ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Det kunne godt være jeg lige skal overveje 12 l så tænker bare på om de bliver så store at det er nødvendigt . jeg har ikke dyrket denne strain før og jeg glæder mig helt vildt .
De dufter meget af frisk grapefrugt.
Vi har vores auto i 24 liters 120 cm høje. Og så har vi vores egen auto strain den er sørme 250 cm høj. ligeså i 24 liters potte.
Dem vi har plantet i 7 og 6 liters er lige under 80 cm. Større potter jo tak... men øv de ser lækre ud dine planter.
Er slet ikke misundelig på dit drivhus Har læst mig til at man skal kilppe nettet af jiffy'en før man planter ud, for at sikre at rødderne kan komme ud i den friske jord, men jeg kan da se at de klarer det fint med uden det er klippet af.
bare mit drivhus så , så godt ud har du gjort noget specielt for at få dem til at blomstre ? eller er det bare sorten ? ( erkender jeg ikke har læst hele tråde )
Memleak: Det er somas NYC Diesel x Lowryder 2 fra Joint Doctor.
Dieselryder er autoblomstrende hvilke vil sige at den går i blomst uanset hvor meget eller hvor lidt lys den får
Hejsa alle . Jeg er desværre blevet nød til at høste før tid da jeg havde begyndene mug på et par af de største skud men høsten er kommet i hus og det er dejligt .