt øje guf ind:headbange

SDC12989.jpg

SDC13066.jpg

SDC13013.jpg

SDC13004.jpg

SDC13103.jpg

065f1bba.jpg

SDC12968.jpg


Mvh FARMER
 

oldsmoker

Active member
gorgeous mate hope you don't have too much planned for the
next few weeks after they come down.
that's one hell of a first grow
 

Deus

Member
fuuuuuuuuuuuuuuuck.... sorry for sproget... Men det der.... Er urealistisk :p syyyygt mange krystaller... Skal satme i gang med nogle Happy Brother kloner snart kan jeg se på det hele :D
 
SDC13256.jpg

SDC13249.jpg

SDC13252.jpg

SDC13304.jpg

SDC13278.jpg


Så er gået 9uger men de skal lige ha et par uger mere selvom ventetiden begynder så småt og blive lang.. HEHE ved det er værd og vente på:joint:
 

Sabe

Member
:eek: vildere mange krystaller!! Max flotte tøser! Smid endelig flere billeder :p er en fryd for øjet at se på :D

God weekend

Sabe
 
Jeg er helt enig doc det begynder og krible i fingrende hver gang man kigger til dem.. HEHE:jump:
oldie: ja indie fik gjort det godt endnu engang:headbange
sabe.esbe: lover flere a slagsen den nærmeste tid:laughing:
 
K

Karma Genetics

oh boy oh boy. Lovley shots there. You defantly grown here with respect. Great job.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
:jawdrop::jawdrop::jawdrop::bow:......hold da helt k.... fuuuck den er frosty dude!!!!

......fantastik flot arbejde. 12 tal

mm jeg glæder mig til næste grow allerede...så bliver det helt sikkert plads til en happybrother!!!

hilsen
tom
 

Deus

Member
swweeeeeeeeeeeeeeeet jesus, sådan skal det se ud :p Håber mit bliver ligeså godt når de kommer så langt, så er jeg sku godt tilfreds hehe
 

Deus

Member
hey farmer boy :p
Skal lige høre dig om noget... Sad lige og tjekkede din tråd igennem igen fra starten, og syntes ikke jeg kan finde noget info om gødnings produkter, skala du gøder i, ec, ph, osv... Kunne være lækkert hvis der kom en større mundfyld for dem der vil tage ved lære af dette også :D

Så muligt vi kunne få en update med billeder af eventuelt udstyr, hvad du bruger, hvornår du har tilføjet sagerne osv osv osv... Altså alt hvad du kan poste i tråden for at holde din egen logbog også til senere hvis du skulle glemme eller vil referere. ALTID en god ting at gøre :D Og for andre til samligning af samme sorter og deres brug.

sweet ;)
 
Top