What's new

Full kezdő. Mars hydro ts1000 set autoflow Northern lights + White widow + Blueberry

Rúki

Member
Sziasztok.
Teljesen kezdő vagyok. Már többen is írtátok, hogy indítsak egy naplót, mert hatékonyan csak így kaphatok segítséget. Eddig csak hallgattam, de már nem tolhatom tovább, mert úgy látom, hogy igaz a mondás "Nő, mint a kender". Az idő pedig fogy.
Ezért most indulom a hármas brigád naplóját ( Áfonya, Fehér özvegy és Északi fény )
Felszerelés:
-Mars hydro ts1000 készlet
-Párásító
-Álló venti
-Smart co2 zsák
-Folyadék ph és ec mérő
-Talaj ph és nedvesség mérő
-Florimo állt. virágföld
-Perlit
-Bionova autoflower szupermix
-Bionova pk 13-14
-Bionova gyökerei
-Plagron citrom rúgás

Csírázás 10.01-én kamilla teával nedvesített zsebkendőben.
Másnapra ki is csírázott. Majd ezt belehelyeztem Eazy plug ültető kockákba. Ezek a propagátorba kerültek, és 80%-os pára, és kb. 28 fokos hőmérsékletet mellett 0-24-ben kapták a világítást (1db sárga, és 1db fehér 7w-os led bulb)
10.06-án átkerültek a set-el küldött textil potokba. ( Florimo állt. virágföld + 30% perlit)
A sátorban nincs befújó venti, mert így is alig tudom tartani a 22- nagyon maximum 23 fokot. Az rh 60-70% között. A kiszívó kb 1/3-ad teljesítménnyel üzemel.
Locs 2 naponta 0, 1 napos állott4, amit a citrom kick-el állíttam 6,5ph-ra.
Fény Ts1000-es 50%-on 35-40cm-re a kis palánták tetejétől. Kezdetben 0-24-ben kapták a világítást, de pár napja fokozatosan 20-4-re csökkentettem.
10.16-án 1. tápozás 1,25L/1ml adagsal. (0,5l Áfonya 0,5l északi fény 0,25l White widow. Azözvegy azért kapott csak ennyit, mert ő volt a legkisebb testvér)
10.19-én 2,25ml/1,5l adagolással+ 0,5ml Bionova gyökér. Itt már mindenki 0,5 litert kapott.
10.21-én 3dl 6,5ph 1 napos állott táp nélkül.
10,22-én 2ml táp/liter. Mindenki 0,6 literes.
Itt tartunk ma.
Este megkapják a ca, és Mg pótlást.
Minden észrevételre, és tanácsra-kritikára nyitott vagyok. Előre is köszönöm ha valaki átolvassa a naplómat.
 
Last edited:

WHIPEDMEAT